Bölüm 29 -Ve Mat!-

432 31 17
                                    

Merih'ten

Üzerimdeki ağırlık ile uyandım. Şu kedi ismi lazım değil baş harfi Merihcan. Üzerimde gayet rahat yatıyordu. Oysa sadece kıyamayıp odaya almış ve  Beyza'mın yaptığı gibi tatlı tatlı konuşmuştum.

Beyza'ya dün söylemeye çalıştığım ama söyletmediği şeyi o öğrenmeden söylemeliydim. Öğrenirse kesin yanlış anlardı ama düşündüm de o gelene kadar bu durum ortadan kalkardı.

Telefonumu elime aldım önce Beyza'ya günaydın mesajı atmış sonra sosyal medya hesabıma girmiştim.

Uzay, Beyza ile bir fotoğraflarını paylaşmıştı.

@uzaydiyebirii: Var bizden iyi takım?👌😌

Beğenip yorum kısmına girdim.

@merihdemiral: dosta güven düşmana korku 💪🔥

Yorumlara bakınacak bildirim paneline düşen en güzel bildirime tıkladım.

Yavrum♡: Günaydın sevgilim

Üzerimde yatan kedinin fotoğrafını çektim ve gönderdim.

Siz: Görüyorsun  dimi ilk fırsatta yaptığını göz koymuş resmen bana

Yavrum♡: ekxnekdnsksbwksbs
Yavrum♡: rahat yeri biliyor tabi neyse sevgilim sonra uzun uzun konuşuruz gün uzun ve yapılacak planlarım var seni seviyorum 😚

Siz: bu planlarda ölüm gibi şeyler var mı?

Yavrum♡: oldu bir de o gereksiz herif yüzünden günaha gireyim

Bana hiç bir şey söylemediği için şüphe ediyordum ama yanılmış olmaktan çok mutluyum.

Siz: Tamam güzelim haklısın, görüşürüz seni seviyorum

Beyza'dan

Uzay'ın paylaştığı fotoğrafı yeni görüp beğendim. Yorum kısmında Merih'in yorumunu gördüm. Gülerek cevap verdim.

@merihdemiral: dosta güven düşmana korku 💪🔥

@aleda.köksal: özellikle ben dimi 😌

Cevap beklemeden telefonu yatağın üzerine bıraktım. Bileğimdeki tokayla saçlarımı topladım. Banyoda rutinimi bitirdikten sonra üzerimi değiştirmek için valizimi açtım.

 Banyoda rutinimi bitirdikten sonra üzerimi değiştirmek için valizimi açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kuş Misali  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin