120. W RYTMIE UCZUĆ

6 0 0
                                    

— W rytmie uczuć —

5/5⭐️

Bardzo gratuluję Oliwii debiutu!

Nie mogłam się doczekać kiedy przeczytam jej książkę. Nie czytałam ani jednego rozdziału na Wattpadzie, bo chciałam już w papierze przeczytać całą i zaznaczać fragmenty.
Nie czytałam nawet opisu, brałam w ciemno, bo wiedziałam, że mi się spodoba. Spodziewałam się dwójki nastolatków i akcji dziejącej się w szkole i jakie to było pozytywne zaskoczenie jak przeczytałam pierwsze strony.

Aubrey Lee mimo dwudziestu jeden lat przeżyła już wiele. Samotnie wychowuje syna i stara się poradzić sobie z tragedią, która niedawno ich dotknęła, a rozpoznawalność jej w tym nie pomaga. Pragnie tylko i wyłącznie spokoju i syna obok siebie, ale w jej życiu pojawia się Reg Stan. Utalentowany chłopak, który kilkoma dźwiękami gitary wydobywa z Aubrey największe emocje, wprowadza do jej codzienności dużo melodii, ciepła, uczucia i... bólu.

Historia przez, którą się płynie. Pełna zwrotów akcji i nowych wydarzeń, ale tak świetnie napisana, że nie ma opcji, abyście się pogubili. Polubicie bohaterów od pierwszy stron, nie wszystkich, ale głównych na pewno. Reg to mężczyzna, którego chciałabym poznać na swojej drodze przypadkowo tak jak Aubrey. Jest opiekuńczy, uroczy i w szczególności cierpliwy. Relacja między nimi rozwija się bardzo szybko, jednak mi to wcale nie przeszkadzało. Chciałam więcej i więcej.
Na koniec książki miałam pewną teorie, ale się myliłam i kompletnie nie spodziewałam się tego co przeczytałam.
„W rytmie uczuć" to książka przyjemna i urocza, a czytając ją na pewno poczujecie w niej autorkę. Pełna świetnego poczucia humoru i romantyczności.

#współpraca

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz