הנסיעה שקטה,קצת יותר מידי לטעמו של הארי,הריי זה סוג של הרגל שהתפתח ככל שהוא מבלה יותר ויותר עם לואי,נסיעות שקטות,רוב הזמן הרעש היחיד הוא של המזגן;שלא פועל רוב הזמן,של הרדיו,או של לואי בטלפון צורח לתוכו בזמן שזאין על הקו,שגרתי.
הם היו בדרך לים,מתחלקים למכוניות שונות ובזמן שהתאומות התעקשו לקחת את הנסיעה במכונית של לוטי ביחד איתה ועם פיזי,וגם עם נייל שהחליט להצטרף,במכונית של לואי ישבו ניק,הארי,לואי וליאם.
ליאם הביט סביבו והרגיש את השקט המתוח חודר לו לעצמות מפנה את ראשו להארי שהשעין את ראשו על החלון ותהה לעצמו מה גרם ללואי לקום ולבוא איתם ברגע האחרון.אולי כדי להראות לו שהוא לא מתכוון להישאר בבית שלהם כמו מסכן ולבד,להראות לו שגם אם הם יריבו הוא לא ייתן לזה להשפיע עליו?
אולי כי הוא החליט להתבגר סוף סוף ולהפסיק להתבודד ולקום רק שהוא רעב?
אולי סתם בא לו ללכת לים כדי לרוקן קצת את המחשבות שלו?או לשמור על האחיות שלו?הרי לא הכל קשור אליך הארי,נכון?
כן,גם זאת הייתה אופציה,אולי לא הראשונה שעלתה לו לראש,ואולי הוא יהיה שקרן אם הוא יגיד שהיא המעודפת עליו,אבל זאת כן אופציה שהוא לא יכול לשלול.
למרות שהוא היה מעדיף לשלול אותה,הוא היה מעדיף להאמין שגם לואי חושב עליו כל שנייה שלו,פנויה או לא פנויה,הוא רצה להאמין שגם לואי חושב עליו לא משנה מה הוא עושה באותו רגע והוא רצה,וקיווה,שהוא חלק משמעותי בהחלטות של לואי,עד לפרטים כאלה שוליים כמו ללכת לים,למרות שזה לא רק שניהם עכשיו ובאיזשהו מקום הוא שמח שאלה לא רק שניהם.
הוא שמח שאלה לא רק שניהם כי הוא לא רצה להיקלע לעוד ריב,פרודים או לא פרודים ולמרות כמה שהוא חיפש לדבר איתו כדי להבין את הסיבות והשיקולים שלו,הוא לא אהב לריב איתו והוא הבין את זה כבר מהפעם הראשונה שהם רבו,בתקווה שזה לא ייקרה שוב,אבל המזל אף לא שיחק לטובתו של הארי.
הוא הביט סביבו בשיעמום,רואה את ניק גולל בטלפון ומצחקק בזמן שידו של לואי התהדקה על ההגה ועינהם נפגשו בתוך המראה שהרכב נעצר למראית האור האדום.
העיניים של לואי נלכדו על אלה של הארי והארי הרגיש שגם אם הוא היה רוצה לשבור את קשר העין הזה,הוא לא היה מסוגל,כאילו זה היה בידיים של לואי באותו רגע. יותר שהוא הסתכל לתוך עיניו,הוא נעשה מבולבל יותר,מנסה לפענח את הרגש המוצפן מאחורי מבטו של לואי וככל שהוא מנסה יותר,הוא מרגיש כאילו הוא מתרחק מהתשובה.עצב?חרטה?קנאה?כעס?
הוא באמת נראה כאילו הוא יכול להרוג מישהו כרגע.
האור התחלף לצהוב ואז במהירות לירוק ועיניו של לואי עזבו את המראה,ואת עיניו של הארי גם כן מפוקסות מחדש על הכביש,לפחות עד הרמזור הבא.
*********
"אל תרטיבו אותי!" קרא נייל לעבר פיבי ופיזי שהשפריצו עליו מים בזמן ששכב על מגבת על החול,לוטי הביטה מלמעלה וציחחקה "באמת חשבת שתלך לים ולא תתרטב נייל?" היא שאלה ונייל חייך והנהן "טוב לפחות קיוויתי שאני לא אתרטב כבר בשלב הזה,אבל אני עוד אחזיר להן" הוא ציחקק והפנה את מבטו לפיבי ודייזי שכבר רצו אל עבר הים,צועק אליהן "תיהיו מוכנות שתיכן" הוא קרא בצחוק ולוטי עצרה את עצמה מלגלגל את עיניה ולהעיף לנייל חול לתוך העיניים.
טוב,אולי בסופו של דבר היא לא גלגלה עיניים אבל החול בהחלט עף לפניו של נייל מה שגרם למלחמת חול להתפרץ בין השניים.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Фанфик-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *