פרק 12!

2.4K 181 124
                                    

פרק קצת ארוך יותר מבדרך כלל אז תהנו ואל תשכחו להצביע אם אהבתם!❤
טריגר: הטרדה מינית (סליחההה)

***

שלוטי ליאם נייל והארי נכנסו לתוך הבית הם לא הצליחו לשמוע את עצמם, המוזיקה הייתה חזקה והמקום היה עמוס, ערימות על ערימות של בני נוער שתויים וחרמנים נשפכים אחד על השני,שותים ומעשנים במטבח.
הארי לא האמין למה שהוא רואה, ככה נראות מסיבות? הוא שיער שהוא לא הטיפוס של זה והוא בהחלט צדק, הוא לא.
"מה המרגש הארי? רוצה לשתות?" ליאם אמר מוביל אותו למטבח ביחד עם לוטי ונייל כדי לקחת משהו לשתות "לא יודע ליאם המקום הזה מוזר ואל תביא לי אלכוהול אני אקח קולה."
ליאם פשוט הנהן, שופך לו לנייל וללוטי וודקה מעורבבת במיץ תפוזים ולהארי כוס קולה.
שהוא סיים למזוג הוא הושיט להם את הכוסות והם התחילו לשתות, הארי הביט מסביב,מה הוא אמור לעשות עכשיו? לעמוד כמו טמבל?לרקוד?לעשן סמים? מה הוא עושה בעצם?
השאלות המשיכו להסתובב בראשו של הארי עד לרגע שהוא תפס את לא אחר מלואי בנקודת המבט שלו,לואי הסתכל עליו והנהן לכיוונו ואז הסיט את מבטו חוזר לשיחה שהוא ניהל עם החברים שלו.
לפתע הארי הרגיש יד סוחבת אותו מהמטבח לכיוון הסלון, זה היה נייל.
"מה נייל? הארי שאל "נו בוא כבר יש לנו דברים לעשות" נייל הגיב ממשיך להחזיק בהארי.
"מה אנחנו אמורים לעשות בכלל?"
"לרקוד האז, תפוס מישהו או מישהי ותרקוד איתם."
"מה?מה זה לתפוס מישהו נייל? זה מביך."
"פשוט הולך למישהו שכבר רוקד או מציע למישהו שיושב, מי תופס לך את העין?"
נייל אמר והארי הסתכל מסביבו מנסה לראות אם מישהו תופס לו העין אבל לפתע מישהו תפס אותו מאחורה והתחיל לרקוד מאחוריו.
הארי הסתכל עליו במבט מוזר ואז הפנה את המבט שלו לנייל שנתן לו אגודלים מורמים וחיוך בזמן שהוא ניגש ללוטי ורקד איתה,זה היה מוזר להארי שהם רקדו אבל למה לא. ליאם פשוט רקד עם אחת הבנות שהארי לא זיהה.
הארי החליט לזרום עם הבחור שרקד איתו והתחיל לזוז איתו בקצב אחיד, זה היה נחמד, הבחור היה יותר גבוה מהארי עם שיער שחור פחם ועיניים שחורות שתאמו לשיער שלו, הוא היה נראה יותר גדול מהארי והיה לו חיוך זדוני מרוח על הפנים, הם רקדו פנים אל פנים והארי הרגיש קצת לא בנוח שהידיים של הבחור הגיעו למתניים שלו, מקרב אותו אליו לאט לאט ולוחש באזנו "רוצה אולי לשתות משהו יפיוף?"
הארי לא היה טיפוס ששותה אבל הוא לא רצה לאכזב את הבחור שמולו והנהן.
מפה לשם הוא דחף להארי שלוש שוטים של וודקה והארי כבר היה גמור,הוא לא היה רגיל לשתות ושלוש שוטים עשתו את העבודה.
הבחור הגבוה סחב את הארי איתו לשירותים והדביק אותו לקיר, הארי אולי היה שיכור אבל הוא הבין מה הבחור מנסה לעשות.
"א-אני לא ממש רוצה לעשות את זה" הארי אמר בקול חלוש וניסה להשתחרר מהאחיזה שלו.
"אל תדאג ילד אני אגרום לך להרגיש טוב." הבחור אמר עם חיוך זדוני  מרוח על הפנים שלו והתחיל למצוץ במקומות שונים בצוואר של הארי והפנים של הארי השחירו, לא זה לא יכול לקרות, הוא לא רוצה את זה והוא לא יעשה את זה.
הארי היה חלש ושיכור, הוא לא ידע מה לעשות, הוא לא ידע איפה החברים שלו נעלמו, הוא רצה ללכת הבייתה, הוא ידע שזה לא היה רעיון טוב.
באותו זמן שהארי היה שקוע במחשבות שלו, לא יודע איך לצאת מהסיטואציה הבחור שמולו הרים אותו ודחף את הברך שלו בין שתי הרגליים העייפות של הארי כדי לשמור עליהן פתוחות והוא המשיך לגעת בהארי, במתניים שלו, בירכיים שלו ובידיים שלו בזמן שהוא מעביר עוד יד בשיער שלו ומושך אותו באגרסיביות.
דמעות כבר התחילו לרדת על הלחיים האדומות והקטנות של הארי וזה היה הרגע שהוא התחיל לצעוק "הצילו! הצילו!" הוא צעק וצעק עד שהוא הרגיש יד חזקה על הפה שלו, מונע ממנו להוציא עוד צליל. "אתה רוצה לקבל מכות יפיוף? לא נראלי שאתה רוצה, תהיה בשקט ותן לי לעשות מה שאני רוצה." הארי פשוט הנהן ודמעות המשיכו לזלוג מעיניו עד שהוא שמע את הדלת נפתחת בחוזקה, זה היה לואי.
"דפאק ריאן" לואי אמר והתקרב אליו, משחרר את הארי מהאחיזה שלו כך שהוא נפל על הרצפה בכאב, לואי הסתכל על הבחור שהארי הבין ששמו ריאן עם זעם שנבנה לו בעיניים וזה היה הרגע בו הוא התחיל להכות אותו, משאיר סימני חבטות בכל מקום בגופו, לואי אולי היה די נמוך אבל הוא היה חזק באופן לא אנושי, הוא המשיך להכות את הבחור ששכב חסר תקווה על הרצפה צועק בכאב בזמן שלואי צועק עליו כמה שהוא אפס וכמה שהוא לא שווה כלום,מי יכול פשוט לבוא ולגעת בבן אדם אחר בלי הרצון שלו, מי?
לפתע דלת השירותים נפתחה בשנית ולשם נכנסה בחורה קטנה עם שיער חום ושופע שנופל על כתפיה ומבט מודאג בעיניה "מה אתה עושה?!" היא צעקה על לואי ולואי הביט בה מהרצפה, מהדק את האחיזה על הזרועות של ריאן ועונה "מצטער להרוס לך את היום אלינור אבל החבר החדש שלך אפס, הוא ניסה לאנוס פה מישהו וממש לא אכפת אם הוא ימות מהמכות שלי כרגע."
אלינור הסתכלה עליו במבט מבועט וענתה "בולשיט, ריאן בחיים לא היה עושה את זה, אתה סתם מקנא נכון? זה פטתי לואי."
לואי פשוט הסתכל עליה וגיחך "אני מקנא? האפס הזה פה ניסה לאנוס מישהו ואת מתייחסת לעצמך וחושבת שאני מקנא?אולי תחשבי על זה שחבר שלך גם בוגד גם אנס וגם קצת גיי?" הוא ענה ושיחרר את ריאן מהאחיזה שלו בחיוך ונתן לו ללכת לצד של אלינור ושניהם יצאו מהשירותים עם ראש מורם, אידיוטים.
הארי הסתכל על כל המופע שקרה מולו באימה והתכרבל לכדור על הרצפה הקרה, דמעות זולגות מעיניו ולא מפסיקות, לואי רצה לצאת מהשירותים ואז נזכר בילד שיושב על הרצפה ומיהר לשבת לצידו.
הוא לא ידע מה לעשות אז הוא פשוט לקח את הארי לזרועותיו וחיבק אותו, הוא ידע שהארי היה צריך את זה באותו רגע, הוא לחש לתוך התלתלים המבולגנים שלו שהכל יהיה בסדר, שהוא בטוח עכשיו, הוא שנא לחשוב על זה שמשהו כזה יקרה למישהו, לכל אחד.
הארי נתן לעצמו להתרסק לתוך הזרועות המיוזעות והחמימות של לואי, בוכה לתוך החזה שלו אבל באותו זמן מרגיש בטוח, הוא העריך את הדרך שבה לואי הגן עליו באותו רגע, בחיים לא היה לו מישהו שגדול ממנו ויגן עליו אבל באותו רגע כן היה וזה הרגיש מדהים.
לואי הסתכל על הילד שבוכה לתוך החזה שלו ונשבר לו הלב למיליון חתיכות, למה הוא צריך לעבור דבר כזה? הוא בן 16 למען השם!
לואי לקח את הפנים של הארי בשתי ידיו והרים אותן,גורם להארי להסתכל עליו במבט שבור ועינים ירוקות רטובות ותמימות, הלב שלו נשבר עוד קצת למראה הזה אבל הוא הסתכל עליו ואמר "אל תדאג הארי, זה יהיה בסדר, הוא סתם מניאק ואני אדאג שהוא ישלם, לא מגיע לך שיגעו בך בלי הרצון שלך, לאף אחד זה לא מגיע"
הארי פשוט הנהן ונתן ללואי חיוך קלוש לפני שהוא התרסק לתוך זרועותיו בשנית.
לואי לא יכל לתת להארי ללכת לביתו לבד כרגע, הוא היה צריך תמיכה, הוא גם לא הבין איפה כל החברים של הארי,איפה אחותי? הוא חשב לעצמו ואז בתנועה זריזה הרים את הארי מהרצפה וסחב אותו אל מחוץ לשירותים כדי לחפש את לוטי ואת השניים האחרים.
שהוא יצא הוא ישר תפס אותם בזווית העין גמורים ושתויים והוא פשוט התקרב אל שלושתם עם הארי בידיו ואמר להם "בואו, נגמרה המסיבה, אנחנו הולכים."
שלושתם היו שתויים מידי בשביל להבין מה עושים אז הם פשוט הלכו אחרי לואי וישר לתוך המכונית שלו.

לאחר נסיעה של כ20 דקות לואי עצר בחזית הבית שלו וסחב איתו שלושה בני 16 גמורים ואחד גמור נפשית.
הוא הכניס אותם דרך הדלת ולתוך הסלון מסדר לנייל וליאם את הספה ועוזר ללוטי לעלות לחדר שלה, את הארי הוא החליט לקחת איתו, הארי כבר נרדם בנסיעה כך שלואי החזיק את הילד במעלה המדרגות ולתוך החדר שלו, מניח אותו על המצעים הרכים והארי התחיל להתקפל לתוך עצמו ולשפשף את עיניו, הוא התעורר.
הארי הביט סביבו ואז הביט בלואי, מבין שהוא נמצא בחדר של לואי, במיטה שלו.
"הו התעוררת, ישנת יפה בנסיעה."
לואי אמר והרים את החולצה מעל גופו ושם אחת אחרת, ברור שהארי בהה בו,ללואי היו שרירי בטן וחזה עם קעקועים מדהימים וזה היה בילתי אפשרי לא להסתכל.
"מה אני עושה פה?" הארי שאל בקול קטן ולואי ענה "לוטי והחברים שלך היו שיכורים מתים ולא יכולתי לתת להם ללכת הביתה לבד ואתה...לא רציתי להשאיר אותך לבד אחרי מה שקרה..." לואי אמר והארי לחש תודה קטנה והסתדר במיטה הרכה כדי למצוא תנוחה נוחה לישון בה.
לואי התקרב להארי ושם ידו על התלתלים הרכים שלו ולחש באזנו "לך לישון, מחר יום שבת ואין בית ספר, תנוח."
וזה מה שהארי עשה, הוא עצם את עיניו העייפות ונרדם, מחשבות לא עוזבות את ראשו.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now