פרק 24!

2.2K 156 195
                                    

הארי וניק נכנסו לבית הקולנוע, זה היה ישר אחרי בית הספר אחרי שלואי דיבר עם הארי.
הארי היה עייף וטרוד,התיק שלו היה מוצב על גבו באופן לא נוח,השיער שלו היה מבולגן ופניו היו סמוקות ואדומות מההליכה הממושכת.
בניגוד אליו ניק היה מסודר באופן מושלם.
שיערו החום היה מסודר בבלורית מושלמת וחולצה אפורה כיסתה את גופו יחד עם מכנסי ג'ינס כחולים.
הם צעדו יחד לכיוון הדוכן שבו מוכרים חטיפים ושתייה עבור הסרט.
הארי הביט בחטיפים ולבסוף לקח שקית צ'יפס עם מיץ תפוחים וקופסא קטנה של פופקורן בזמן שניק קנה בקבוק קולה גדול עם קופסת פופקורן חטיף מצופה שוקולד.
הם נכנסו לתוך הקולנוע עצמו והתיישבו במקומות שניתנו להם שלפתע הארי שמע צחוק מוכר.

"נייל?" הוא שאל והביט בחברו הבלונדיני שעמד בקצה האולם עם פופקורן בידו האחת ופחית פנטה בידו השנייה.
"הארי מה אתה עושה פה?" הוא שאל בחיוך והתקרב לעבר חברו המתולתל שעמד יחד עם ניק שהביט בנייל וגילגל את עיניו,נייל הבחין בזה.
"אמרתי לך שאני רוצה לצאת היום,בסוף יצאתי עם ניק,זה סוג של דייט" הארי אמר וניק שם יד על כתפו של הארי ואמר "זה לא סוג של דייט,זה דייט."
הארי חייך חיוך קטנטן ונייל הביט בניק במבט שופט.
"אתה באת לפה לבד ניילר?" הארי שאל ונייל נענע ראשו לשלילה ובדיוק אז לוטי נכנסה לכולם עם שקית דובוני גומי בידה.
"היה להם רק את הירוקים" היא אמרה לנייל וחייכה להארי וניק.
הארי הביט בלוטי ונייל בעיניים פעורות וסנטרו נפל מטה. נייל ולוטי?באמת?
"אבל למה את הירוקים אף אחד לא אוהב את הירוקים" הארי אמר וציחקק שלוטי צחקה והנהנה בראשה,מראה הסכמה עם הארי.
"נייל תגיד יש מצב אתה בא איתי לשירותים רגע?" הארי אמר ונייל זייף מבט מופתע ואמר "הארי זאת הצעה מפתה אבל אני סטרייט לחלוטין"
"אני עוד חלוק לגביי זה" הארי אמר וציחקק, מוסיף "עכשיו בוא כבר יא זין."
נייל הנהן והלך אחרי הארי,או יותר נכון נגרר אחרי הארי בהתחשב בעובדה שהארי סחב את נייל מזרועו,הם הגיעו לשירותי הגברים והארי טרק את הדלת והתכופף לנייל.
"אתה ולוטי?" הוא שאל ונייל גיחך והשיב "אני ולוטי מה האז?"
"אתם יוצאים?"
"אפשר להגיד,אנחנו יוצאים כמה זמן מאז שהיא ניסתה לנשק אותך,היא הייתה די עצובה,ניסיתי לעזור לה כמו שחבר טוב היה עושה ואז שאתה היית עסוק חודש בלהזדיין עם לואי אני ולוטי התחברנו,די קלישאתי לא?" נייל אמר וציחקק ופניו של הארי נשברו לחיוך רחב "הו אלוהים נייל אני שמח בשבילכם,למה לא סיפרת לי?"
"לא שאלת האז,ויותר חשוב מזה,מה קורה איתך ועם ניק אתה לא מחבב את לואי או משהו?" נייל שאל וחיוכו של הארי התכווץ והוא ענה בשקט
"אני לא יכול להמשיך להזדיין איתו כל הזמן ניילר,אני כן רוצה לצאת עם מישהו בסופו של דבר וניק נראה נחמד אז למה לא?"
"תאמת שהוא נראה כמו זין" נייל הגיב והארי הכה את חברו הבלונדיני בכתף "נו באמת נייל,אל תהיה כזה,ובכל זאת,באמת חשבת שיצא משהו ביני לבין לואי?זה מסובך מידי ואני לא חושב שהוא מחבב אותי בכלל."
"אז אתה מעדיף לצאת עם מישהו שאתה לא בטוח שאתה אפילו מחבב רק כי הוא נראה לך נחמד?" נייל הגיב,הבלבול על פניו היה ברור,הוא לא הבין את ההגיון של הארי,אם בכלל היה לו אחד כזה.
"מי אמר שאני לא מחבב אותו?" הארי שאל ושילב את ידיו ולפתע הדלת נפתחה וניק היה בפיתחה "הארי אולי תלך כבר לקולנוע כן?אני ונייל כבר נבוא" ניק אמר והארי הנהן ויצא מהשירותים בזמן שניק נכנס והתקרב לנייל.
"אל תהרוס לי בלונדי" הוא אמר בקצרה והתקרב כדי לצאת מהשירותים אבל קולו של נייל עצר אותו "אל תדאג,אם מישהו יעצור אותך זה לא יהיה אני ניקי" הוא קרץ ופילס את דרכו דרך ניק אל מחוץ לשירותים.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now