52. 3 FUNDAMENTY

42 2 0
                                    

„3 Fundamenty" - Bartłomiej Zimny
wydawnictwo vatori

Książka napisana przez Bartka z pasją, zaangażowaniem, który ma marzenia, dąży do celu i choć upadnie to wstaje i próbuje jeszcze raz. Książka inna niż te, które zazwyczaj czytam, ale byłam jej ogromnie ciekawa. Jako osoba która recenzuje książki, robi to z przyjemności, pasji i wkłada w to duży wysiłek to chcę też pomóc Bartkowi dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Napisanie książki w tak młodym wieku, opowiedzenie swojej historii nie jest łatwe.
Pierwszy fundament w książce to SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA
jestem osobą, która w ostatnim czasie, tylko leży w łożku i ma naprawdę bardzo mało ruchu. A nie powinno tak być. Kiedyś ćwiczyłam na w-f, teraz unikam tego jak mogę. Czemu? Nie wiem... Przez jakiś czas próbowałam sama ćwiczyć, przez półtorej tygodnia się udało, a potem moja motywacja gdzieś uciekła albo po prostu chęć polecenia sobie z książką wygrało. Bartek pokazuje nam jak poprawnie robić ćwiczenia, które możemy wykonać po przebudzeniu się by mieć więcej energii i chęci na resztę dnia. Zajmuje to mało czasu, a na prawdę warto.
Drugim fundamentem jest ODŻYWIANIE
Nie chodzi tu o jakąś dietę, tylko o zdrowe odżywianie i jeśli tylko chcemy to możemy tanio i zdrowo zjeść. Bartek pokazuje nam zamienniki na lepsze składnikowo produkty, opisuję jak cukier jest szkodliwy i dodatkowo dzięki niemu poznałam fajną i łatwą w obsłudze apke, którą polecił.
Ja tez wam polecam ZDROWE ZAKUPY skanujemy kod kreskowy, a aplikacja pokazuje nam czy dany produkt jest zdrowy czy należy do tych mniej zdrowych.
Trzeci fundament to SPOSÓB MYŚLENIA
I to był dla mnie najważniejszy fundament, wiele razy sie poddawałam, miałam myśli, że mi sie nie uda, że ktoś jest lepszy. Nie powinno tak być.
Bartka pasją jest taniec, a moją czytanie książek i prowadzenie bookstagrama. Patrząc na inne profile narzekałam na swój. Człowiek uczy się na błędach, swoich lub kogoś. Teraz uważam, że mój profil jest naprawdę śliczny i nie ma co się poddawać w robieniu tego co kochamy. Starajmy się ulepszać i nie zwracajmy na krzywe spojrzenia innych.

Książkę pochłonęłam w kilka godzin, gdy zaczęłam czytać to się od niej nie oderwałam dopóki nie skończyłam. Podobało mi się to jak jest napisana, skierowana bezpośrednio do czytelnika i czułam się jakbym z autorem rozmawiała. Przyznam, że była mi potrzebna taka inna książka, po przeczytaniu inaczej patrzę na niektóre rzeczy, mam inne podejście do niektórych sytuacji, ludzi. Ta książka jest dla każdego. Dla osoby która chce mieć trochę ruchu w swoim codziennym życiu, ale nie wie jak się za to zabrać i dla osoby, która w niektórych rzeczach się pogubiła i musi spojrzeć na niektóre sytuacje z perspektywy kogoś innego.
Zachęcam was do zakupu książki Bartka Z Pasją 🤍

5/5⭐️

„Jesteśmy tu tylko przez chwilę, wiec przeżyjmy to życie na swój wyjątkowy sposób."

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz