53. GRZECZNI CHŁOPCY NIE KRADNĄ STANIKÓW

223 3 0
                                    




„Grzeczni chłopcy nie kradną staników" -Lauren Price
Wydawnictwo beYa

5/5⭐️

Macie kogoś komu szybko zaufaliście? Komu zwierzyliście się z najgłębszych sekretów mimo, że znaliście go krótko ? Niektórym trudno zaufać drugiej osobie i potrzebują do tego czasu, jednak kiedy trafi się taka osoba, która jest warta tego szybkiego zaufania to warto zaryzykować. Riley była właśnie taką osobą, która zaryzykowała. Pomimo, że swojego sąsiada znała miesiąc dogadywała się z nim jakby się znali od małego. Nie wierzyła plotkom i sama poznawała Aleca. Otworzyła się przed nim a on przed nią. Riley przeszła wiele, straciła ważną osobę, została zraniona, ale jak każdy z nas zasługuje na miłość i szczęście, które odnalazła. Ale jak wiemy nie zawsze jest kolorowo i czasem mamy pod górkę.

A wszystko zaczęło się od kradzieży stanika.
Tak stanika i to jeszcze w Myszka Miki !

Podobała mi sie postać Aleca, nie był typowym bad boyem z każdej książki dla nastolatków, który jest arogancki. Nie narzucał się, był naprawdę miły i potrafił poprawić humor. A jego żarty i teksty na podryw były niesamowite 😂
Czytając bawiłam się świetnie, książka przyjemna, pełna humoru, ale też były smutne momenty. Pamiętam jak czytałam różne wattpadowe książki i miło wspominam ten czas (teraz też czasami się zdarzy, że coś przeczytam), ale mając opowiadanie w wersji papierowej jest o niebo lepsze. Jestem pod ogromnym wrażeniem i z całego serca gratuluję autorce wydania swojej książki w takim młodym wieku. A wam z szczerym serduszkiem mogę polecić tą pozycję.
Na zimowe wieczory, które się już zbliżają będzie idealna pod kocyk.

„choć był absolutnie nie do wytrzymania, był dokładnie tym, czego teraz potrzebowałam."

Q: Poznaliście już historię Riley i Aleca czy macie w planach? Dajcie znać w komentarzu!

#współpraca

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz