103. BAD FRIENDS

37 3 2
                                    

—— BAD FRIENDS ——

5/5⭐️

Osiemnastoletnia Kendall Walker i jej mama przeprowadzają się do Londynu. Mają zamieszkać z narzeczonym matki i jego synem Nellsonem, którego dziewczyna jeszcze nie poznała. Na miejscu okazuje się, że chłopak jest do niej wrogo nastawiony i prosi, aby udawała, że się nie znają.

To wszystko sprawia, że Kendall z dużą rezerwą udaje się do nowej szkoły. Miała nadzieję, że potencjalny przybrany brat przynajmniej na początku jej pomoże. Jednak dziewczyna szybko przekonuje się, że jest zdana sama na siebie.

W szkole Kendall obserwuje znajomych Nellsona. W oko szczególnie wpada jej Harry Torres. Kapitan szkolnej drużyny koszykówki błyskawicznie sprawia, że dziewczyna nie potrafi przestać o nim myśleć.

Wkrótce Kendall wpadnie w wir nowych znajomości i szkolnych rozgrywek, w których na szali zostanie postawione jej serce.

„Bad Friends" czytałam dawno, gdy była jeszcze na wattpadzie i nie było mowy o jej wydaniu. I ostatnio spontanicznie zaczęłam ją czytać na czytniku. Jejku! Jak ja tą książkę przeżywałam, czułam milion emocji i czułam się jakbym była tam razem z bohaterami. Czytałam do 5 rano, a to się często nie zdarza więc możecie się domyślać jak się wciągnęłam 😅 Mam duży sentyment do tej historii, bohaterów i mimo, że czytałam ją po kilku latach, gdy jestem już starsza to i tak mi się strasznie podobała. Momentami zachowania Kendall czy jej decyzje mnie denerwowały, ale to nic. Ogólnie pamiętam, że na wattpadzie były inne imiona, ale mogę się mylić. Jeśli ktoś z was wie to może dać mi znać 🙈 A ja niedługo zaczynam drugą część!

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz