פרק 51!

1.7K 140 68
                                    

המסך של הטלפון של לואי המשיך להיפתח והלקרין את התמונה של זאין מעליו,ביחד עם צלצול מחריש אוזניים שגרם ללואי לסנן את השיחה בפעם ה...הוא אפילו לא יודע איזה פעם זאת והוא לא יודע מה הוא עושה.
זאין ניסה להתקשר כמה וכמה פעמים וכל פעם לואי ניתק מחדש,לא רוצה לענות,או לדבר,או שזאין ישמע כמה שיכור הוא,כן, זאת הסיבה העיקרית. הוא גיחך לעצמו בזמן שהוא הביט על המסך שבעיניו נראה מטושטש ולא ברור,ובשלב כלשהו הוא החליט שכל פעם שזאין מתקשר הוא לוקח עוד שוט,מצחקק לעצמו בלי שום סיבה בזמן שהגוף שלו מתנדנד מצד לצד בחוסר יציבות.

חמש פעמים שזאין התקשר,עוד חמש שוטים בשביל לואי,וזה לא עוצר שם,והוא ממשיך וממשיך בחוסר תקנה,לא חושב על זה שזה לא בריא,שזה לא בסדר,שזה מסוכן,שהוא מרגיש שהוא עומד להתעלף כל שנייה,ושהראש שלו מתפוצץ,כאילו תוקעים  סכינים לתוכו, הוא ממשיך,כי הוא לא מרגיש לגמרי שיכור,הוא רוצה להרגיש גמור,לנתק כל פיסה של הגיון בגוף שלו ולגרום להכל להראות בהיר יותר,ריק יותר,גם אם זה אומר להסתכל דרך כאבי ראש שלא עוזבים אותו.

*********

"אני מתקשר למייקל,נראה אם הוא יודע מה קורה עם הדביל הזה,ידעתי שלא הייתי צריך להשאיר אותו שם לחפש מפתחות מזויינים,הייתי צריך להתעקש שהוא יחזור איתנו" זאין הצהיר ולקח בקבוק מים מהמקרר של ביתו, לוק מסתכל עליו בחוסר הבנה "מה אם הוא פשוט ישן עכשיו?והדאגה שלך היא סתם?" הוא שאל וזאין נענע בראשו
"אי אפשר לקחת את הסיכון,אם קרה לו משהו?אתה מכיר אותו,לואי לא אחראי במיוחד." הוא לקח את הטלפון לידיו ולחץ על השם של מייקל באנשי הקשר שלו,מצמיד את הטלפון לאוזן ומחכה שהשיחה תענה.

*******

"היי זאין,מה קורה?" מייקל אמר בזמן שהוא שכוב במיטתו,הוא שמע אנחה מלאת הקלה יוצאת מפיו של זאין "מזל שענית,תגיד,לואי עדיין אצלך בבית במקרה,אני לא מצליח להשיג אותו."
"כן,כן,אני די בטוח שראיתי אותו נכנס לאחד החדרים עם עוד מישהי,לבדוק לך?" מייקל שאל "כן,תודה אחי" זאין אמר ומייקל מלמל 'אין בעיות' לתוך הטלפון,יוצא מהחדר ויורד במדרגות,רואה את לואי יושב ליד השולחן במטבח עם הבעה משועממת על פניו בזמן שהוא מכניס שוט לפה,ועוד אחד,שיט, הוא גמור.
"שמע זאין מצאתי את האיש שלך אבל הוא יושב במטבח ונראה כאילו הוא עומד לקבל הרעלת אלכוהול עוד שנייה." הוא לחש לתוך הטלפון "שיט,שיט,אלוהים הייתי צריך לדעת שזה מה שהדביל הזה יעשה אם הוא יישאר,אני בא לקחת אותו בסדר?" זאין אמר מהצד השני של הטלפון ומייקל ציחקק "תקשיב,אני כבר פה,זאת לא בעיה בשבילי לקחת אותו,תישאר בבית שלך."
"זה בסדר אחי,תודה אבל אני יכול לקחת אותו." זאין אמר ולקח את המפתחות שלו מהשולחן מתכונן לצאת.
"באמת שזאת לא בעיה,אני גם ככה יוצא עכשיו." מייקל מלמל "כן?" זאין שאל ומייקל אישר.
בסופו של דבר מייקל ירד במדרגות והתקרב ללואי,מחייך אליו, "נגמרת פה אה?" הוא שאל ולואי הרים את גבותיו לרגע ולקח עוד שוט,מקרב אותו לפיו מה שמייקל לקח מהיד שלו "לא היום" הוא הרים את לואי מהכתף ולואי היה מחוץ לעולם הזה באותו הרגע,חסר שיווי משקל,הכל מטושטש.
"מה אתה עושה?" הוא הצליח למלמל לכיוונו של מייקל "לוקח אותך לבית שלך" מייקל החזיר ולואי פשוט הנהן לכיוונו והלך אחריו, משתדל לא ליפול בכל צעד שהוא עושה.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now