Bölüm 37 -Sürpriz-

439 26 22
                                    

Ertesi gün
Beyza'dan

Duygu kısa sürede toparlamış ve bana artık sıcak yaklaşıyordu. Şimdi de beraber kahvaltı hazırlıyorduk.

"Yenge, sen abimi uyandır ben hallederim onu."

"Peki canım." Tezgaha koyduğum mamayı alıp benimkilerin tabaklarına boşalttıktan sonra odaya girdim. Merih hala uyuyordu.

"Sevgilim, hadi uyan." Bir cevap beklemiştim ama nafile. Tekrar seslenince eliyle yanağını işaret etti. "Memnuniyetle." Diyerek yanağına bir öpücük kondurdum.

"Günaydın yavrum."

"Hadi elini yüzünü yıka kahvaltı hazır." Beni başıyla onaylayınca odadan çıktım. Telefonuma peş peşe bildirim geliyordu.

Uziim: Lan
Uziim: LAAAAN
Uzim:LAAAANNNN
Uziim: LAAAANNNN

Siz: ZIKKIM

Uziim: ask olsun
Uziim: EVLENİYORUM

Siz: NEY NE NEY

Uziim: Evlilik teklifi ettim kabul etti düğünümüz  vaaar

Siz: bir bismillah lan

Uziim: ben nikah memuruna  nasıl evet diyeceğimin provasını yapmaya gidiyorum muah

Siz: Allah AKIL FİKİR versin

Telefonumun bildirimlerini sessize alıp cebime koydum. Arkamı dönmemle Merih'in göğsüne çarptım.

"Kafam bu sefer net kırıldı." Diyerek alnımı ovdum alnıma küçük bir öpücük bıraktı.

"Kiminle yazışıyordun?"

"Uzay, tutturdu evleniyorum. Evlilik teklifi etmiş işte evet cevabını almış akşama nikah kıyacak neredeyse." Dediğimde güldü.

"Aşkınızı bölmek istemem ama açım aç." Görümcemin serzenişleriyle masaya geçtik.

"Güzellerim size iki haberim var." İkimizde Merih'e döndük. Güzellerim demesine tabiki ayrı bir erimiştim.

"Bir Duygu iki saat sonra İstanbul uçağın var Emrahla, sevgilim bizim ayrı bi planımız var." Dediğinde küçük bir şok geçirdim.

"Bence her şey gayet açıktı bakmayın öyle yüzüme. Hem sadece bir kaç günde olsa benimde tatile ihtiyacım var."

"Tamam abi de önceden neden demiyorsun. Ben nasıl eşyalarımı toparlayayım."

"Halledersin. Sevgilim bizim uçağımız öğleden sonra." Başımla onayladım. Sorsam söylemezdi büyük ihtimal süpriz olsun istiyordu.

"Abi siz nereye gideceksiniz?"

"Sana sonra söylerim. Süprizi kaçmasın."

"İp ucu versen sevgilim." Diyerek umutla gözlerine baktım.

"8 harf tek kelime." Dedi alaycı bir tavırla.

Kuş Misali  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin