פרק שני!!

2.6K 186 260
                                    

הארי התעורר בבוקר מצלצול בילתי נפסק מהטלפון שלו, הוא קם ושפשף את עיניו העייפות בזמן שהוא לקח את הטלפון מהשידה שנמצאת ליד מיטתו וענה לטלפון בקול הבוקר העמוק שלו.
"נייל?"
"הארי איפה אתה?הלימודים מתחילים עוד חמש דקות אתה אף פעם לא מפסיד יום לימודים, אתה חולה? אתה גוסס ? איפה אתה אלוהים ישמור הארי"
הארי הסתכל על על השעון וראה שהשעה כבר חמישה לשמונה, "שיט" הוא לחש לעצמו לפני שהוא אמר בטלפון "נייל אני בסדר תרגע, אני כבר מגיע השעון המעורר כנראה לא העיר אותי."
"אתה דביל גמור הארי." נייל אמר וניתק את השיחה.

הארי קם ממטתו בזמן שהוא מתמתח ומפהק בקול עייף מידי אבל גם לחוץ מאד, הוא לא יכול לאחר המורה תוריד לו ציון זה לא משהו שהוא חושק בו כל כך.
הארי צעק לחדר האמבטיה שלו מסתכל על ההשתקפות של הנער עם העיניים הירוקות ותלתלי השוקולד שעומד מולו.
הוא התחיל לצחצח את שיניו, להתפנות ואז לארון לקחת בגדים. הוא הביט במבחר החצאיות שהיו לו שם וחולצות הבטן וכל סוגי הבגדים שהוא אהב עם מבט עצוב, למה הוא לא יכל פשוט ללבוש את זה? הארי פשוט שים את זה עליך ולך לבית הספר הקול בראשו אמר לו, אבל כמו תמיד, הוא סירב לו ולקח זוג מכנסיים וחולצת טי שירט ויצא מביתו.

שהארי הגיע לבית הספר הוא הסתכל על החצר השוממת והבין שכולם כבר בכיתות, טוב...לא כולם בכיתות.
"מאחר לשיעור פאגוט?פעם ראשונה שזה קורה מישהו פה מתחיל למרוד?" לואי אמר והכניס סיגריה לפה מדליק אותה באלגנטיות בזמן שהבחור עם השיער השחור לידו פשוט הסתכל עליו וצחקק, הארי נזכר שקראו לו זאין הוא היה בא הרבה לבית של לוטי שהארי היה אצלה, הוא יותר נחמד מלואי בהרבה,טוב כולם יותר נחמדים מלואי, הארי הרגיש הקלה שהוא לא בא עם החצאית הזאת היום.
הארי פשוט הביט בשני הבנים שכנראה פשוט הבריזו ממתמטיקה(הארי לא הבין איך מישהו יכול לפספס מתמטיקה זה המקצוע הכי טוב שיש!) ופשוט המשיך ללכת לכיתה מתעלם
מהם.

3 שעות של מתמטיקה עברו די במהירות והתחילה הפסקת הצהריים הארי יצא מכיתתו ביחד עם לוטי וכמו תמיד אנשים לא הפסיקו לדפוק בהם מבטים, שתבינו לוטי הייתה אחת התלמידות החכמות שיש ועדיין פופלארית, מעודדת ואחיה הגדול הוא לואי פאקינג טומלינסון, אף אחד לא הבין למה היא מסתובבת עם הארי ובכל זאת כולם חשבו שהם יוצאים, לוטי והארי היו קרובים מאד והעובדה שלואי התבריין על הארי לא גרם לאנשים לחשוב אחרת.
הארי שנא את זה שאנשים מסיקים מסקנות על החיים שלו, הוא שנא את זה. הוא לא הבין איך אפשר פשוט להסיק ששני אנשים ביחד,אבל לוטי הייתה חברה טובה לשניהם לא היה רצון אחד בשני, או לפחות ככה הארי חשב.

"היי ליאם היי נייל מה קורה?" הארי אמר בזמן שהוא התייישב ליד נייל בשולחן הקפיטריה ודחף בננה לפה שלו, כמעט את כולה, זה היה מרשים.
"הארי איפה היית היום בבוקר?" ליאם שאל עם פנים מודאגות
"תרגע ליאם כבר אמרתי לנייל רק לא התעוררתי מהשעון הכל בסדר."
הארי היה ילד רגיש וטוב מידי לעולם הזה אם אפשר להגיד, נייל ליאם ולוטי פשוט פחדו עליו יותר מידי, הוא היה כמו אח קטן בשבילם והם לא היו נותנים למישהו לפגוע בהארי, הוא תמיד היה טהור מידי בשביל שיפגעו בו.

הארי הרגיש מכה על הראש שלו וכמעט נחנק מהבננה. נחמד שאתה נחנק ככה מבננה כמו שחונקים אותך עם זין ילד, בתאבון שיהיה" לואי לחש להארי באוזן וליאם היה כבר מוכן לקום ולגמור את לואי, כל כך כל כך מוכן,אבל לוטי עצרה אותו ואמרה שהיא תדבר עם לואי.
הארי פשוט היה בסוג של שוק באותו רגע, טוב לא ממה שלואי אמר אבל מהעובדה שזה גרם לזין שלו להתהפך לו במכנסיים,פאק לואי היה דפוק אבל הוא היה פשוט לוהט. אבל גם אם לואי היה בן אדם טוב, הוא לא יכול, הוא אח של לוטי והוא שונא אותו. שונא אותו מאד.

***
מקווה שתהנו מהפרק הזה❤

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now