מקווה שתהנו מהפרק ואל תשכחו להצביע❤
****
עבר שבוע מאז המשחק ומאז אותו הלילה שלואי והארי שכבו.
הארי היה מוזר כל השבוע הזה בעיני חבריו,הם ידעו שמשהו לא היה בסדר.
הארי לא ידע מה להרגיש.
הוא לא ידע אם להרגיש עצוב כי הוא חשב שהוא מתחיל להתחבר ללואי ועכשיו הכל נהרס.
הוא לא ידע אם הוא הרגיש כעס על לואי שהיה מספיק אנוכי בשביל לעשות מה שהוא עשה.
או אולי זה היה בכלל תחושת תבוסה,הפעם הראשונה שלו הרגישה מדהים באותו רגע אבל ביום שאחרי הוא הבין לאיזה אידיוט הוא נתן את עצמו.
אולי זה פשוט היה שילוב של הכל שגרם לו לרצות להישאר במיטה ולא לצאת,כך או כך הוא יצא אידיוט.
הוא שכב במיטתו על הגב והביט על התקרה,הוא לא דיבר עם לואי מאז אותו יום.
הוא רצה עצה מהחברים שלו,הוא רצה לשאול אותם מה לעשות,אבל הוא הרגיש שזה לא פייר כלפי לואי, בכל זאת,הם כן שכבו בהסכמה וזה לא בסדר לספר אם זה לא מתאים ללואי.
הארי היה שקוע במחשבותיו וברגע שעיניו התעממו והוא עמד להירדם הוא שמע דפיקות על דלת חדרו.
"היי האז" נייל אמר מפתח הדלת ונכנס לחדרו של הארי, מתיישב במיטתו עם שקית מלאה בשוקולד בתוכה.
"היי ניילר" הארי אמר והמשיך לבהות בתקרה.
"הבאתי לך שוקולד" נייל אמר "זה האהוב עליך"
הארי חייך ולקח את השוקולד מידיו של נייל, היה לו כל כך הרבה מזל שהיה לו אותו.
"אתה רוצה לספר לי מה קורה איתך אולי?" נייל שאל במבט מודאג והארי לקח ביס מהשוקולד ואמר "כלום לא קורה איתי,אני בסדר"
"הארי אל תנסה לשקר לי,אני יודע מתי אתה משקר, האזניים שלך הופכות לאדומות כאלה שאתה משקר" נייל אמר והארי הרים את ידיו וכיסה את האזניים שלו ונייל התחיל לצחוק
"אנחנו חברים הכי טובים כל כך הרבה זמן האז,אני מספר לך הכל, אני רוצה שתדע שגם אתה יכול לספר לי הכל."
הארי הביט בנייל וחשב, כדאי לו לספר לו? זה רק נייל,הוא סומך עליו, טוב ראינו מה קרה בפעם האחרונה שהוא סמך על מישהו אבל...על נייל הוא באמת סומך.
"אני יכול לספר לך משהו בלי שתגיד לאף אחד?"
הארי שאל
"ברור הארי,תמיד."
"אפילו לא לליאם ולוטי?"
"גם לא להם"
הארי חשק את שפתיו ואמר "טוב בקצרה אני סוג של אממ...לא בתול יותר."
נייל פרץ בצחוק ודפק להארי מרפק בצד
"זה למה היית מוזר כל השבוע?הארי זה טוב אין לך מה לדאוג מזה, ספר לי איך היה."
הארי הסתכל על נייל וחשב לעצמו,איך לעזאזל הוא מספר לנייל שהוא שכב עם לואי.
"נייל זה לא שאני לא בתול יותר שמטריד אותי זה יותר..מי שעשיתי את זה איתו" הוא הודה ונייל הסתכל עליו במבט מבולבל ושאל "למה אתה מתכוון?מי זה היה?"
"לפני המשחק של שבוע שעבר לוטי אמרה לי לחכות לה בבית שלה עד שיסתיים המשחק ו-"
נייל קטע ושאל כמעט צועק "אתה שכבת עם לוטי?"
"לא נייל, אז חיכיתי לה ואז לואי נכנס הוא היה עצבני ומזיע ומתוסכל מזה שהוא הפסיד ושאלתי אותו אם אני יכול לעזור לו במשהו אז...שכבנו"
הארי אמר והפה של נייל היה פעור, הלם טהור היה מרוח על פניו,הוא הסתכל עליו למשך דקה שלמה בלי להוציא מילה ואז פתח את פיו ואמר
"אתה?עם לואי?מה-
ממתי הוא גיי בכלל?"
"אז זהו,שהוא לא, שקמנו בבוקר סוג של רבנו והוא אמר שהוא היה מתוסכל וצריך הסחת דעת ואני פשוט הייתי שם ש..שזה היה רגע של שפל והוא היה עושה את זה עם כל אחד אחר"
"החתיכת מניאק-"
נייל מלמל לעצמו ההבעה המבולבלת שלו הפכה להבעה זועפת ואז שהוא הביט בהארי היא התרככה "הוא מדבר בולשיט האז, אם לשכב איתך היה רגע של שפל בעיניו אז הוא אידיוט גמור, אני בטוח שהוא נהנה מזה וההומופוביה מדברת מתוכו הארי, וגם אם לא, הוא סתם דביל,הפעמים הבאות שלך יהיו טובות יותר עם מישהו שאוהב אותך, אני מבטיח."
נייל אמר וחיוך נמרח על פניו של הארי ונייל התכופף לעברו וחיבק אותו כאילו חייו היו תלויים בזה.
הארי קרס לתוך זרועותיו של נייל, נייל היה החבר הכי טוב שאפשר לבקש,למרות שהוא קצת טמבל לפעמים,הם היו טמבלים ביחד.
נייל השתחרר מחיבוקו של הארי ואמר
"יש לי רעיון,בוא נקום ונעשה משהו כיפי כדי להסיח את דעתך, נתקשר ללוטי וליאם שיבואו גם,נלך להחלקה על הקרח או משהו,פעם קודמת לא באת איתנו."
"אני לא יודע נייל,אני בקושי מצליח להסתכל ללוטי בעיניים..." הארי אמר והוריד את ראשו
"אל תדאג הארי, אתה לא חייב לספר לה את זה גם,תספר לה שתיהיה מוכן, היא תבין,כרגע סתם נלך לעשות כיף,מה אתה אומר?"
נייל אמר והארי חייך לכיוונו והנהן,מגיע לו להנות קצת לא?****
"רגע אתה מה?"
זאין אמר והעביר יד בשיערו השחור, מביט בלואי בתהיה.
"מה ששמעת זאין, שכבתי עם הארי שבוע שעבר אוקיי?" לואי אמר והביט אל זאין שחייך אליו והניח יד על כתפו.
"לואי אתה יודע שאני תמיד אקבל אותך כמו שאתה נכון?"זאין שאל ולואי הביט בו שולח סכינים בעיניו ומוזיז את ידו של זאין ממנו
"לא דפאק זאין אני לא גיי מה לעזאזל"
"לא?"
"לא."
"אתה בטוח בזה לואי? כי לפני בדיוק דקה סיפרת לי איך זיינת את הארי"
"אלוהים זאין, אני גם אמרתי לך שהייתי צריך הסחת דעת והוא היה שם,אני.לא.גיי."
"ונהנת מזה?גמרת?"
זאין שאל ולואי חשב לרגע,טוב הוא כן גמר,הוא כן נהנה מזה אבל..
"כן.."הוא ענה וזאין חייך ואמר
"טומו,זה לא משהו להתבייש בו,אתה לא חייב להגדיר את עצמך,אבל אולי כדאי שתלמד לקבל את עצמך כמו שאתה,זה שאתה נמשך לגברים או לנשים או לטוסטרים לא אומר כלום עליך,אתה מי שאתה וזאת סתם משיכה,זה לא משהו רע,אוקיי?תתעסק עם מה שבא לך טוב בעין"
חיוך התפשט על פניו של לואי והוא חשב לעצמו,אולי זאין צודק? אולי באמת לא צריך הגדרה מסויימת,אולי הכל כן בסדר אחרי הכל.
"תודה רינגו" לואי אמר וזאין חיבק את לואי ונתן לו מכה בעורף, "אל תקרא לי רינגו" הוא אמר
"רינגו"
"אל-"
"רינגו"
"איזה מניאק"
"איזה רינגו"*****
"כמה זמן לא הייתי בהחלקה על הקרח" הארי אמר בחיוך וסידר את הסוודר שלו
השיער שלו היה עטוף בבנדנה,הוא לבש סוודר שחור עם מכנסי סקיני צמודים וחייך לעבר חבריו.
הוא התגעגע לפגישות סתם ככה איתם וזה היה נחמד.
"הנה הנעליים שמחליקים איתן" ליאם אמר והגיש לנייל,לוטי והארי זוגות נעליים.
הם נעלו אותן ועלו על המשטח.
נייל לא הפסיק ליפול מה שגרם לשלושתם לפרוץ בצחוק מתגלגל כל פעם שהוא נפל,כל הערב החיוך לא ירד מפניו של הארי,הוא שכח מכל הדאגות שלו והכל הרגיש טוב פתאום.
"אני הולך להביא לנו לשתות" הארי אמר והתחיל לצעוד לכיוון דוכן של שתייה קלה שהיה ליד מגרש ההחלקה על הקרח."זה יהיה 11.90 מתוק"
המוכרת אמרה והארי הגיש לה את הכסף בחיוך מאיר פנים והוא התחיל לצעוד לכיוון המגרש.
הארי הלך לו ובאמצע דרכו הוא התנגש באדם שעמד מולו.
"היי תסתכל לאן אתה הולך ילד " האיש אמר והארי הרים את בקבוקי השתייה שנפלו מהרצפה
"אני מצטער לא ראיתי-"
הוא הרים את ראשו והביט בבחור שהוא התנגש בו וליבו פעם בחזקה"לואי"
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *