Bölüm 61 -Final-

938 39 11
                                    

1 Yıl Sonra
Beyza'dan

"Duygu çok güzel oldun." dedim ve beyazlar içindeki sevgili görümcemi bir kere daha süzdüm. Gözlerimin dolmasına engel olamadım çok güzeldi.

"Yengecim ağlama ama ya. Bak abim gelir şimdi."

"Kocam o benim bir zahmet her halimle sevsin beni!" diyerek çemkirdim ve burnumu çektim.

"Severim tabiki karıcım." dedi Merih ve ellerini belime doladı. Sırtımı tamamen ona yasladım. Yüzümü ona çevirdiğimde gözlerinin dolu olduğunu gördüm. Duygusal kocam benim.

"Karıcım sende çok güzelsin. Duygu'nun tahtını sarsmaya adaysın benden demesi." dediğinde güldüm. Dudağına kaçamak bir öpücük bıraktım.

"Ya yeter! Aşkınızı gözümün önünde yaşamayın bari." Duygu'nun ani çıkışıyla gözlerim ikizlerime kaydı.

Ağlamaklı moodlarını yavaştan açıyorlardı. Evet gözler doldu, dudak büküldü, ağlamak için tüm şartlar hazır.

"Ben bir damat beye bakayım belki kaçmıştır falan."  dedi Merih ve kaşla göz içinde kayboldu.

"Abim az önce kaçtı mı?"

"Gece yeteri kadar yoruluyor sorun yok. Şimdi yavrularımı ağlattığın gibi sustur."

Merih'ten

Emrah'ın yanına girdiğimde koltukta Uzayla kafa kafaya uyuduklarını gördüm.

"Lan oğlum kalkın! Koğuş uyan!"

"Ben bedelli yaptım ya." diyerek esnedi Uzay. Emrah küfür ederek gözlerini açtı.

"İçimiz geçmiş kayınço. Söylemesi bile güzel ya dimi kanka bak kayınço diyorum sana."

"Seni tanıyıp güvenmesem o kadar kolay alamazdın kız kardeşimi."

"Ulan senin kariyerinde bile benim emeğim var. Karamürselde dağ başında oturup seni Portekize gitmen için kim ikna etti acaba. Ki dediklerim de bir bir çıkıyor."

"Fal falan mı baktı ne yaptı? Anlatsanıza."

O gün; 2016 Karamürsel

"Gidersem her şeyi geride bırakacağım. Burada bir düzenim var, ailem, arkadaşlarım. Bu kadar zor bir seçim olacağını düşünmemiştim ya." diyerek elimdeki taşı rastgele fırlattım.

Kafamda binbir farklı senaryo dönüp duruyordu durmak bilmeden.

"Ya orada tutunamazsam o zaman ne olacak? Ya her şey daha berbat giderse?"

"Senin istediğin sürece yapamyacağın şey yok. Hem sen değil misin öyle iki de bir edebiyat yapan. Hayaller ile alakalı bir sözün vardı neydi o ya?"

"Tarih hayal edenleri değil, gerçekleştirenleri yazar."

"Ha işte ondan. Bak Portekiz ligini takip eden bir sürü büyük kulüplerin yöneticileri var. Herifler futbolcunun geleceğine yatırırım yapıyor. Düşünsene oradan beş büyük Avrupa liginden birisine gittiğini."

Kuş Misali  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin