*הערת הכותבת*
זה הפאנפיק הראשון שלי ובעצם פעם ראשונה שאני כותבת אז אני מקווה שתהנו מזה ותגידו לי מה אתם חושבים ושיהיה לכם יום מקסים!❤
נ"ב, הפרק הראשון הוא גוף ראשון של הארי,מהפרק השני והלאה זה בגוף שלישי
***"סתום תפאקינג פה שלך ליאם"
אמרתי והכתי אותו בביצים וחברי עם השיער החום החזיק את המקום שלו עוצר את עצמו מליפול על הרצפה.
"פשוט תודה בזה כבר,אתה מחבב אותה.זאת לא בושה, אני מתכוון היא לוהטת כמו הקיץ בנאדם."
ליאם אמר עדיין מייבב בכאב .
" כן האזהבר זה בסדר להיות מאוהבבב" נייל אמר בזמן שהוא התחיל לרקוד איתי ואני השתנקתי בעצבים." שניכם הכי גרועים שיש, אנלא מאוהב אלוהים ישמור אם למישהו פה יש קראש על לוטי זה ניל שלנו פה" אמרתי מחויך וסידרתי את אחד מהתלתלים החומים שלי בזמן שתפחתי לבחור האירי על הכתף.
נייל פשוט הביט בי וגלגל את עיניו בעוד ליאם פרץ בצחוק.
"מה כל כך מצחיק ליאם ?" לוטי אמרה כשהלכה לעברנו ,חיבקה אותי ועשתה אצבע שלישית לנייל , שני אלה שונאים זה את זה אלוהים יודע למה. "שום דבר לא מצחיק לוטס, אני בא היום היום כן? אמרתי כשהיא הנהנה בראשה. "אתה יכול לבוא עכשיו, אין לנו יותר שיעורים, אחי נמצא בבית." "הוא שם??" אמרתי טיפה יותר מידי בקול מדי. "כן" לוטי ענתה , "אבל הוא יהיה נחמד אני מבטיחה, נוכל להישאר כאן אם זו בעיה."
"אוף לא לא זה בסדר" אמרתי ונופפתי לעבר ליאם ונייל. התחלנו להתרחק מחבריי ונכנסנו למכונית של לוטי, הנסיעה הייתה די מהירה והגענו לביתה בחמש דקות."לואי אני בבית"
לוטי אמרה כשהיא פתחה את הדלת, לואי היה מבוגר מאיתנו בשנתיים, הוא היה בן 18 ונאה והכי פופולרי בבית הספר,הוא די נמוך, טוב לפחות יותר נמוך ממני. כל הבנות בבית הספר נפלו לעיניים הכחולות שלו ולחיוך המקסים שלו, הוא די רע בעיני, הומופוב כלב. "שוב את מביאה לכאן את הפאגוט ההומו הזה לוטי?" לואי שאל עם עצבים בעיניו כשהוא בא מהמטבח בזמח שהסתרתי את פני מאחורי לוטי. "קודם כל, הוא ביסקסואל יא אידיוט, ואתה תהיה נחמד כלפיו או שאני אהפוך את זה ליום האחרון שלך לואיס."
"רק אל תתאהבי במוצץ זין הזה,מגיע לך יותר טוב מזה."לוטי גלגלה את עיניה ותפסה את פרק כף היד שלי כשנכנסנו לחדרה. החדר שלה היה נחמד וגדול, היה לה ארון ענק עם כמות מכובדת מאד של שמלות, חצאיות וחולצות. תמיד קינאתי בדרך שלוטי יכולה ללבוש כל מה שהיא רוצה מבלי להישפט, אני מאחל לעצמי את זה כל יום. "הארי? הארי אתה כאן?" שמעתי את קולה והבנתי שאני הייתי אבוד במחשבות. "כן, כן אני כאן מצטער" אמרתי. "אני מצטערת שאחי הוא כזה מניאק , פשוט תתעלם ממנו". לוטי אמרה כשצעדה לארון שלה בחרה חצאית מיני כחולה ומסרה לי אותה. תפסתי את החצאית ולבשתי אותה כשהורדתי את המכנסיים מתחתיה. "איך אני יכול להתעלם ממנו לוטי? הוא כל הזמן מציק לי כאילו עשיתי משהו לא בסדר, הוא שונא אותי ואני חולה מהיחס המגעיל שלו." אמרתי כשהתיישבתי על מיטתה של לוטי, מסדר את החצאית שלי. "הוא לא חשוב הארי למה כל כך אכפת לך ממה שהוא חושב?" היא אמרה די עצבנית. "לא אכפת לי ממנו או ממה שהוא חושב עלי!" אמרתי בזמן שירדתי מהמיטה שלה וצעדתי לשולחן שלה כשהתיק שלי בידיי.
"בואי יש לנו שיעורי בית לעשות."
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *