Herkese merhabalar 🌸Özlediniz mi beniii? Ben çok özledim açıkçası ama biraz daha var kavuşmamıza diyebilirim. Özelden çok yazmışsınız yeni bölüm için. Maalesef ki tam olarak 29 Mart 2021 tarihinde tekrardan burada olacağım. Birkaç hafta önce yazdığım bir sahneyi şimdi sizinle paylaşıyorum ki kesit çok atmam ama çok isteyenleriniz oldu. Hepinizi öpüyorum hayali olarak 😂 veee sağlıcakla kalın diyerek iyi okumalar diliyorum ♥️
Yarım saate yakındır adamın mavi gözlerinin kendisine doğru dönmesini bekliyordu kadın. Ancak işiyle bayağı uğraş içinde olan adamın dikkatini çekmek imkansız gibiydi. Küçük not kağıtlarına değişik şekiller çizerken masaya yasladığı dirseğine destek vererek yanağını da avucuna dayadı.
"Ve finito." Vedat ellerini bilgisayardan çekerek sandalyesinin yönünü değiştirdi. Masanın karşısında dudan kadının bakışları kendisini bulurken yanına gelmesini işaret etti.
"Yemeğe çıkabiliriz yani artık." Açlıktan ölmek üzereydi Dila. Sabah kahvaltısını bile düzgün yapmamıştı. Bu kadar çok bekleyeceğini bilseydi eğer o sucuklu yumurtayı asla babasına bırakmazdı. Ayağa kalkıp tekerlekli sandalyesini adamın yanına doğru sürükledi.
"Çıkmak yerine..." Vedat masanın yanında duran kağıt torbalara uzandı. Üç tane torbayı masaya bırakıp bakışlarını kadına çevirdi tekrardan.
"Burada yeriz diye düşündüm."dedikten sonra ellerini çırpan kadına gülümsedi."Hamburgere asla hayır diyemem." Dila çektiği sandalyeye oturup adamın açmasını beklemeden torbaların ağzını açtı be burnuna gelen kokuyu içine çekti. Patateslerden gelen yoğun koku karnını daha çok acıktırmıştı.
"Tavuklu olan benim." Vedat tavuklu burgeri işaret ettikten sonra içeceklerin olduğu torbayı açtı.
Kadının ne seveceğini bilmediği için yemek alanındaki tüm içeceklerden almıştı. Kendisine sade sodayı çıkarıp paketi kadına doğru uzattı."Ayran tercihim çünkü kola şişiriyor ve hamburgerimi yarıda bırakmaya niyetim yok."dedikten sonra kapalı cam şişedeki ayranı alıp kapağını açtı Dila. Paketin içinden aldığı pipeti açtığı kapaktan sonra şişenin içine koydu.
"Sosları gördün mü?" Vedat diğer paketlere bakarken sosları göremediği için telaşlandı. Özenle em sevdiği sosları almıştı ama şimdi göremiyordu.
"Galiba bunun içindeler...evet burada." Paketin içindeki peçeteleri tek avucunda topladığı an sosları görmüştü kadın. Sosların olduğu torbayı elinden çekiştirerek alan adamın bu hareketleri gülmesine neden olmuştu. Ne kadar da çok seviyordu sosları.
Hamburgerinin kağıdını açıp afiyetle ısırık aldıktan sonra ağzındaki lezzeti yavaş yavaş çiğnedi Dila.
Uzun zamandır yemiyordu ve tadını özlemişti. Kendi ısırığına oranla daha büyük bir ısırık alan adamın görüntüsünü izledi çiğnerken.
Gömleğinin kollarını katlamış ve hafif eğildiği için sırtındaki ve kollarındaki adaleleri kendilerini bayağı belli etmişti. Sandalyenin arkasına atılmış olan ceket ve iştahla yemek yiyen adamın görüntüsü az önce pür dikkat işine odaklanan adama oranla ters bir durumdu. Genellikle lüks yerleri tercih eden adamı böyle göreceğini asla hayal edemezdi. Hamburgerini tekrardan ağzına götürüp yine ısırık aldı ve öylece adamı izlemeye devam etti. Çiğnerken gerilen çenesi ve hafif çatık olan kaşları adamı şu an korkutucu yapmamıştı.
Sosa batırılmış olan patates dilimi gözünün önünde sallanırken bakışlarını adamdan çekti. Vedat kendisine doğru dönmüş ve patates dilimini kendisine doğru uzatmıştı."Gözlerini doyurmakla beraber karnını da doyur."dedikten sonra patatesi kadının dudaklarına doğru götürdü Vedat. Kendisini izlemekten yemek yemeyi unutuyordu kadın. Bu izlenme olayı hoşuna gitmişti ama yemek yemesi de gerekiyordu kadının.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsunkâr (Tamamlandı)
Teen Fiction"Geçenlerde bir film izledim. Kadının umutsuz aşkı adamın kalbine dokunamamıştı bile. Çok kızdım kadına..." Dila, elindeki silahı geniş dikdörtgen masanın üzerine bıraktı. "Neden insan kendisini sevmeyen biri için çaba harcardı ki? Kadın ne olursa...