„W pogoni za Veronicą" - Isabelle Ronin
wydawnictwo beYa5/5
Kolejna opowieść z wattpada, która została wydana, tylko tym razem troszkę inna.
Veronica Strafford straciła wszystko, rodzinę, mieszkanie, nie ma gdzie mieszkać, a żeby odreagować i na chwilę uciec od problemów ubiera czerwoną sukienkę i wybiera się do klubu.
Tam wybawia z niezręcznej sytuacji Caleba Lockharta, który ma wszystko, fortunę, szacunek innych, popularność, a do tego obłędnie przystojny. Nie narzeka na powodzenie u kobiet. Tymczasem jedno spotkanie zmieniło wszystko. Po raz pierwszy w życiu Caleb poczuł, że kogoś pragnie. Intensywnie, głęboko, na całe życie. Chciał dawać jej radość i wywołać uśmiech na jej twarzy, ale ona nie chciała. Wciąż musiał za nią biec...„Caleb był jak słońce. Tak ciepły, duży i jasny, że nie można było się powstrzymać, aby nie podejść bliżej. Ale co by było, gdybym podeszła zbyt blisko? "
Kolejna książka przy której czytając miałam tak dużo emocji. Po prostu lubię takie historię. Ta była pełna namiętności, między Calebem a Veronicą tak bardzo iskrzy, że nie można przestać czytać, bo chcemy jak najszybciej dowiedzieć się, jak to się wszystko skończy, czy dziewczyna w końcu mu ulegnie. Diametralna przemiana w zachowaniu chłopaka jest nie do opisania. Relacja między nimi jest inna, wyjątkowa. Czytanie jej sprawiło mi wielką przyjemność, czytało się ją szybko i z wielką chęcią. Rozdziały są pisane z perspektywy dwóch bohaterów plus dwóch innych (których nie polubiłam, a dlaczego ? Dowiecie się jak przeczytacie, bo raczej wam też nie przypadną do gustu.) Ale najgorszym bólem był koniec i chcę was tu ostrzec.
To jest pierwsza część! Gdy zobaczyłam ostatnią kartkę, byłam załamana i bardzo, ale to bardzo chcę już przeczytać kolejne losy tych dwóch bohaterów.„- To jeden z moich ulubionych fragmentów Alicji w Krainie Czarów.
Alicja pyta Białego Królika: Jak długo trwa wieczność?
Biały Królik odpowiada: Czasami tylko sekundę. To - pocałował moje usta - to jest jak wieczność - spojrzał mi w oczy. - Jak mógłbym tego nie pragnąć?"#współpraca