„Siedmiu mężów Evelyn Hugo" - Taylor Jenkins Reid
wydawnictwo: czwartastrona5/5⭐️
✨Monique jest młodą dziennikarką, która dostaje propozycje przeprowadzenia wywiadu z aktorką, która ma za sobą imponującą karierę w Hollywood.
Evelyn Hugo.
Jednak warunek jest jeden: ta rozmowa nie może zostać opublikowana przed jej śmiercią.✨Evelyn miała na swoim koncie aż siedem małżeństw, sam tytuł zachęca do przeczytania i dowiedzenia się. Dlaczego?
I kogo tak naprawdę kochała?
Ma dużo tajemnic, opowiada o tym jak wyrwała się z biedy i trafiła do wymarzonego świata kina.✨Niektórym może się wydawać, że sława, bycie bogatym jest wspaniałe, jednak żeby osiągnąć to co Evelyn trzeba poświecić dziedzictwo, ciało zamienić w towar, okłamywać dobrych ludzi, ofiarować tego, kogo kochasz, w imię tego, co myślą inni, i raz po raz wybierać nieprawdziwą wersję siebie, aż zapomnisz, jaki kiedyś byłeś i dlaczego w ogóle zacząłeś to robić.
Jednak nie tak wspaniale to wygląda prawda?💚Na początek, jestem pod wielkim wrażeniem jak autorka przedstawiła ten cały świat, wykreowała bohaterów tak dobrze, że nie wierzyłam, że Evelyn Hugo to postać wymyślona.
Naprawdę fajnym i dobrym pomysłem było dodać pewną postać do historii Evelyn, ale nie mogę wam za dużo zdradzić. Było na pewno ciekawie!
Cały czas coś się działo i nie można było się oderwać od czytania. Końcówka mnie zaskoczyła i zasmuciła. Naprawdę polecam przeczytać. Powieść o miłości i cenie sławy.„Tak się kończy moja opowieść. Utratą każdego, kogo kochałam. Mną w pięknym apartamencie na Upper East Side tęskniącą za każdym, kto coś dla mnie znaczył."