Merih'ten (aynı günün gecesi)
Beyza zar zor da olsa uyuyunca biraz doğrulup yüzünü incelemeye başladım.
Her arkamı döndüğümde bir şeyler oluyordu. Beyza bana kızsa da küsse de bir şey yapıp onu korumam gerekiyordu.
Beyza iyice uykuya dalınca telefonumu alıp yavaşça kalktım. Uzayı kontrol etmeliydim. Ondan önce mutfağa indim su almak için.
Telefonuma gelen mesaja baktım. Emrah yeni şeyler bulmuştu büyük ihtimal.
Emrah: Merih kızma ama Beyza senden bir şeyler saklıyor olabilir mi?
Mesajı yanlış okuma ihtimalime karşı defalarca kez okudum.
Siz: Saçmalama Emrah
Emrah iki üç fotoğraf gönderdi. Bir bardak su içip fotoğrafları açtım. Gerçek babası ile bir kaç fotoğraftı.
Emrah: Veterinerden çıktı sonra yanına bu adam yani gerçek babası geldi bir şeyler konuştular Beyza biraz sesini yükseltti sonra arabaya bindiler babası onu hastaneye bıraktı gitti aynı zamanda veterinerde şu Alper denilen adam ile karşılaştı bunun tesadüf olduğunu sanmıyorum
Siz: bu bir tesadüf değilse yine bir komplo vardır Beyza benden bir şey saklamaz ama yine de konuşurum onunla yarın
Elimdeki su bardağı ile salona ilerlerken tekrar tekrar fotoğraflara bakıyordum. Mimiklerinden bir şeyler anlama umuduyla. Tabi Uzay ortaya çıkana kadar
"Vampiir!." Elimle ağzını kapattım.
"Lan sussana, gece gece herkesi kapıya dikeceksin." Elimi ağzından çektim. Ellerini koltuğa koyup derin bir nefes aldı.
"Tahminlerim doğru çıktı, doğaüstü bir şey olduğunu tahmin ediyordum. Ama itiraf edeyim vampir beklemiyordum. Çabuk şöyle Demiral, kaç tanesiniz!"
Güzel Allahım gece gece beni yine bir şeylerle sınıyordu.
"Vampirler aleminden hangisinin!"
"Uzay yatmadan önce ne izledin?"
"Hadi be çok belli oluyor mu?"
"Uzay gözünü seveyim git uyu, git uyu ya gece gece sapıttın mı, veya başına çok mu vurdular da şimdi çıkıyor acısı?"
"Aman be sana da sataşılmıyor. İyi geceler enişte."
Beyza'dan (Sabah)
Gözlerimi Merih'in yüzüme kondurduğu öpücükler ile uyandım, ama her an tekrar uyumaya müsaittim.
"Günaydın yavrum."
"Gün aymadı ki." Dedim esneyerek ve kelimeler ağzımdan çok tuhaf çıkmıştı. Üzerindeki gömleği düzeltip tekrar yanıma geldi.
"Maça gelecek misin?"
"Evden izlesem olmaz mı? Hem Alf'i alacağım falan hem Uzayı da yalnız bırakamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuş Misali (Tamamlandı)
FanfictionBıktım; hepsinden, her şeyden, zihniyetlerinden... Bunları fotoğraf albümümü incelerken söylüyordum. Sevdiğim şeyi yapacaktım birilerinin bana dayattığı şeyi değil. Özgürlüğümü alacağım ve uçacağım her ne kadar kanadı kırık olsam da kuş misali uçaca...