Emrah'tan
"Yok kesin başına bir iş geldi. Yalnız başına gitmesine izin veren kafama sıçayım!"
"Uzay yeter otur şuraya. Nereye gitmiş olabileceğini falan düşünelim. Arabayı da arıyorlar zaten."
"Dur lan. Bu Merih nerede o da ortalıklarda yok. Kesin bu işte bir iş var kesin." Uzay kafasında 67574. senaryoyu kurmuştu. Ona cevap verecekken telefonum çaldı.
"Bak iyi insan lafının üzerine arar Merih arıyor."
"Ya da iti an çomağı hazırla." Uzay'a ters bir bakış atıp telefonu açtım.
"Emrah Beyza nerede?"
"Aynı sorunun cevabını bende arıyorum biliyor musun? Her neredeysen bana gel doğru düzgün anlat ne halt yediysen."
"Geliyorum zaten."
"Lan lan sen hatırladın. Hele şükür."
"Hiç unutmadım ki."
"Ne! Her neyse sen şuraya gel anlatırsın uzun uzadıya." Telefonu kapatıp masaya bıraktım.
Benim tanıdığım Merih bilerek böyle bir şey yapmazdı. Kesinlikle bu işin içinde bir iş vardı. Sevdiği kadının gözünün içine baka baka öyle konuşmazdı benim kardeşim.
Çok geçmeden kapı çalınca benden önce Uzay kapıya koştu. Kapıyı açıp Merih'in boğazına yapıştı.
"Ne boklar yediğini söylemek için 5 dakikan var! Hele Beyza'nın başına bir şey gelsin. Yeminim olsun elimden alamazlar seni! Bir de yanında bununla mı geldin ya? Her şeyin sebebi zaten bu kadın."
Merihin arkasından Esra girince bende en az Uzay kadar şaşırmıştım. Merih kolunu sert ve sıkıca tutuyordu.
"Uzay, Merih! İkinizde bir kendimize gelin. Mühim olan Beyza şuan nerede nasıl olduğunu bilmiyoruz ve kız hamile. Kavganızı sonraya saklayın." demem üzerine Uzay Merih'i bıraktı.
"Lafa dalıyorum. Ben hafızamı falan kaybetmedim. Alper denilen herif hapishaneden kaçmış bana mesaj attı Beyza'nın hamile olduğunu öğrendiğimiz gün. Beni Beyzayla tehdit etti. Bilerek bu kazaya sebebiyet verdim hafıza kaybetmem hepsi birer numara. Bu onu oyalar diye umdum o sürede bir şekilde tekrar çıktığı deliğe girer diye düşündüm. Sonra Esra ben uyurken yanıma geldi yanımda o herifle konuştu duydum hepsini öyle olunca bilgi almam içinde sadece Esrayı hatırlıyor gibi yaptım. Düşman bu kadar içimizdeyken hiç birinize bir şey söyleyemedim."
"Tamam bunun Beyza'nın ortadan kaybolmasıyla ilişkisi ne?"
"Onu da Esra anlatacak dimi Esra!"
"A-Anlatıyorum. Yaptığımız anlaşmaya göre ben Merihe kavuşacaktım Alperde Beyzayı alacaktı. Bilerek bara gitmeye ikna ettim Merihi bilerek konum ekleyip paylaşım yaptım. Beyza gelince de son raddeye gelmesi için Merihi öptüm. Öyle de oldu. Beyza 'seni affetmeyeceğim' dediği an benim Alperle olan ilişkim de bitti. O ne yapar bilmiyorum."
"Bunların aynısını hatta daha fazlasını polise de anlatacaksın duydun mu beni?!" Esra kafa sallamakla yetindi.
İnanması güçtü. Bir kadının hemcinsinin arkasından bu denli oyunlar çevirmesi hemde onu sevmeyen bir adam için. Ve belki Beyza için çok geç kalacaktık.
Düşüncelerimden telefon sesiyle kendime geldim. Luca arıyordu bir şeyler bulmuş olmalıydı. Telefonu açıp sesi dışarı aktardım.
"Evet Luca?"
"Emrah dediğin arabayı bulduk. Boş bir arazide yanmış halde."
"Yanmış?"
"Evet ve içinden arkadaşına ait kimlik çıktı çoğu kısmı yanmış ama fotoğraf net sayılır." demesiyle telefonu kapattım. Ortamda ciddi bir sessizlik vardı ama Beyza'nın daha önce dediği gibi içimizde fırtına kopuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuş Misali (Tamamlandı)
FanfictionBıktım; hepsinden, her şeyden, zihniyetlerinden... Bunları fotoğraf albümümü incelerken söylüyordum. Sevdiğim şeyi yapacaktım birilerinin bana dayattığı şeyi değil. Özgürlüğümü alacağım ve uçacağım her ne kadar kanadı kırık olsam da kuş misali uçaca...