פרק 56!

1.4K 145 77
                                    

זאת הייתה כבר שעת צהריים,הארי ישב בספה מכורבל לתוך עצמו ומתחת לשמיכה,כבר עברו שעתיים מאז שניק הלך,וכל מי שכן שנמצא בבית עסוק בעניינים שלו,הוא תופף בקצות אצבעותיו על הקצה של הספה,מסתכל מסביבו בתקווה למצוא משהו שיעביר לו את הזמן.
הטלוויזיה לא שדרה שום דבר מעניין,אז הוא הוציא את זה מהרשימה,הטלפון שלו היה שקט,שום הודעה שנכנסת,רוב הסיכויים בגלל שרוב החברים שיש לו נמצאים בבית איתו,אז אין סיבה שהם יכתבו לו.
הוא נתן לראשו ליפול ולנחות על הספה,הוציא הנחה ארוכה בזמן שהוא עוצם את עיניו,נראה שלישון זה הפיתרון לשיעמום שלו כרגע.
טוב לא ממש, בדיוק שהוא הצליח להתמקם נשמעו דפיקות מהדלת,הוא נשאר במקומו ולא זז אבל שהוא שם לב שאף אחד לא קם לפתוח והדפיקות על הדלת רק התחזקו,הוא התרומם מהספה בגלגול עיניים.
הוא פתח את הדלת,חייך חצי חיוך שראה את ניק בפתח,להפתעתו ניק משך אותו לחיבוק במיידי,עיניו נפערו בהפתעה אבל הוא בכל זאת עטף את ידיו סביב מותניו של ניק וחיבק את עצמו קרוב יותר אליו.
"היי" ניק לחש לתוך השיער שלו ודחף בעדינות את שניהם לתוך הסלון "יש לך תוכניות להיום?" הוא שאל והארי נענע בראשו במיידי "לא,ממש לא,משעמם לי,מאד." הוא אמר בהבעה משועממת וניק ציחקק "יופי,חשבתי שנצא לים היום,כאילו כולנו,נביא גם את הילדות,יכול להיות כיף לא?"
הארי חייך והנהן בלהט "כן!אני אגיד ללוטי,ליאם ונייל להתארגן,נצא עוד חצי שעה?אין לי הרבה סבלנות."
ניק צחק והנהן לכיוונו של הארי,מתיישב על אחד הכיסאות שבסלון בזמן שהארי הלך לכיוון המדרגות ועלה,מבט מתלהב על פניו כמו של ילד בן חמש שקיבל סוכריה.

הארי נכנס לחדר של לוטי,מביט סביבו,מחייך שהוא רואה את פיבי ופיזי מנסות לעשות צמות בשיערות של נייל וליאם שמייללים בכאב בזמן שלוטי ודייזי מגחחות מהצד ומגלגלות את עינהן,נייל מחייך לכיוונו של הארי שהוא ראה שהוא נכנס.
"זאת התראה קצרה אבל אתם רוצים ללכת לים?ניק הציע ואני מת משיעמום." הארי שאל  וליאם קפץ במיידי ושחרר את שיערו מאחיזתה של פיזי "כן!" הוא נשמע להוט והארי שמח בכך גם נייל ולוטי נראו בעניין בזמן שדייזי עקמה את פרצופה,גורמת להבעה מבולבלת להירקם על פניו של הארי.
"אז כולם בעניין?" הארי שאל וכל מי שנכח בחדר מצא את עצמו מהנהן.

********

הארי הלך לכיוון האמבטיה כדי להחליף בגדים וללבוש בגד ים, חיוך מרוח על פניו משום סיבה.
הוא פתח את הדלת של האמבטיה ועיניו נפערו בהפתעה,חיוכו התעקם שהוא מצא מולו את לואי נשען על הכיור עם פנים אדומות,מתנשם נשימות כבדות.
"אממ..אנחנו הולכים לים עכשיו,אתה רוצה לבוא איתנו?" הארי שאל בהיסוס ולואי לא נע.
"לא." הוא אמר בשקט תקיף והארי הנהן,הסיטואציה גורמת לו להרגיש לא בנוח ועוד מבט לכיוונו של לואי גורם לו להבין שמשהו עובר עליו.

אה עכשיו הבנת?הריי כל בן אדם שלגמריי בסדר נשען בכבדות על הכיור בניסיון לזהות את הנשימות של עצמו,כל הכבוד שרלוק.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now