11. HOPELESS

224 3 1
                                    

Autorką jest Collen Hoover

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Autorką jest Collen Hoover.
Wydawnictwo Otwarte.

I była to moja pierwsza książka od tej autorki, ale wiem już, że nie będzie ostatnia.

•Sky to siedemnastoletnia dziewczyna, która nie czuje tak zwanych „motylków w brzuchu" przy chłopaku który ją dotyka, całuje co dowiadujemy sie na samym początku książki.
Jednak to się zmienia gdy poznaje Deana Holdera, wystarczy, że chłopak na nią spojrzy, a ona już coś czuje. Niestety dowiaduje się o nim dużo złych rzeczy, głównie wie je z plotek i w nie wierzy dlatego chce sie trzymać od niego z daleka, bo wie, że Dean to kłopoty. Chłopak nie pozwala się jej odsunąć od niego dlatego robi wszystko by być przy niej i jak najwięcej sie o niej dowiedzieć. Zbliżają się do siebie, ale na ich związku stają przeszkody. Życie Sky się zmienia, dowiaduje się o sobie prawdy i poznaje kłamstwa, jej wspomnienia wracają i odkrywa, że Dean nie jest tym za kogo go uważała...•

10/10 ⭐️

Książka opowiada o miłości, o przyjaźni, która przetrwała lata rozłąki, o nadziei, o dotyku, którego nikt nigdy nie powinien doświadczyć. „Hopeless" to książka która zawładnęła moim sercem, czytałam ją z chęcią i z kolejną stroną chciałam więcej. Czułam tyle emocji czytając to, że nawet nie wiem jak to opisać. Momentami czułam jakbym miała sie rozpłakać, a w innych momentach miałam na ustach duży usmiech. Mimo, że po tej książce przeczytałam już inne książki to nadal mam ją w głowie, w sercu i nie mogę zapomnieć, nawet nie chce ❤️ Bardzo mi się spodobało to, że rozdziały były zapisywane jako daty, były również wątki wspomnień bohaterki. Okładka jest tak samo wspaniała jak i to co jest w środku napisane. Autorka miała świetny pomysł na fabułe i na pewno będę czytać inne.

„Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa."

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz