104. MÓJ KUMPEL JEST DZIEWCZYNĄ

187 4 1
                                    

—— Mój kumpel jest dziewczyną ——

4/5 ⭐️

Sky Johnson wyjeżdża na wakacje do cioci i urywa kontakt z swoim przyjacielem Gabrielem, który widzi w niej swojego kumpla. Urywa z nim kontakt, ponieważ nie wie co się z nią dzieje i co czuje do chłopaka z którym jednego dnia się przekomarza, a drugiego chcę go pocałować. Wakacje zmieniają ją nie do poznania. Z chłopczycy staje się świadomą swoich atutów dziewczyną, a zakazane uczucia do Gabriela chowa najgłębiej, jak potrafi. Wydawać by się mogło, że teraz już nic nie zdoła zniszczyć ich przyjaźni. Zapewne byłoby tak, gdyby Gabriel nie zaczął patrzeć na nią jakoś inaczej. Nie jak na kumpla, ale jak na... dziewczynę.

Słucham tą książkę w audiobooku i to było mega dobre rozwiązanie. Była do tego idealna. Nie trzeba się na niej skupiać, ponieważ jest lekka. Przez historie Sky i Gabriela się płynie i zanim się obejrzycie będzie to już koniec. Przyjemny koniec 🥰 Po części rozumiem Sky, bo ja też byłam „kumplem" dla każdego swojego kolegi, ale w żadnym się nie zakochałam 😅 Natomiast wiem jak to jest być postrzeganą inaczej niż inne dziewczyny.

Minusem w tym audiobooku był dla mnie wyłącznie lektor 😂

Urocza, przyjemna i mimo, że nie zrobiła na mnie dużego wrażenia (nie miałam nawet takich oczekiwań) to polecam wam na luźny wieczór, lub gdy złapie was zastój czytelniczy ☺️

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz