Autorką książki jest Heather Morris.
Wydawnictwo MarginesyJest to książka oparta na faktach.
•Opowieść opowiada o dwudziestosześciolatku - Lale Sokołów, który trafił do Auschwitz. Mimo tego był odważny i pełen nadziei. Dostał zadanie by tatuować na przedramionach numerki więźniów. Naznaczenie ich. Pewnego dnia w kolejce stanęła młoda kobieta, była przerażona, bała się co z nią teraz będzie. Lale zakochał sie w niej od pierwszego wejrzenia i chciał ją poznać. Wykorzystując swoją posadę jako Tätowierer chciał ją uratować. To w obozie po raz pierwszy rozmawiali, flirtowali i wymieniali pocałunki. Ryzykowali życie, ale cały czas mieli nadzieje, że to piekło w końcu sie skończy. Po wyzwoleniu Lale odszukał Gite, pobrali się i spędzili razem resztę życia.
Lale Sokołów zdecydował opowiedzieć o swojej historii dopiero po śmierci Gity. To wspaniała opowieść łamiąca serce, a jednocześnie pełna otuchy. Opowieść która daje siłę nawet w najmroczniejszych czasach.•10/10 ⭐️
Czytając te książkę nie raz miałam łzy w oczach. Momentami się uśmiechałam, czasami miałam dreszcze z strachu. To co sie tam działo było piekłem. Ludzie którzy tam byli przechodzili piekło. Byli pewni, że wchodząc do Auschwitz są od razu skazani na śmierć. Lale miał nadzieje, a ona mu pomogła. Udało mu sie przetrwać w obozie i znalazł kobietę którą kochał. Naprawdę wspaniała i zarazem smutna opowieść.