134. ZROSTEK

3 1 0
                                    



Kolejna książka przesłuchana w audiobooku na Storytel. I to jaka dobra!
Mam wrażenie, że częściej książki dla dzieci skłaniają mnie do refleksji, niż książki które czytam innego gatunku. Ale żebyście nie myśleli, że książki dla dzieci są tylko dla dzieci. Oj nie, nie. Ta książka idealnie pokazuje to, że książki dla dzieci są również dla starszych.

„Zrostek" to książka inspirowana opowieścią o profesorze Frankensteinie i jego dziele. Wciągająca i nastrojowa, o przyjaźni i byciu innym. Nasz bohater Zrostek to przesympatyczne stworzenie z wielkim sercem, uważane za potwora, bo jest inny. Broni swojego przyjaciela Henryka, przed siostrzeńcem profesora. Cały czas przypomina czytelnikowi, że inność nie jest zła, że nikt nie jest potworem. Nie jedna osoba powinna spojrzeć na świat oczami Zrostka i tolerować innych tak jak on. To właśnie ta kwestia najbardziej podobała mi się w tej książce, bo ten temat jest bardzo ważny. Zauroczyła mnie i słuchałam ją z ciekawością, dlatego i was bardzo do tego zachęcam, bo jest warta polecenia.

„Każdy jest inny, dlatego świat jest taki interesujący i osobliwy. Nikt nie powinien krzywdzić drugiej osoby tylko dlatego, że uważa ją za inną"

5/5⭐️

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz