^^^^כישורי האפיה המדהימים של לואי אובייסלי.
מקווה שתהנו מהפרק ואל תשכחו להצביע אם אהבתם❤(אגב תגידו לי אם אתם מעדיפים פרקים יותר ארוכים או יותר קצרים שאדע להמשך)****
"לואי תפתח את הדלת המזויינת!"
זאין צעק מבעד לדלת והנקישות נעשו חזקות וחזקות יותר.
"אלוהים ישמור יא זין אני בא אני בא" לואי אמר יורד במדרגות לבוש רק בבוקסרים ומשפשף עם העיניים העייפות שלו.
"יא אידיוט תודה באמת שנזכרת לפתוח אני פה כבר חצי שעה דופק כמו טמבל." זאין אמר ונתן ללואי כאפה בעורף מה שגרם ללואי להסתובב אחורה ולתת לזאין כאפה חזקה יותר "בשביל מה זה היה?" לואי שאל את זאין וזאין גיחך וענה "אל תקרא לי זין פעם הבאה"
"אבל זה מה שאתה"
"לואי סתום את הפה"
"אני רעב"
"לא אכפת לי"
"אז תזדיין"
"אם אתה אומר"
שני החברים נכנסו יחד למטבח ולואי הוציא תערובת פנקייקים מהמקרר והתחיל להכין אותה על הגז, בכל זאת צריך להכין ארוחת בוקר.
"תגיד, אנחנו הולכים לדבר על שני הילדים שישנים לך על הספה" זאין שאל והעביר יד בשיער שהוא לא תרח ממש לסדר הבוקר.
"זוכר שהלכתי מוקדם מהמסיבה אתמול?"
לואי אמר וזאין הנהן "אז אתמול אחותי וחברים שלה דפקו תראש עם השתייה והטרידו אחד מהם, לא יכולתי פשוט להשאיר אותם שם אז לקחתי את אחותי ושלושתם לפה, ניתן להם להישאר היום."
"שלושתם?יש רק שניים על הספה לואי אל תגיד לי שאיבדת אחד." זאין אמר ונתן ללואי מבט מודאג ולואי צחק ואמר "אל תדאג השלישי במיטה שלי"
"במיטה שלך?" זאין אמר בהרמת גבה "אל תגיד לי ש..."
"לא זאין! אלוהים איזה ראש יש לך, הוא היה שבור לא רציתי לתת לו לישון לבד או על הספה אז לקחתי אותו אליי, לא קרה שם כלום, אני לא גיי אחי." לואי אמר והמשיך להפוך פנקייקים על המחבת ולהניח אותם על צלחת קטנה שמונחת לידו ובדיוק אז הארי התחיל לרדת במדרגות, היה לו מבט עייף על הפנים, השפתיים שלו היה נפוחות וורודות, העיניים שלו הבריקו בגוון ירוק והתלתלים שלו התפזרו לכל מקום.
"למה קמת?" לואי שאל והארי ענה עם חיוך קטנטן על פניו "בוקר טוב גם לך לואי, בוקר טוב זאין." זאין פשוט הנהן בכיוונו של הארי ולואי גיחך
"בוקר טוב ילד, למה קמת?"
"לא יודע, קמתי וראיתי שאתה לא שם אז ירדתי לחפש אותך." הארי אמר והתיישב על אחד הכיסאות ולואי הגיש לו צלחת עם פנקייקים, הארי הסתכל על הפנקייקים עם מבט מורעב בעיניים אבל לואי הרחיק ממנו את הצלחת ואמר "לא,עוד לא,קודם אתה קם והולך להעיר את לוטי והחברים שלך." הארי הנהן וקיפץ מכסאו ורץ לעבר הסלון וכמעט החליק תוך כדי ריצה מה שגרם ללואי לפלוט צחקוק וחיוך נמרח על פניו, נו זה היה חמוד, מה הוא יכול לעשות?להכחיש?הארי התחיל לזרוק כריות על נייל וליאם מה שגרם לליאם למשוך את הארי אליו ולקבור אותו בספה ולהתחיל לזרוק כריות על הילד שלא הפסיק לצחוק, נייל נשאר לישון כמו תינוק, כלום לא היה יכול להעיר אותו, חוץ מ...
ליאם הרים את נייל והניח אותו ליד השולחן מקרב את הצלחת עם הפנקייקים העסיסים וחושיו של נייל פעלו, הוא התעורר.
"תודה לאל שקמת ניילר" הארי אמר וציחקק, נייל פשוט הנהן ובא לקחת פנקייק מהקערה אבל לואי סתר על ידו ונייל הוזיז אותה "עוד לא, קודם תעירו את אחותי" הוא אמר והארי מיהר לעלות במדרגות ולהעיר את לוטי.
הוא נקש על הדלת שלה והיא פתחה בשנייה
"עשיתם כל כך הרבה רעש שם למטה, אני כבר ערה, בוא נרד למטה" היא אמרה והארי הלך אחריה בצעדים קטנים במורד המדרגות עד ששתם ישבו סביב השולחן והתחילו לזלול מהפנקייקים שלואי הכין.
הם ישבו, אכלו ציחקקו ונשמעו תלונות שלא פסקו מנייל וליאם שכואב להם הראש, טוב הם לא היו צריכים לשתות כל כך הרבה."הארי ישנת גם הלילה הזה עם לוטי?" נייל שאל ודחס עוד חתיכה של פנקייק לפה שלו.
"מה?אני אמרתי לכם שאני לא ישנתי עם לוטי פעם קודמת למה אתם כל הזמן חושבים ככה?" הארי ענה וליאם אמר "לא יודע הארי, לא ממש לקחתי אותך ברצינות תאמת." הארי פשוט גלגל את עיניו ולואי נכנס לשיחה
"הוא ישן איתי כמו שהוא עשה פעם קודמת, לא ביג דיל"
"רגע ישנת עם לואי פעם קודמת?חשבתי שאמרת שישנת על הספה." נייל אמר וזאין הוסיף "כן לואי גם לי אמרת שהוא ישן על הספה פעם קודמת."
לואי לא ידע למה הארי שיקר לגביי הפעם הקודמת אבל תאמת שגם הוא עצמו לא ידע למה הוא שיקר, אותו דבר לגביי הארי, הוא לא הבין למה הם שיקרו אבל זה לא משנה.
"סתם לא רציתי שתסיקו מסקנות או משהו" הארי אמר מתחמק מקשר עין עם האנשים שבשולחן ולואי היה מהיר להצדיק אותו "כן פשוט לא רציני שתסיקו מסקנות מיותרות, זה הכל"
"טוב לא נראה שזה ממש משנה מי יישן עם מי נכון? בואו נעביר את היום בבריכה או משהו." לוטי אמרה וחמשתם הנהנו ומיהרו לקום ולפנות את השולחן.***
"לא לא לואי לא!" הארי צעק וניסה להשתחרר מהאחיזה של לואי.
לואי ניסה לזרוק את הארי לתוך המים עם הבגדים עליו וכמובן שהוא הצליח ותוך פחות מחמש שניות הארי היה כולו ספוג במים והוא צנח לקרקעית של הבריכה ועלה חזרה למעלה חסר נשימה.
לואי הסתכל עליו וציחקק לפני שהוא ניגש לזאין ובא לדחוף גם אותו וזאין הוציא צווחה מפיו "לואי יא מניאק אתה יודע שאני לא יודע לשחות, אני צעיר ויפה מידי בשביל למות עכשיו."
לואי גלגל את עיניו ודחף מצוף לידו של זאין וזרק אותו למים.
"אני שונא אותך טומלינסון!" זאין צעק והתקרב להארי כדי לאחוז בו ולעצור את עצמו מלטבוע מה שגרם להארי להתחיל לצחוק וללואי לגלגל עיניים, נו באמת.
הארי סחב את זאין לקצה של הבריכה וזאין תפח על ראשו כהוקרת תודה ויצא מהבריכה, הארי יצא מהבריכה וישב על הקצה שלה עם רגליים בתוך המים, באותו רגע ליאם ונייל ניגשו אליו והתיישבו לידו."היי האז" נייל אמר והארי חייך לכיוונו חיוך קטן.
"תקשיב לואי סיפר לנו על מה שקרה לך אתמול, אנחנו כל כך מצטערים שלא היינו שם ושמרנו עליך,אנחנו הבטחנו לך שיהיה לך כיף וזה היה ההפך הגמור, פישלנו בגדול." ליאם אמר והוריד את ראשו.
"זה בסדר אני ילד גדול הייתי צריך לדעת לשמור על עצמי, אתם לא יכולים לשמור עליי לנצח." הארי אמר וחייך אליהם חיוך אדיב שגרם לגומות הקטנות שלו להופיע על הלחיים הרטובות והוורודות שלו.
"בכל זאת היינו צריכים להסתכל עליך, זאת עדיין הייתה המסיבה הראשונה שלך."
נייל אמר והניח את ידו מסביב להארי ומשך אותו לחיבוק והארי נכנס לזרועותיו של נייל ומשך את ליאם כך שהשלושה התחבקו וחייכו אחד לשני אבל לפתע הרגישו ידיים דוחפות אותם יחד לתוך המים.
"1:0" לואי צעק עליהם והלך למזוג לעצמו לשתות, לוטי פשוט הסתכלה על חבריה שספוגים כרגע ממים שוב וצחקה עליהם עד שכאבה לה הבטן.אחרי שעות של משחק במים לואי ישב על שפת הבריכה ושיחק עם הרגליים שלו במים בזמן שהארי בא והתיישב לידו.
"תודה ששמרת עליי אתמול לואי" הוא אמר והמשיך "זה היה מאד נחמד מצידך,אני מעריך את זה"
הלחיים של הארי היו וורודות וסמוקות והשיער שלו היו רטוב, הוא היה בלי חולצה מה שחשף את קעקועי החזה והבטן שלו.
"הייתי עושה את בשביל כל אחד הארי, לאף אחד לא מגיע שייגעו בו ככה"
הארי חייך ממילותיו של לואי, הוא התקרב אליו וחיבק אותו, לואי הופתע מפעולתו של הארי אבל הוא פרש את ידיו סביב הארי וחיבק אותו.
בלא יותר מעשר שניות לואי היה ספוג במים, הארי הפיל אותו לבריכה."עכשיו אנחנו 1:1 לואי"
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *