„W twoim blasku" - Eliana Lascaris
wydawnictwo editiored3/5⭐️
Blizny, których nie widać,
bolą tak samo jak te widoczneLeanna, zostaje zdradzona przez swojego chłopaka i najlepszą przyjaciółkę. Mimo zranionego serca musi się pozbierać i iść dalej. Na swojej drodze spotyka Leonarda. Nie układa mu się z narzeczoną i ku jego zdziwieniu niespodziewanie budzą się w nim emocje, o których istnieniu już nieco zapomniał, a wystarczyła tylko Leanna.
Czy Leo porzuci swoją obecną partnerkę dla dziewczyny w której się zauroczył?Skusiłam się na książkę z względu jednej z patronek. Miałam za duże oczekiwania.
Wiadomo jak w każdej książce są plusy i minusy jednak tym razem tego drugiego jest więcej. Na początku podobała mi się, rozdziały pisane z perspektywy Leanny i Leonarda. Opisane emocje i akcja, która działa się szybko, ale za szybko. Nawet nie wiem kiedy, a bohaterowie planowali wspólną przyszłość. Myślałam, że Brian (były chłopak Leanny) bardziej namiesza w jej nowym romansie, jednak tak jak szybko się w tej książce pojawił tak szybko znikł. Zachowanie bohaterów często mnie irytowało. Reszta książki, a dokładnie część po tragedii uratowała moją ocenę o niej.
Pamiętajcie, jeśli czujecie, że potrzebujecie pomocy od specjalisty nie wstydźcie się po nią sięgnąć. Zdrowie psychiczne też jest bardzo ważne.Jeśli macie ochotę sami się przekonajcie i dajcie znać co wy o niej sądzicie.
#współpraca