busrabozkurt__2002 💜 seymasoykn 💜İYİ OKUMALAR
Yaşadığı paniğin ardından 1 saat geçmişti ve evrakları verir vermez giden adamın iyi olduğuna emin olduktan sonra hazırlanmak için odasına çıkmıştı. Ne giyeceğine ya da nasıl bir makyaj yapıp hazırlanacağını uzunca düşünmüş sonunda siyah şortlu kısa elbisesinde karar kılmıştı. Şortunun uçları hafif dantel detayıyla bitiyordu. Elbisenin üst kısmı ise sadeydi. Saçlarını varla yok arası dalgalı bir görünüme sokmuş makyajını da hafif yapmıştı. Mavi gözlerini daha çok ortaya çıkaracak bir makyajla hazırlanışını sonlandırmıştı. V şekli inen göğüs dekoltesini düzeltip aynadan son kez kendisine baktı. İyi duruyordu ve görüntüsü gibi akşamın da iyi geçmesini diliyordu. Askılığından deri ceketini alıp çantasının içine bildirim gelmeyen telefonunu koydu. Adamın telefon numarası yoktu ve nasıl ulaşacağını bilmiyordu. Odasından çıkarken annesine ve babasına arkadaşlarıyla akşam yemeği yiyeceğini ve sonra sinemaya gireceklerini söylemişti. Yalan söylemeyi istemezdi ama başka çaresi yoktu. Ayakları o davete gitmek için can çekişirken mantığı gitmemesini söylüyordu. Merdivenlerden inerken aklı hâlâ karışıktı. Salona vardığında ailesini göremedi. Babası zaten Okan eniştesiyle birlikte balık tutmaya gideceklerdi. Bu akşam Evrim teyzesi yatılı misafir olarak gelebilirdi. Hazırlanma süreci boyunca teyzenin gelmiş olabilceğini düşünmüştü ama ortalıkta ses seda yoktu. Bahçeden gelen sesle adımlarını oraya doğru çevirdi. Tahmin ettiği gibi Ayla ve annesi tatlı eşliğinde kahvelerini içip Ayla'nın almak istediklerine bakıyorlardı tabletten.
"Anne ben gidiyorum." Dila, bahçe çitlerinin ardından gördüğü araba ile heyecanlandı. Gelmişti ve kendisini bekliyordu.
"Baban evde olmadığına göre söyle bakalım gerçekleri..." Esin, tabletten bakışlarını çekip giydikleri ile göz kamaştıran kızına baktı. Dila, harika görünüyordu ve bu kıyafet arkadaşlarıyla olan yemek için fazla iddialıydı. Ayrıca kızının sinemaya giderken nasıl giyindiğini ya da arkadaşlarıyla buluşacağı zaman nasıl hazırlanacağını iyi biliyordu.
"Söyledim zaten gerçekleri." Dila utana sıkıla annesinin yüzüne bakarken Ayla araya girdi.
"Ablamın erkek arkadaşı mı var diyorsun yani anneciğim?" Ayla şaşırmış gibi yapıp gözlerini kocaman açarken Dila kardeşine ölümcül bakışlar attı.
"Bu her kimse tanışmak isterim kısa sürede. Fazla geç kalma." Esin, kızının utanmasından almıştı sorusunun cevabını. Kahvesini içmeye devam edip Ayla'yı dürttü.
"Göster bakalım şu eşyaları." Tabletten küçük kızının gösterdiklerine baktı. Dila bir şey demeyip bahçe kapısından çıkmak için harekete geçti. Annesinin zeki olduğunu biliyordu ama hemen anlayacağını düşünmemişti. Bahçenin kapısını çekiştirip açtıktan sonra karşı yolda bekleyen araca ilerledi. Sağına ve soluna dikkatlice bakıp karşı kaldırıma adım attığı deli gibi bir heyecan sardı bedenini. Acaba adam beğenecek miyidi giydiği kıyafeti? Çok mu abartılı olmuştu?
Deri ceketini düzelttiği an arabanın açılan kapı sesi ile kafasını kaldırdı."Dila hanım?" Duyduğu ses ve yabancı yüz kaşlarını çatmasına neden olurken arabanın siyah şerit camlarına inat içerisine bakmaya çalıştı. Vedat neredeydi?
"Size ben eşlik edeceğim yol boyunca." Kendisi için arabayı açan şoföre bakarken burukça gülümsedi. Ne kadar salakça bir heyecana kapılmıştı. Kendisini bırakmaya ve almaya tenezzül etmeyen bir adam için heyecanlanmıştı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsunkâr (Tamamlandı)
Teen Fiction"Geçenlerde bir film izledim. Kadının umutsuz aşkı adamın kalbine dokunamamıştı bile. Çok kızdım kadına..." Dila, elindeki silahı geniş dikdörtgen masanın üzerine bıraktı. "Neden insan kendisini sevmeyen biri için çaba harcardı ki? Kadın ne olursa...