„Mechaniczny książę. Diabelskie Maszyny - Księga druga" - Cassandra Clare
5/5⭐️
„Przyjdź do mnie we śnie, a wtedy
Za dnia znowu będę szczęśliwy.
Bo noc po wielokroć wynagrodzi
Beznadziejną tęsknotę dnia".Gdy przeczytałam pierwszą książkę z świata Nocnych Łowców od razu się zakochałam. Nigdy nie będę żałować, że sięgnęłam po książki Cassandry Clare.
„Mechaniczny książę" to księga druga trylogii Diabelskie Maszyny. Dalsze losy Tessy, uświadamiającej sobie, że jej serce bije coraz mocniej dla Jema, choć nadal dręczy ją tęsknota za Willem, mimo jego mrocznych nastrojów. Instytut staje pod znakiem zapytania, podstępni członkowie Clave zaczynają spiskować i chcą odsunąć Charlotte od jego kierowania. Czy odnajdą Mistrza, uwalniając Willa od sekretów, a Tessa w końcu dowie się kim jest?Pokochałam Nocnych Łowców, ich świat, ale i również pokochałam autorkę. Jej styl pisania wpasował się idealnie, jej wyobraźnia jest ogromna i nawet nie mogę sobie wyobrazić co czeka mnie w trzeciej i ostatniej księdze trylogii. Czytając jej książki przeszywają mnie wszystkie emocje, nie wiem czy zaraz będę szczęśliwa, zdziwiona czy smutna. A ostatnie pięćdziesiąt stron „Mechanicznego księcia" wstrząsnęły mną niesamowicie. Nigdy bym się tego nie spodziewała, wydarzyło się dużo, aż za dużo. Na szczęście ostatnia część stoi na półce, sięgam po nią jak najprędzej, bo nie wytrzymam w niewiedzy. Was też strasznie zachęcam, jeśli nie znacie twórczości Cassandry zmieńcie to jak najprędzej!
„Urodziłem się, żeby ciebie kochać, i będę kochał w następnym życiu i jeszcze w następnym".