—— Szeptem ——
5/5⭐️
🖤Na lekcji biologii nauczyciel robi lekkie zamieszanie między uczniami. Tworzy nowe pary w ławkach, a jedną z nich jest Nora i Patch. Dziewczyna go nie zna, jedyne czego się dowiaduje patrząc na niego to to, że głęboka czerń jego oczu więcej skrywa, niż ujawnia. Chłopak jest uwodzicielski i tajemniczy, a ona coraz bardziej zafascynowana jego osobą.
Patch jest także przerażający. Od kiedy Nora go poznała, ma wrażenie, że ktoś ją śledzi i podejrzewa, że to kolega z ławki.🌙Jak to się dzieje, że czyta jej w myślach? Skąd pochodzi i co oznacza l dziwna blizna na jego plecach?
🖤Przez tego chłopaka rozsądna Nora traci głowę i wplątuje się w wydarzenia, w których niebo i piekło są bardzo blisko siebie.
🌙UPADŁY ANIOŁ
NIEZIEMSKA NAMIĘTNOŚĆ 🌙Odkąd zobaczyłam tą serię chciałam ją przeczytać. Dzięki Wydawnictwo Poradnia K które wznowiło tą sagę miałam możliwość przeczytać pierwszą część. Bardzo dziękuję 🫶🏻
Od pierwszych stron książka mnie wciągnęła. Zwroty akcji, tajemnice, zagrożenia, z każdą stroną chciałam więcej. „Szeptem" pochłoniecie w jeden wieczór. Mi było ciężko wrócić do szkoły po przerwie świątecznej i połączyć klasę maturalną z czytaniem, ale przynajmniej mogłam dłużej delektować się historią Nory i Patcha.
Bohaterów bardzo polubiłam, przyjaciółka Nory - Vee ma świetne poczucie humoru, co do niektórych to od samego początku mi nie pasowali. Nie będę wam oczywiście zdradzać o kim piszę 🤭 Relacja Patcha i Nory jest nie do opisania, musicie przeczytać książkę. Na pewno mogę wam zagwarantować rollercoaster emocji podczas czytania i super spędzony czas z tą książką. A drugą część będziecie chcieli czytać od razu! 🖤Jeśli lubicie książki gdzie występują moce, stworzenia nadprzyrodzone to czytajcie „Szeptem".
Jeśli uwielbiacie serial TVD albo ShadowHunters to czytajcie „Szeptem".Czytajszeptem mówi czytaj „Szeptem"!
#wspolpracabarterowa