Bölüm 16 -Şaşırtıcı hamle-

878 76 19
                                    

Beyza'dan

Merihle beraber şirketten çıktık. Arabaya kadar ellerimiz birbirinden hiç ayrılmamıştı. Arabaya binince radyoyu açıp koltuğa gömdüm kendimi. Tam ruh halime uygun bir şarkı çalıyordu

Eski hatalarım
Canımı bağladı
Bilmem hangi
Acıma ağladım
Pişman mıyım hayır
Yüzüme vurmayın
Alışamazsam
Bana dokunmayın

Mırıldanarak şarkıya eşlik ederken Merih radyonun sesini biraz kıstı elimi tuttu ve dudaklarına götürdü.

"Her ne yaptıysan çok iyi hatta az yaptın seninle gurur duyuyorum."

"Yaptıklarımdan pişman değilim de medyaya umarım çok çabuk yansımaz."

"Bence çoktan duyuldu ama bi sorun göremiyorum eğer bu durumdan utanacak bir şerefsiz varda o da o herif." Sevgilim diye söylemiyorum ya da söylüyorum sonuçta sevgilim çok doğru söylemişti ama ondan bahsetmiyordum ki ben.

"Ondan mı bahsediyorum? O umurumda bile değil tez zamanda batar inşallah."

"Sorun ne o zaman?" Ben şimdi nasıl diyeyim tüm gözler bizim üzerimizdeydi kesin fotoğraflayan olmuştur ben daha alışamadım bize diye...

"Bizden bahsediyorum. Kıskanan birisi muhakkak fotoğrafladı."

"Kendini üzmek ve canını sıkmak için bahane arıyorsun gibime geliyor sevgilim hem birisinden bir şey sağladığımız falan yok." Merihe cevap verecekken telefonuma üst üste bildirimler gelmeye başladı.

Bilmem kaç tane takip isteği ve bilmem kaç tane etiket ve bir o kadar mesaj... telefonumu komple kapattım. Arabanın önünde duran Merihin telefonunu almak için izin ister gibi baktım başıyla onaylayınca telefonunu aldım şifresi yoktu. İnstagram üzerinden ne olup bittiğine bakacaktım.

@magazindiyarı: Merih Demiral(23), bugün öğlen saatlerinde uzun süredir etrafta görünmeyenadamı Savaş Öztürk'ün kızı Aleda Öztürk(18) ile Savaş Öztürk'ün ofisine el ele gittikleri ortaya çıktı iddialara göre Savaş Öztürk ve kızı arasında seslerin yükseldiğini konuşuluyor. Bu durum akıllarda soru işaretleri oluşturdu.

@djxnsjxjsh: aralarında 4-5 yaş var kız Merihin yanında çocuk gibi duruyor beğenmedim

@jsnxjsjs: Merihe büyü falan yaptılar herhalde bu kızla ne gibi bir işi olabilir ki?

@jdjdjsjs: Savaş Bey haklı aq Abi-kardeş gibi duruyorlar

@ksksks: kızın neden ortadan kaybolduğu belli oldu

@esudjei: çok acımasızsınız işlerin perde arkası olmalı

Yorumları okumaya devam ederken kapımın açılması ile irkildim.

"Neye dalıp gittin acaba?"

"Hiç öylesine bir şeyler okuyordum." Dedim ve çantamı alıp önden eve girdim. Yorumlar elbet ki moralimi bozmuştu nasıl bozmasın!

Merih bana anlamsız bakışlar atıyordu bir şey demeden odaya girdim üzerime daha rahat bir şeyler giydim. Saçlarımı açtım yüzümdeki makyajı temizledim.

Merih mutfakta bir şeyler hazırlıyordu telefonu masaya bırakıp yanına gittim. Sırtımı tezgaha verip yüzümü ona doğru döndüm.

"Merih hiç uğraşma ya internetten sipariş verelim."

"Sen benim içsesim falan mısın sevgilim her neyse sen benim telefonumdan neye bakıyorsun ikidir?" Bir şaşırsamda sesi gayet sakindi.

"Hiç öylesine ama sen bir panik oldun yoksa bir gizlin saklın mı var sevgilim?" Ona göre sesim daha ciddiydi ama gülmemek için zor duruyordum.

"Yok vallahi yok da sen böyle baya dalgın dalgın bakınca bir acaba mı diyorum ister istemez." Dediklerinin üzerine kendimi daha fazla tutamayıp güldüm.

"Aşk olsun ya bir kendimden şüphe ettim yani." Kollarımı sevgilime doladım ama bu kadar kasınca da bir şüphe etmedim değil yani her neyse şuan tatsızlık çıkarmanın manası yok.

"Evet ne yiyoruz?" Tamam Beyza kibar ol Beyza az ye gömme mideni bastır kızım.

"Bilmem ama sırf başıma iş açsam fena olmaz." Durduk yerde başıma iş almaktan heves almam da ayrı bir garip ama olsun.

"Tamam o zaman gözlerini kapat ve rastgele bir şey seç." Merihin en sevdiğim şeyi de buydu galiba benimle çocuklaşması. Dediklerini yaptım ama gözlerimi azıcık açık bırakmıştım anlayınca elleri ile gözlerimi kapattı.

Rastgele bir yere bastım Merih ben gözlerimi açmadan telefonu önümden aldı.

"Ama ya." Merih gülerek ayağa kalktı bende kendi telefonumu elime aldım o sayfanın yorumlarını açtım.

@duxnskxj: parasını nasıl kazandığı belli oldu

@euxnsjss: abisi yaşındaki adamla olması da aşırı bir ironi

@djdnsjsjs:2-3 hafta veriyorum maks ama büyük ihtimalle bir iki gün sürmez

@sjjsjjs:bu Merih kızı bir geceliğine kullanır daha fazlasının olacağını sanmıyorum 😒

Yorumları okurken telefonu bir anda elimden çekti Merih adamın omzuna zor geliyorum alma ihtimalim sıfır.

"Belli oldu neyi kafayı taktığın."

"Takılmayacak gibi mi hatta belki haklılar." Dedim gözlerine bakarak bir şey söylemesini bekliyordum. Söylediklerimin yeni farkına vardım ve pişman oldum.

Bir şey söylemek yerine dolan gözlerimi sildi eliyle kollarımı beline doladım. Kısık bir sesle özür dilerim dedim duyduğuna emin değilim ama.

Başımı kaldırdım gözlerine baktım. "Sinirle ağzımdan çıktı özür dilerim." Güldü ve bakışlarını dudaklarıma çevirdi. Güldüm, birbirimize iyice yaklaştık ve kapı çaldı. Merih dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup siparişleri aldı.

"İskender mi söylemişim harika." Gülerek oturduğumuzda yine birbirimize yaklaştık telefonuma gelen üst üste mesajlar bizi böldü.

Cemal Abi: Kızım her şeyi nasıl öğrendin bilmiyorum

Cemal Abi: ama hepsi doğru..

Cemal Abi: kızım lütfen bir beni de dinle

Siz: sonra lütfen... yorgunum

Cemal Abi: peki ama konuşacağız seni gerçekten seviyorum

Bölüm sonu

Cemal sizce iyi bir baba olabilecek mi?

Yorumların acımasızlığı...

Kuş Misali  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin