זה לא הכי טוב כי כתבתי את זה טיפה בלחץ אבל תבלו❤
***
1...2...3
המאמן צעק וכל השחקנים התחילו לרוץ במגרש. לואי רץ אחרי הכדור מנסה להשיג אותו מאחד השחקנים, הם היו באימונים בלי הפסקה לקראת המשחק הגדול של העונה. קבוצת הכדורגל של התיכון שלהם היא משהו רציני וברור שלואי הןא הקפטן כי איך לא?לואי הביט לצד וראה את נבחרת המעודדות והסתכל על אחותו,בניגוד ללואי לוטי לא הייתה הקפטנית, הקפטנית הייתה אלינור, בחורה רזה עם שיער חום ולוטי תיעבה אותה יותר מהכל,לואי הבין למה, הבחורה הזאת הייתה סיוט והאקסית שלו. אבל לא מדברים על זה,הוא מכחיש כל קשר מאז שהיא נהייתה כזאת כלבה ותמיד נותנת ללוטי יחס רע בהתחשב בעובדה שהיא אחותו של האקס שלה.
חוץ מהמעודדות הוא ראה גם את הארי ליד לוטי מחבק אותה וכעס מילא את העיניים שלו. מה לוטי עושה בכלל עם הדביל הזה, כל כך דביל שהוא אפילו לא שם לב לקראש שללוטי היה עליו. הארי בחור נאה, גבוה, עם עיניים ירוקות ובוהקות ורעמה של תלתלים בצבע חום, לואי הבין למה לוטי דלוקה עליו. הוא כזה מעצבן אלוהים ישמור תמיד נראה כל כך פאקינג תמים, לואי קלט את ההצגה שלו, הוא לא יקנה אותו כמו כולם.
"טומלינסון!!!!" צעק המאמן," תסתכל לאן אתה הולך במקום לבהות במעודדות, 5 דקות הפסקה כולם. "
לואי גלגל את עיניו שהבין שדעתו הייתה מוסחת, באשמת הארי, פאקינג הארי.
לואי צעד לכיוון נבחרת המעודדות שם ונתן חיבוק לאחותו ודפק מבט להארי , "חושב להפוך למעודדת הארי?אני לא מופתע." לואי אמר, לוטי דפקה לו מרפק והארי פשוט גלגל את עיניו ואמר "לא, לא ממש, לא הייתי רוצה לעודד מניאק כמוך."
לואי היה עצבני רק מלראות את הארי אבל שהארי היה עונה לו הוא היה מוכן לפוצץ את הפרצוף הקטן שלו, לא היה אכפת לו מהנזק.
אבל ללואי היה אכפת מאחותו,הרבה. אז הוא היה צריך להחזיק את עצמו,בשביל לוטי.
לואי פשוט ענה בחיוך מרושע "אל תדאג ילד המניאק הזה יכול לפרק לך את הצורה אם יכול, שמור את הפה הזה לזין של אבא שלך".
הארי קפא במקום ופשוט הלך משם, דמעה קטנה ומלוחה נפלה מהעין של הארי בזמן שהוא התרחק משם.
לואי תמיד היה יורד על הארי, הוא לא הבין מה הקטע שלו.
לוטי פשוט הסתכלה על לואי במבט נגעל ואמרה לו "הלכת רחוק מידי הפעם לואי" והלכה משם בזמן שהיא רדפה אחרי הארי.
לואי פשןט עמד שם מבולבל לפני שאלינור התקרבה אליו ואמרה לו "אבא של הארי נפטר, רע קצת אפילו בשבילך אתה לא חושב?" והלכה משם עם חיוך על הפנים שלה."שיט" לואי מלמל.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *