„This girl" - Colleen Hoover
4/5 ⭐️
„Możesz sobie myśleć, co chcesz, ale na tym cholernym świecie nie ma żadnej innej kobiety, którą mógłbym kiedykolwiek kochać tak jak ciebie"
Trzecia część trylogii o Layken i Willu.
Przeczytałam ją w godzinę/ półtorej. Dlaczego tak szybko? (a u mnie to rzadkość przeczytać tak szybko książkę)Powiedziałabym, że trzecia część to dodatek do poprzednich. Jest pisana z perspektywy Willa. Pierwszy rozdział to początek ich miesiąca miodowego i moment kiedy wspominają swój pierwszy dzień kiedy się poznali. Dosłownie jest opisane wszystko dokładnie jak w pierwszej części tylko z strony Willa. Myślałam, że to jeden rozdział będzie tak wyglądać, a wyszło na to, że cała książka opiera się na ich wspomnieniach i wątkach z teraźniejszości.
Już wiecie czemu przeczytałam ją tak szybko? Bo jakiś czas temu czytałam „Slammed" i po prostu wzorkiem śledziłam tekst wyłapując niektóre słowa. Ale zanim ktoś powie, że to nie czytanie to spokojnie. Nie umknęło mi nic. Kiedy bohater wspomina swoje odczucia i jak to wyglądało z jego strony dowiadujemy się też czegoś nowego o czym wcześniej w ogóle nie było mowy. Więc nie do końca jest to wszystko słowo w słowo co w pierwszej części.Przyjemnie mi się ją czytało, wspominając razem z bohaterami ich pierwsze spotkanie, randkę i inne momenty. Tym bardziej, że strasznie polubiłam Willa i byłam ciekawa jak w danym momencie on się czuję, co o tym wszystkim myśli. I dostałam odpowiedź w „The girl".