„Teraz zaśniesz" - powieść C. L. Taylor, wydana w 2019 roku.Anna marzy by zasnąć. Czuję się winna to co sie stało w drodze powrotnej z wakacji z znajomymi. Co noc wyniszcza ją bezsenność i prześladują wspomnienia.
Ale czy tylko wspomnienia ?
Aby uciec od przeszłości Anna postawia wyjechać na wyspę Rum gdzie przyjmuje posadę w hotelu. Gdy myśli, że już wszystko będzie dobrze zjawia się
siedmiu gości
w tym jeden mordercasztorm który dotarł na wyspę uwięził wszystkie osoby w hotelu. Jedna osoba ma szczególny cel, chce żeby Anna zapadła w sen... taki z którego sie już nie obudzi.
Nie mam się do czego przyczepić w tej książce. Fabuła jest przemyślana, nie jest wszystko pomieszane, tak jak w niektórych książkach, że ciężko się połapać. Cała historia dzieje się właśnie w tym hotelu co wyjątkowo nie jest nudne. Strasznie mi sie podobały nagle zmiany akcji, i te przeczucia, że jednak ta/ten jest mordercą, a po kolejnym rozdziale jednak już nie wiedziałam kto. Dlatego czytając chciałam więcej by sie dowiedzieć kto, kto chce żeby Anna zasnęła. Niestety myślałam, że szybciej ją skończę, jednak zaczynałam czytać w nocy przed snem i często oczy mi sie zamykały chociaż nawet tego nie chciałam, chciałam czytać dalej 😂 Czyta sie dobrze, a zakończenie jest zaskakujące i wstrząsające. Na prawdę.