Bölüm 59 - Nişan ve Minikler-

459 33 14
                                    

Bir iki ay sonra bebekler 33-34 haftalık
Beyza'dan

"Merih yeter ya! Şiştim daha nereme yiyeceğim."

Neymiş kahvaltıda bir şey yememişim. Bir yedirmediği masa kalmıştı oysa. Miniklerim beni yeteri kadar tombik bir anne yapmıştı.

"Daha başlangıç bu karıcım." şaşkın gözlerle ona baktığımda devam etti. "Biraz sesli düşündün. Ayrıca yeni bir rekor denemesi yapabiliriz bence."

"Ne rekoru o hayatım?" dedim çikolatalı ekmeğimi ağzıma götürürken.

"Rekorlar kitabındaki en çok çocuk sahibi ailenin 69 çocuğu olmuş. İkiz, üçüz falanda tabi. Bence bir rekor denemesi yapabiliriz."

Sözlerini bitirir bitirmez beni bir öksürük krizi tuttu. Canım kocam hemen su uzattı tabi pis pis gülüyordu. Hele şunlar bir girdiği yerden çıksın gösterirdim.

"Sen beni tavşan veya kedi mi sandın acaba?" dedim sinirli sesimle.

"Bebeğim sonra tartışalım küçük bir işim var onu halledip geleyim yine kızarsın." hızlıca ceketini ve masanın üzerinden telefonunu aldı. Alnıma bir öpücük bırakıp kalktı. Masadaki her şeyin biteceğini söylemeyi de ihmal etmedi.

Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı. Çikolata soslu çileklerimi bir kenara bırakıp ayağa kalktım. Postacı olduğunu görünce üzerime hırkamı geçirip kapıyı açtım.

"Beyza Demiral?"

"Evet, benim."

"Bu kutuyu Merih Bey size gönderdi. Ama biraz ağır müsade edin ben odanıza çıkarayım." dediğinde başımı sallayıp kenara çekildim.

Postacı kutuyu odaya bırakıp evden ayrıldı. Çileklerimi dolaba yerleştirip odaya çıktım. Ne olduğunu çok merak ediyordum.

Kutuyla cebelleşirken Merih mesaj attı.

canıM kocaM: sana çok yakışacağını biliyorum

canıM kocaM: birazdan eve gelmiş olurum canının istediği bir şey var mı?

Siz: şu an aklıma bir şey gelmiyor

canıM kocaM: ben canının çekme potansiyeline sahip şeyleri toplayıp geliyorum o halde

Siz;❤

Telefonumu yatağın üzerine bırakıp kutuyu sonunda açtım. Özenle askıdan tutup elbiseyi kaldırdım.

O an aklıma gelmişti bugün Emrah ve Duygu'nun nişanlanacağı. Elbiseyi yatağın üzerine bıraktım. Telefonumu alıp WhatsApp grubumuza girdim.

Görevimiz; Nişan

Siz: ikizler yüzünden şimdi aklıma geliyor herhangi bir yardım lazım mı?

Duygu: yok yenge şu gün bir kazasız belasız bitsin başka bir derdim yok

Emrah: Yengecim ve sevgilim bölüyorum ama benim bir hayati tehlikem var mı?

Uzay: canm eniştem o kadar ısrar etti ya ben onun şokundayım ama ben planını çözdüm

Kuş Misali  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin