Beyza'dan (1 hafta sonra)
Bugün İtalya'ya dönmeden önceki son günümüzdü. Milli maçlar bitmişti ama bir iki gün daha kalmıştık. O mektubu hala cesaret edip istememiştim ama bugün okuyacaktım tabi son anda vazgeçmezsem.
Merih telefonundan oyun oynuyordu keyfi aşırı yerinde görünüyordu nereye koyduğunu bildiğim için çıkıp alabilirdim. Öyle de yapacaktım. Çantasının ön küçük gözünden mektubu çıkardım.
Sakin ol Beyza bu aptal kağıt parçasında yazanlar seni etkilememeli! Etkilerdi...
En sonunda kendimle inatlaşmayı bırakıp okumaya başladım.
Bebeğim... Şuan bunu yazarken seni çok zor uyuttum umarım gece deliksiz uyursun. Her neyse belki cesaret edip şuan yanındayımdır veya çoktan o adam beni öldürmüştür. Bilmen gereken bir gerçek var senin baban Cemal Önder. Biz birbirimizi seviyorduk bir hata yaptık hemen evlenecektik ama işler öyle gitmedi. Baban olarak bildiğin adam Cemalin gayrimeşru abisi aralarındaki rekabetin kurbanı ben oldum. Kaçsaydın babamla diyorsun belki dedim çok dedim... ama Cemal bana ne halin varsa gör dedi kaçmayı denedim ama beni buldular o an yediğim dayak yüzünden seni kaybederim diye çok korktum. Ama bak şuan minnacık ellerin ayakların ayrı oynuyor çok güzelsin. Sadece bunu bilmeni istedim annem seni bu kadar leş bir hayatın içine getirdiğim için özür dilerim güzelim. Çok özür dilerim... hadi ama uyandın ve şuan ağlamaya başlamaya hazırsın lütfen ağlama
Devamı yırtılmıştı. Sırtımı duvara yaslayıp dizlerimi kendime çektim. Bir şey hissetmem gerekiyordu biliyorum ama neden bir şey hissedemiyorum? Bildiğim tüm kelimeler yetersiz kalıyor şu anımı anlatmaya.
Aklıma 5 bilemediniz 6 yaşında Cemal abiyle olan diyaloğum geldi.
Sen anneme iyi davranıyorsun beni de seviyorsun keşke babam olsan
Anneme iyi davrandığını düşünüyordum oysa o da sözde sevdiği kadını ortada bırakmıştı hemde karnında onun çocuğunu taşırken. Annem evlenmeden sonra ne olur düşünmeden bir adamla yatmış yanlışlar silsilesinin acısı çekense ben olmuşum.
Merihin sesini duydum. Sahi o beni neden seviyordu ki? Beni dünya üzerinde sevmesi gereken ilk adam daha doğmamışken reddetmişti, sevmesi ilk gereken kişi sevmemişken bir yabancının beni sevmesi garip bir ironi böyle bakınca.
Merih endişeli sesiyle yanıma çöktü ellerini yüzüme koydu. Elimdeki mektubu görünce aldı ve okumaya başladı sonra da rastgele savurdu. Başımı omzuna koydum.
"Neden bir şey hissedemiyorum?" Dedim kısık ama onun duyabileceği sesle.
"Çünkü bir şey hissetmek zorunda değilsin. Birbirinden hayırsız iki sözde baba için bir şey hissetmek zorunda değilsin. İlk uçakla dönüyoruz ayrıca İstanbul sana yaramıyor."
"Olmaz önce sahte babama iki çift lafım var."
"Beyza boşver bırak belasını kendisi bulsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuş Misali (Tamamlandı)
FanfictionBıktım; hepsinden, her şeyden, zihniyetlerinden... Bunları fotoğraf albümümü incelerken söylüyordum. Sevdiğim şeyi yapacaktım birilerinin bana dayattığı şeyi değil. Özgürlüğümü alacağım ve uçacağım her ne kadar kanadı kırık olsam da kuş misali uçaca...