"לא אני לא עושה את זה לואי!" הארי אמר בצחקוק ולואי חייך לכיוונו,מקרב את הגוף שלו קרוב יותר.
"תספר לי מה עשית בשירותים ביום ההוא שאמרתי לך שאתה נחנק מבננה כמו מזין,קדימה הארי,אני מחכה." לואי אמר וצחק,הארי בניגוד אליו קבר את ראשו לתוך החזה של לואי,מנסה להסתיר את הפנים שלו כמה שאפשר.
"קדימה הארי,זה לא שעשית שם משהו שלא עשיתי לך,סתם רציתי לשמוע את זה בא ממך ילד." לואי אמר לתוך האוזן של הארי,הוא הרים אותו כך שהגוף של הארי היה מעל שלו,והידיים שלו השתחלו מתחת לחולצה שלו,מעסים את העור הרך באזור.
הם ישבו שם כבר שעה,מדברים אחד עם השני ומתנשקים בין לבין,כאילו השמש לא עומדת לזרוח עוד מעט,כאילו אין להם בית לחזור אליו כי הם הרגישו שלווה,זה היה רגע שקט בינהם,החיוכים לא יורדים מהפנים שלהם והערות של לואי כמו "אתה בטוח שלהראות כמוך זה חוקי?" ו "אני שמח שאני סוף סוף יכול לשמור אותך לעצמי" בין לבין גורמות להארי להסמיק,למרות שלואי היה אדיוט,הוא לא הפסיק למשך תשעים ותשע אחוז מהזמן שהם היו שם.
בהתחשב בעובדה שללואי יש אישיות נורא פלרטטנית מטבעו והארי פשוט היה מפתה מידי כדי לא להחמיא לו,התגובה שלו תמיד הייתה גורמת ללואי לחייך כמו משוגע בלי הפסקה,משהו בהארי היה כל כך ייחודי וכל כך מושך שלואי לא יכל לעצור את עצמו מלבהות בהארי,כשהוא דיבר,או צחק,או סתם שכב בצד של לואי בלי לעשות כלום,טיפוס שאפשר פשוט לשבת,להסתכל ולהעריך רק את איך שהוא כמו שהוא.
הארי שכב מעל לואי והביט בו,הוא העביר את אצבעותיו על הקעקועים שבזרוע שלו,מנסה לעבור על הקווים החיצוניים שלהם,תוהה לעצמו למה לואי עשה כל אחד מהם ומנקה בעדינות חול שנדבק אליו.
זה היה קר בחוץ,והעובדה שהם היו ליד הים לא הועילה במיוחד.
לואי הרגיש את הגוף של הארי רועד מעליו ואוחז בו חזק יותר.
"היי הארי" לואי אמר והרים את פניו של הארי כדי שיסתכל עליו,השפתיים שלו כבר היו חצי סגולות והלסת שלו משקשקת,הנשימות שלו קצרות ועמוקות.
הארי חייך אל לואי וקירב את שפתיו לאלה שלו,הוא נשק לו נשיקה ארוכה,השפתיים שלהם מחממות אחת את השנייה והקשר הגופני שהיה בינהם חימם אותם עוד יותר.
זאת הייתה נשיקה מתוקה ותמימה עד שלואי שבר אותה,אוחז בפניו של הארי "אתה רוצה לחזור?זה נראה שקר לך ואין לי איך לחמם אותך" הוא שאל והארי פשוט גלגל את עיניו תוך כדי גיחוך והחזיר את השפתיים שלו לאלה של לואי,הפעם למגע קצת יותר אגרסיבי מאשר עדיין ומתוק,ומה נשאר ללואי לעשות אם לא להשתלט על הסיטואציה הזאת?
הוא נישק את הארי עמוק יותר,וחזק יותר,מלקק עם הלשון שלו את השפה התחתונה של הארי,מבקש מהארי אישור להיכנס בעזרת זה,מה שהארי נתן לו בלי לחשוב פעמים.
הוא פתח את הפה שלו בשביל לואי והלשון של לואי נכנסה לתוך הפה של הארי,טועמת כל סנטימטר מתוכו והארי לא יכל לעצור את הגניחה שנפלטה משפתיו כנגד אלה של לואי.
כל הסיטואציה הזאת הייתה מגוחכת,נשיקות מבולגנות אחד לשני והגוף של הארי שרעד מעל זה של לואי,אין לדעת אם זה עדיין היה מהקור או מהנאה שהתפתחה בגופו.
לואי שיער שזאת האופציה השנייה מהזמן שעבר הארי התחיל לנענע את המתניים שלו כנגד אלה של לואי,משפשף את האיברים הלבושים שלהם אחד על השני ומוציא מלמולים קטנים מפיו של שמו של לואי שהוא המשיך לזוז.
לואי הסתכל על האיבר של הארי שהיה קשה כמו אבן דרך מכנסיו,הוא אחז במתניים של הארי והתחיל להוזיז אותו מעליו,מושך את הארי לקצוות שלו ומתגרה בו.
לואי שהיה מסופק מהיבבות הקטנות שברחו מהפה של הארי והוא גיחך לעצמו שהוא ראה כמה שהארי מנסה להישאר שקט ולא מצליח לשלוט בקולות שבורחים משפתיו הוורודות.
"מרגיש טוב בייבי אממ?" לואי שאל את הארי שהנהן,והאיץ את הקצב שלו.
"אני רוצה שתדבר אליי נסיכה,איך זה מרגיש אה?איך זה מרגיש לזוז עליי ככה?" לואי אמר והארי הרגיש את הגוף שלו מתפוצץ.
לואי לקח את המתניים שלו ודחף אותן אליו באגרסיביות גורם להארי להוציא צווחה קטנה וללואי לגחך "ה-הו לואי!מ-מרגיש טוב,כל כך טוב" הארי אמר והגוף שלו שקשק, הפה שלו מתעגל ומוציא את הקולות הכי מדהימים שלואי יכל לשמוע.
"טוב חבל שזה לא הולך להמשיך בייבי" לואי אמר והארי הסתכל עליו במבט מבולבל,דמעות נרקמות בעיניו שהוא הרגיש את האיבר שלו כל כך קשה,רק צריך עוד תשומת לב.
"לא שמעת מה אמרתי?" לואי אמר להארי שירד ממנו,הוא היה מובך ולא יידע מה קרה ללואי אבל אז לואי הצמיד את הארי לקרקע ונישק את דרכו על צווארו של הארי אל האוזן,לוחש בשקט "זה לא ממשיך,פה לפחות,אני הולך לקחת אותך לבית שלי ולגרום לך להרגיש טוב,כל כך טוב שתשכח איך לדבר נסיכה"
וזה הרגע שהארי הרגיש שהוא קורס,רק המחשבה על לעלות למיטה של לואי ולקבל אותו ככה גרם לזין שלו להתהפך,מה שלואי ראה ולקח את האיבר של הארי בידו,כאילו זה שלו,והארי יכול לאשר שכן,זה שלו,הוא כולו שלו.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *