„Nie zakocham się" - Alex Light
wydawnictwo beYa4/5⭐️
💙 „ - Poczytaj mi.
- Dlaczego?
- Bo kiedy czytasz, przenosisz się gdzieś indziej. Chcę się tam przenieść razem z tobą."Becca nie wierzy w miłość, przez rozwód swoich rodziców. Od pięciu lat zastanawia się czemu jej tata od nich odszedł. Dlatego doszła do wniosku, że od prawdziwej miłości lepsza jest ta fikcyjna w książkach. Jednak kiedy jej jedna z koleżanek cały czas wytyka jej brak chłopaka, postanawia udawać, że jest w szczęśliwym związku.
Tylko kto będzie udawał jej chłopaka?
No i tutaj pojawia się przystojny, utalentowany piłkarz - Brett Wells, który nigdy nie miał dziewczyny. Myśli wyłącznie o przyszłości. Jednak Brett udając chłopaka Bekki, ma ku temu pewne powody...
Kolejna wattpadowa książka. Jednak miała coś w sobie. Może i była oklepana z tematem udawanego związku, a o zakończeniu można było się domyśleć od pierwszych stron. Ale za to przyjemnie mi się ją czytało. Książka liczy ponad dwieście stron, przez co czyta się szybko. Jest zabawna i urocza. Moim zdaniem idealna na zastój czytelniczy, albo po prostu jak ktoś ma ochotę na lekką lekturę. Becca to świetna bohaterka, a Brett jest naprawdę miły. Dużym plusem było to, że w książce były zawarte relacje bohaterów z rodzicami. Myśle, że gdyby była druga część gdzie napisane byłby dalsze losy bohaterów z przyjemnością bym przeczytała na rozluźnienie i umilenie sobie wieczoru.
💙 „W takim razie pozwól mi pokazać, że będę tym, który zostanie."
#współpraca