Beyza'dan
Gözlerimi henüz açamamıştım başımın korkunç ağrısı yüzünden. Biraz kendime gelince burnuma erkek parfümü kokusu geldi. Ohhh mis gibi erkek parfü-
Laan neredeyim ben! Gerçekten hiç bir şey hatırlamıyordum.
Gözlerimi tamamen açtığımda başka bir yerde olduğumu anlamıştım. Yani gözlerimi açmadan önce kolumun ayağımın bağlı olduğu veya eski bir yerde olduğumu düşünüyordum. Çok mu kitap okuyorum ne? Neyse etrafı incelemeye başladım ama hiç bir ip ucu yoktu. Düzenli bir erkek odası işte.
Üzerimdeki bol tişört de çok güzel kokuyordu. Bir dakika! Üzerimdeki bol tişört? Lan ben üzerimi ne ara değiştirdim.
Yatağın yanındaki beyzbol sopasını görünce gülümsedim ve ayağa kalktım. "Artık şartlar eşit. Göster kendini kızım."
Önce koridoru dinledim. Çıt yoktu. Kapı da kilitli değildi şaşırtıcı. Yavaşça kapıyı araladım. Aşağı kattan patates kızartması kokusu ve çay kokusu geliyordu ne de güzel ikili.
Her neyse konum o değil. Ağır adımlarla aşağı indim yavaş yavaş. Tam son basamaktan inecekken adımların buraya doğru geldiğini duydum. Ve pozisyonumu aldım. İçimden güç ve kuvvet istedim. Oradan geçenin kim olduğuna bakmadan sırtına vurdum bir kaç kez. Sonra ayağımı sırtına koydum.
"Sen mi büyüksün ben mi bakalım!" Kendimi zafer kazanmış gibi hissediyordum. Tabi Merih'in sesini duyana kadar.
"Lan oğlum noluyor burda?"
"Bu ırz düşmanını yakaladım."
"Sen hala ayılamadın mı deli kız? Ulan neyse Paulo iyi misin?"
Ne!? Ben şuan Merih'in evindeyim. Onun odasında uyandım ve arkadaşını bayılttım.
"Ben özür dilerim bilerek yapmadım."
"Tamam tamam bırak şimdi onu. Paulo sende kalk artık."
"Kalk demesi kolay. Ben senin gibi demir değilim etten kemikten insanım. Galiba felç kalacağım."
Hemen yanına çöktüm. "Ben ben gerçekten özür dilerim. İsteyerek olmadı."
"Tamam, tamam iyiyim." Dedi ve zorla olsa da ayağa kalktı. Neden burda olduğumu tabiki merak ediyordum. Ben en son Sezen Aksu dinleyip içiyordum.
"Merih dün gece ne oldu?"
"Bir şey olmadı canım alt tarafı burnumuzdan getirdin."
"Ne yaptım? Hiç bir şey hatırlamıyorum katiyen. Pek hatırlamak istediğim de söylenemez."
"Ya ya ama biz biz 4k full HD yaşadık."
Geceye gidiyoruz
Merih'tenArabam nedenini anlamadığım bir arıza yapınca akşam antrenmanından sonra Paulo beni eve bırakacaktı. Birlikte biraz zaman geçirdik. Sonra havanın da biraz bozması ile Paulo'ya beni eve bırakmasını söyledim.
"Şurada ki kim? Ve ne yapmaya çalışıyor?" Gözlerimi telefonumdan kaldırdım ve ileri baktım. Beyza sarhoş olduğu her halinden belli şekilde gökyüzüne bakmış iki elleri açık bir şekilde Türkçe şarkı söylüyordu. Sesinin kötü olması dışında her şey benim için okeydi aslında.
"Karşı komşum. O da bir Türk anlaşılan kafası pek yerinde değil." Arabadan inince yanına gittim.
"İyi misin?" Görünen köy kılavuz istemez ama yine de sordum.
"Bomba gibiyim."
"Bak sesin güzel olsa benim için Sezen Aksu harika bir seçim ama sesin kötü ayrıca komşular kesinlikle benimle aynı fikirde değil ve biraz daha burada avazın çıktığı kadar bağırırsan derdini bu halde polise anlatman gerekecek. Bu sarhoş halinle hemde."
"Ben sarhoş değilim."
"Tabi canım hiç değilsin. Neyse ver anahtarlarını da seni evine götüreyim."
Çantasını karıştırmaya başladı. Anahtar hariç bir sürü gereksiz kadın ürünleri çıkardı he bir de bez bebek.
"Güzel bebeğim benim." Çantasını almak için elimi uzattığımda çantasını arkasına aldı.
"Kızların çantası kurcalanmaz sana bunu kimse öğretmedi mi?"
"Allahım bu nasıl bir sınav yarabbim. Beyza kalk şuradan sende."
"Kalkmıyorum hem sanane gitsene evine."
"İçim rahat etmez kalk."
"Daha beni tanımıyorsun bile belki azılı bir suçluyum ve sen uyurken seni gebertip kaçacağım." Beyza bir şeyler daha daha saçmalarken Paulo yanıma geldi. Beyza'yı zorda olsa oturduğu yerden kaldırdım. Bu haldeki birisini sokakta bırakacak değildim hem bu gece tüm mahalleye rahat vermezdi.
Beyza tüm ağırlığını bana verince tökezledim. Paulo da yardımcı oldu ama yardımcı olduğuna pişman olsa gerek çünkü Beyza üzerine kustu desem yalan olmaz.
Eve girince Beyza'yı koltuğa bıraktım. Paulo da gitmişti zaten.
"Ne diye bu kadar içtin acaba? Ne derdin olabilir ki?" Sesimi çok az yükseltmiştim ama ağlamasını beklemiyordum. Şuan karşımda sanki 6 yaşında bir çocuk vardı.
"Haydaa ne dedim ben şimdi? Allah aşkına şu haline bir bak. Bu ne biçim sarhoşluk?"
"Sanane be!" Dedi ve masadaki bardağı fırlattı iyi refleksim sayesinde kıl payı kurtuldum.
"Tamam ama burada yatarsan her yerin ağrır sen benim odamda yat bu gece ben başımın çaresine bakarım."
"İyiyim ben böyle."
Onu tabiki koltukta yatıracak değildim. Sırtladım ve odama çıkardım. Güçsüz yumrukları benim için pek bir şey ifade etmemişti.
Odamın kapısını açtım diğer elimle. Beyza'yı yatağa bıraktım. Kapıdan çıkmadan önce son kez ona döndüm.
"Bak öyle rahat edemeyecek olursan dolabımdan üstüne bir şeyler uydurabilirsin ve istediğin bir şey var mı?"
Ses vermemişti. "Beyza?" Yine ağlamaya başladığını hıçkırıkları ile anlamıştım. Yanına gitmek ve gitmemek arasında kalmıştım. Dayanamayıp yanına oturdum. Yüzünü bana doğru döndü.
"Anlatmak ister misin?"
"Çok uzun hikaye." Zorlamak istemiyordum kötü haldeydi zaten. Kalkacakken elimi tutup çekti. Başını göğsüme koyup ağlamasına devam etti. Mecbur uyumasını bekleyecektim kalkmak için. Kendine gelince yanlış anlayabilirdi ve bunu istemezdim.
Gündüz
"Ciddi misin? Ben teşekkür ederim ve şey özür dilerim."
"Benim için çok mühim değil ama Paulo'nun üzerine kustun ya artık ne yapar eder gönlünü alırsın. Yetmemiş gibi bir de adama beyzbol sopası ile saldırdın ya." Merih mutfağa gidince peşinden gittim. Çok mahcup olmuştum.
"Ne yapabilirim onun için? Ve tabiki senin için?"
"Kendinde değildin ve isteyerek olmadı onun için bir şey yapmana gerek yok."
"Ya olmaz öyle kaç oldu bana yardım ediyorsun. Bak bari bırak kahvaltıyı ben hazırlayayım."
"Gerek yok ben hallederim."
"Ya olmaz öyle şey."
"Olur Beyza içeri geç ve Paulodan özür dile bence."
"Aslında biraz sen kaşınmışsın sarhoş olduğum belli bırak beni kendi halime. Neyse benim bir eve bakmam gerek Alf beni merak etmiştir sizden sonra çok güzel bir şekilde özür dileyeceğim söz veriyorum." Dedim ve çantamı alıp evden çıktım. Daha başıma ne gelebilirdi merak ediyordum. Bunun bir üst leveli ne olabilir?
Bölüm Sonu
Beyza, Paulo Dybala'nın üzerine de kusmazsın kızım diyenler butonu +1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuş Misali (Tamamlandı)
FanfictionBıktım; hepsinden, her şeyden, zihniyetlerinden... Bunları fotoğraf albümümü incelerken söylüyordum. Sevdiğim şeyi yapacaktım birilerinin bana dayattığı şeyi değil. Özgürlüğümü alacağım ve uçacağım her ne kadar kanadı kırık olsam da kuş misali uçaca...