60. DZIEWCZYNA, KTÓREJ NIE ZAUWAŻAŁ

53 1 0
                                    


„Dziewczyna, której nie zauważał" - Neilani Alejandrino
wydawnictwo: editio.red

5/5⭐️

Jade Collins nie ma łatwo w życiu. Na jej barkach brzemię ponura przeszłość. Ból po śmierci ojca, utrata domu, rozpacz, rozczarowanie. Musiała być silna dla siostry i matki, dlatego przyjęła tę ofertę pracy.

Jade również miała swoje tajemnice z przeszłości, chociażby peruka, którą nosiła z jakiegoś powodu. Powód jest zaskakujący !

Przyjęła pracę u Erosa Petrakisa, który nie cieszył się dobrą opinią. Był fascynujący, młody, bogaty. Był również wymagającym szefem. To, czego chciał, musiało być zrobione natychmiast.

Jade zaczęła dostrzegać w nim coś, co wprawiało jej serce w drżenie. A Eros coraz częściej zastanawiał się, kim właściwie jest dziewczyna o szmaragdowych oczach, bo wydawała mu się bardzo znajoma... I bliska.

A co ich połączyło ? Kawa. Jade zaczęła pracować jako jego prywatna baristka, plany po czasie zaczęły się komplikować.

Nie czytałam dokładnie opisu, stwierdziłam, że jest to lekka książka i będzie idealna na przeczytanie po czymś ciężkim. Urocza okładka (chociaż wole herbatę). I była to lekka książka, ale i przyjemna, pełna emocji i potrafiła zaskoczyć. Czytając bawiłam się świetnie. Od pierwszych stron akcja nabiera tępa i po przeczytaniu dopiero się zatrzymuje. Więc nudzić się nie będziecie !
Nie zliczę ile razy musiałam ją zamknąć i odłożyć na kilka minut, przetworzyć to co się wydarzyło i dopiero po tym byłam gotowa na kolejną dawkę. Pomysł świetny, realizacja także. Mam tylko jedną uwagę. Prawie pod koniec książki bohaterowie stali się inni z zachowania, było za słodko i irytowało mnie „kotku". Na szczęście nie na długo. Na ogół bohaterowie są okey, Eros przystojny, stanowczy, ale też troskliwy, Jade świetnie do niego pasuje. Było dużo tajemnic i chciało się jak najszybciej wszystkiego dowiedzieć, super !
Już nie pamiętam kiedy ostatni raz przeczytałam tak szybko jakąkolwiek książkę. Dwa dni, zważając na to, że od jakiegoś czasu wolniej czytam to 350 stron w dwa dni to dla mnie duży powód do dumy 😂 widać jak mnie wciągnęła. Rzuciłam wszystko i czytałam.

[współpraca]

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz