Bölüm 7 -Elmalı Turta-

1.3K 93 8
                                    

Beyza'dan

Merih'i koltuğa yerleştirip rahatını sağladıktan sonra onun için bir kaç parça kıyafet istemişti evine girdim.

Yatak odasına çıktım yani çok zor değildi bir kaç tişört ve bir eşofman seçmek ama ben şuan işin inceleme kısmında olduğum için. Gözüm komidinin üzerindeki parfüme kaydı. Telefonumdan fotoğrafını çektim aynısını bulmaya çalışacaktım çünkü gerçekten çok güzel kokuyordu.

Daha fazla oyalanmadan bir siyah tişört ve aynı renk eşofman alıp kendi evime geçtim. Merih de benim gibi Alf ile sohbet ediyordu.

"Ya işte öyle oldu Alf son halimiz de bu yarın belli olacak neyim olup olmadığı."

"Allah sohbetinizi artırsın." Gülerek elimdekileri sandalyeye bırakıp yanlarına oturdum. Alf kucağımdaki yerini almıştı.

"Merih gerçekten iyisin dimi?"

"İyiyim büyük ihtimal yine 10 günlük bir şey. Daha kontrollü olmam gerekiyordu tamamen benim hatam."

"Olacağı varmış olmuş. Hem senin işin zaten onun karşısında durmak baktı geçemiyoruz anca faul yaparak geçebildiler işte."

"Orası öyle de tam form tuttum diyorum bir sakatlık mental olarak düşürüyor."

"Yalnız değilsin ki. Eminim şuan sana sosyal medyadan destek mesajları yağıyor."

"Neyse senin yanındaki sevimsiz şey kimdi?"

"Onunla Mole Antonelliana'da tanıştım sadece orada gördüm maçta iki oldu işte. O davet etti."

"Forma yakışmıştı."

"Teşekkür ederim bu arada böyle oturdum kaldım ama aç mısın?"

"Uyumak istiyorum sadece."

"Tamam." Dedim ve kalkmasına yardımcı oldum. Evde bir yatak odası daha vardı orası hala biraz dağınık olduğu için daha düzenli olan kendi kaldığım odaya yerleştirdim Merihi.

"Herhangi bir ihtiyacın olursa kendin halledemeyeceğin telefonum baş ucumda olacak mesaj atabilir veya arayabilirsin." Başıyla onaylayınca odadan çıktım.

Merih'ten

Saat gece yarısını geçmesine rağmen bir türlü uyuyamamıştım. Bir sağa bir sola dönüp durmaktan başka bir şey yapmamıştım. Telefonumu çıkardım ama şarjım çok azdı. Biraz doğrulup çekmeceleri karıştırdım şarj aleti bulabilmek umuduyla.

Son çekmecede bir şarj aleti bulmuştum ama ilgimi daha fazla çeken oradaki mavi defterdi. Şuan yaptığım doğru bir şey değildi ama o defteri aldım ve okumaya başladım bir günlüktü.

26 Mart
Hepsinden fazla fazla nefret ediyorum alıp başımı gidesim var

29 Mart
Alıp başımı gidiyorum bu gece kurtuluyorum bu cehennemden kanadı kırık bir kuş olarak uçmaya çalışacağım söz veriyorum kendime

1 Nisan
İlk gün için yine tüm şansımı göstermiştim İtalyaya adım attığım gün ölümden dönmek mükemmel olay ya...

2 Nisan
Rüyamda annemi gördüm elini uzatmıştı ve ben yine elini tutamadım korktum çünkü yıllar önce korktuğum gibi korktum lanet olsun korktum!

Kuş Misali  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin