81. LUIENNA. BAL W TREWILL

24 1 0
                                    

„Luienna. Bal w Trewill" - Claudia Pendel
Tom 1

5/5⭐️

Zakochałam się. Po prostu. Pokochałam tę książkę od razu i raczej się nie odkocham.

„Pocałunkiem pełnym pasji pokazywałem jej, jak ją wielbię, jak wspaniała była i jak wiele mogłem jej dać, jeśli tylko będzie miała taki kaprys."

Pełna dworskich intryg, tajemnic, kłamstw. i morskiego klimatu.

Jejku... Nie wiem od czego zacząć.
To może pierw od okładki, która jest prześliczna. Twarda oprawa, a w środku piękne malunki i mapka. Jeśli ktoś z was jest sroką okładkową i kupi w ciemno to nawet nie pożałuje, bo treść jest tak samo cudowna. Czytając tę książkę nie będziecie się nudzić, nie będziecie nawet chcieli przerwać czytania, bo akcja zaczyna się już od pierwszych stron i nie zwalnia tępa. Styl pisania autorki jest przyjemny, książka jest tak świetnie napisana, że podczas czytania wyobraźnia działa na najwyższych obrotach. Jednak czasami opisy sukni mijałam, może to dlatego, że byłam ciekawa co będzie dalej. Tajemnice skrywane w pałacu, były bardzo ciekawe i naprawdę nie mogłam się domyślić kto będzie stał za sprawą Złotej Damy. Ciągle zwroty akcji, nowe informacje co jeszcze bardziej zachęcało do czytania dalej. Luienne pokochałam od razu. Pełna odwagi, stawia na swoim i zawsze ma swoje zdanie. Dąży do celu chodź by nie wiem co się stało. Natomiast nie wiem co myśleć o Fredericku i Henleyu. Relacja między tą trójką jest bardzo ciekawa i w sumie, nawet nie wiadomo czego się spodziewać. W pałacu każdy skrywa jakąś tajemnice, przez co Lui nie wie komu może zaufać i mimo swojego silnego charakteru zostaje oszukana. Bohaterka ma również sny prorocze, które są świetnie opisane. Koniec książki strasznie mnie zmieszał, ale i zaciekawił jeszcze bardziej więc z niecierpliwością czekam na kontynuacje. A akcje na statku i bójki to wisienka na torcie.

W tej recenzji chciałam ująć wszystko, ale nie wiem czy mi się to udało, bo jest tego po prostu za dużo. Za dużo plusów.
Jeśli lubisz takie klimaty to książka dla ciebie, jeśli nie, również jest dla ciebie, bo po jej przeczytaniu pokochasz ten cały wykreowany świat. Zakończyłam z nią rok 2022 i to było najlepsze zakończenie jakie mogło być. Jeśli zaczniecie z nią nowy rok, to macie pewność, że 2023 będzie wspaniałym rokiem. Czytajcie!

Recenzje książekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz