פרק 37!

2.8K 180 112
                                    

*^^^^^אוקיי אבל תראו איזה תינוק אם יום אחד אני מתה תאשימו אותו תעשו לו רגשות אשם ותגרמו לו לבוא להלוויה שלי*

*******

הארי התעורר לתחושה של שתי ידיים עטופות סביב המתניים שלו וחזה חשוף צמוד לגב שלו,הוא הרגיש נשימות חמות ועדינות ננשפות ליד האוזן שלו וחייך לעצמו.
הוא פתח את עיניו העייפות והסתובב לצד השני שהחזה שלו היה צמוד לזה של לואי שישן לידו. הוא לא יכל לעצור את עצמו מלהסתכל על הבחור ששכב איתו במיטה,שיער חום ומבולגן וידיים שריריות מעל הסמיכה מונחות בדיוק איפה שהמתניים של הארי,הוא הסתכל על השפתיים הדקות של לואי ועל הריסים הארוכות שלו שכיסו את העיניים,הוא היה נראה כל כך שלו ורגוע,כמו מלאך,אותו גוף אבל הוא היה נראה בן אדם שונה שהוא ישן,זה הדהים את הארי.
הארי התרומם מעט והתיישב בצד של המיטה,לא רחוק מאיפה שהוא שכב כך שהידיים שלו לואי עדיין עליו,הוא התכופף מעט ונשק ללואי על המצח,בעדינות כדי לא להעיר אותו.
הטלפון שלו ישב על השידה והוא הושיט את ידו כדי לקחת אותו,השעה הייתה תשע בבוקר,לרגע הארי נבהל,הוא חשב שהוא מאחר לבית הספר אבל נשימתו הוסדרה שהוא הבין שיש להם יום חופשי היום,יש יותר מידי כאלה לאחרונה אבל ליאם אומר לו פשוט לשתוק ולא להתלונן על זה.
הוא הניח את הטלפון חזרה ונשכב שוב על המיטה,הכי קרוב שאפשר ללואי,ראש מתחפר בתוך החזה שלו,מלטף אותו עם הלחי בעדינות.
לואי התחיל לזוז במקום שלו,פותח את העיניים באיטיות ומסתכל למטה רק כדי לראות הארי מכורבל אליו,מחייך ונותן נשיקה קטנה לחזה שלו.
"בוקר טוב" הארי אמר בקול קטן,חיוך מתוק פרוס על שפתיו ועיניו מופנות מעלה אל לואי שחייך אליו בחזרה,מניח נשיקה קטנה למצח שלו ולוחש באוזנו בוקר טוב בחזרה מה שגורם להארי לצחקק ולהרחיב את חיוכו.
הארי ולואי פשוט שכבו במיטה ובהו אחד בשני,מחייכים כמו שני משוגעים ובין רגע לרגע לואי מחזיק את הארי חזק יותר או שהארי מתכרבל קרוב יותר אליו.

"לואי?" הארי מלמל ולואי מיקד את מבטו עליו,נותן לו מבט מתשאל ומנשק לו הכתף.
"מה אנחנו עכשיו?" הארי שאל,הוא לא רצה לקפוץ למסקנות,הם התנשקו והם שכבו והוא עדיין לא יידע בדיוק מה לואי רוצה ממנו,הוא כן קיווה שהוא רוצה אותו,הוא רצה להיות של לואי,הוא לא יכל לרצות משהו יותר.
"אנחנו מה שאתה רוצה שניהיה" לואי אמר בקול רגוע.
זה אומר שהם ביחד?שהם לא ביחד?סטוץ?הארי ציפה מלואי לתת לו תשובה ברורה אבל זה כנראה משהו שהוא בחיים לא יקבל מלואי.
"ומה זה אומר?" הוא שאל ולואי חייך אליו,מחזיק אותו אותו מזרועותיו ומשכיב אותו על גבו,עולה מעליו ומתחיל לפזר נשיקות בצוואר.
"זה אומר שאני ואתה ניהיה מה שאתה רוצה שניהיה,אני שלך נסיכה, אני אקבל כל החלטה שלך" הוא אמר והמשיך לנשק את הארי שעצם את עיניו והוזיז את ראשו לצד כדי לתת ללואי יותר מקום על הצוואר שלו.
"ואם אני רוצה ש-אממ...נצא?" הארי שאל,ניכר שהוא לא בטוח בעצמו,הוא רצה שלואי ירצה אותו,הוא רצה שלואי יגיד שהוא רוצה אותו.
לואי הביט בהארי ולא יכל לעצור את עצמו מלחייך,כמה שהוא היה לחוץ לגביי מה שהוא יענה,החשש שלואי ראה בעיניים שלו רק גרם לו לרצות לדאוג לו עוד יותר,לרצות אותו עוד יותר.
"אם ככה אז אני אקח אותך לדייט בייב,מה אתה אומר?" לואי אמר והארי הנהן
"זה אומר ש..?"
"כן,זה אומר שאני רוצה להיות איתך הארי" לואי אמר לו ונישק את שפתיו
"אני" והוא נותן לו נשיקה שוב "רוצה" ועוד אחת למצח "אותך" ואחת לאף,גורמת להארי לצחקק ולעטוף את הידיים שלו סביב לואי,נותן לו חיבוק מה שלואי מחזיר בהנאה,נותן לעצמו להירגע לתוך הזרועות של הארי,מחייך לצוואר שלו ולא מסוגל להוריד את הפה שלו ממנו,מניח נשיקה עליו כל עשר שניות,הוא היה מכור לתחושה של העור של הארי,בהיר ורך ורק שלו.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now