פרק שביעי!

2.3K 182 69
                                    

קצת ארוך יותר מבדרך כלל❤👀

***

הארי לא הבין למה לואי גירש אותו באותו יום, הוא חשב שאולי הם יוכלו להסתדר, טוב כנראה שלא. הארי הזכיר לעצמו שהוא צריך לשאול את לוטי מה הסיפור עם הבנות האלה שהיו ללואי בארון וגם למה היא לא סיפרה לו למה אמא שלהם נפטרה, הוא תמיד סיפר לה הכל.
"הארי אדוארד סטיילס!" המורה צעקה והעירה את הארי מהמחשבות שלו, "אתה יכול לענות על השאלה הזאת הארי?"
הארי הסתכל על השאלה והבין שהוא לא היה מרוכז מספיק בשיעור בשביל להבין את החומר.
"לא, סליחה המורה אני לא הייתי מרוכז"
"טוב הסליחה הזאת לא ממש לא עוזרת לך, אני לא יכולה להכניס אותך לריתוק היום כי אין מורים פנויים" הארי הרגיש הקלה למשמע המילים של המורה, "אבל אתה יכול לעזור היום למאמן עם הקבוצת כדורגל אחרי בית ספר למשך שבוע. פעם הבאה להתרכז הארי, אתה תלמיד טוב."
הארי פשוט נאנך והסתכל על המורה, משתדל לא להיכנס למחשבות שוב עד הפסקת הצהריים.
למזלו הוא הצליח והפעמון צלצל, גורם לכל התלמידים לקום ממקומותיהם וכך גם הארי, צעד לעבר הקפיטריה שם לוטי, ליאם ונייל חיכו לו.

"היי הארי"
נייל צעק והצביע על המושב לידו והארי התיישב. "חשבנו ללכת היום להחלקה על הקרח או משהו ארבעתנו, בא לך?"
"תאמת שאני לא יכול נתנו לי סוג של ריתוק לעזור למאמן עם הנבחרת כדורגל כל השבוע, לא הייתי מרוכז בשיעור." הארי ענה ונאנח על השולחן, הוא לא היה כל כך רעב באותו רגע.
"אבל אתם יכולים ללכת שלושתיכם אם בא לכם אני אבוא פעם אחרת." שלושת החברים פשוט הנהנו, קצת מבואסים שהארי לא יוכל לבוא, אבל הוא יבוא פעם אחרת.

"אגב לוטס, אני צריך לדבר איתך על משהו כבר כמה זמן, אפשר?" הוא הסתכל על נייל וליאם אמר "לבד" נייל וליאם הבינו את הרמז מה שהשאיר את הארי ולוטי לבד. הלב של לוטי פעם בחוזקה, אולי הארי הולך להתוודות שגם לו יש רגשות אליה? כך היא קיוותה.
"אנחנו מספרים אחד לשני הכל, נכון לוטי?" הארי אמר ולוטי הנהנה. "אז למה גיליתי שאמא שלך נפטרה בגלל שלואי אמר לי?"
"לואי? ממתי אתה והוא מדברים בכלל?"
לוטי שאלה קצת מבולבלת.
"שהוא התנצל על מה שהוא אמר על אבא שלי אבל זה לא העניין כרגע, למה לא סיפרת לי?"
טוב, השיחה הזאת לא ממש הלכה כמו שלוטי ציפתה. "לא הרגשתי צורך להגיד את זה, זה הכל"
"לוטי זה בולשיט ואת יודעת את זה, למה שאני בכיתי לך על אבא שלי לא חשבת להגיד משהו?"
"לא יודעת הארי, אוקיי? פשוט לא יודעת."
לוטי אמרה בטון רועם והארי אמר "טוב אם פשוט לא סיפרת על אמא שלך, יש מצב שיש לך איזה שלוש אחיות אחרות שלא ידעתי עליהן?"
"גם את זה לואי סיפר לך? כמה כבר התחברתם אחד לשני?"
"לא התחברנו" הארי אמר "אני עזרתי לנקות וכל הבגדים שלי היו רטובים, הוא אמר לי לעלות לקחת לו בגדים ומצאתי תמונות בארון."
"אתה חיטטת לו בדברים? איך אתה עדיין חי?" לוטי אמרה קצת מבולבלת, לואי שונא שמחטטים לו בדברים, הארי כבר היה אמור להיות עם פנס בעין ויד שבורה עכשיו.
"לא יודע ולא נראלי שזה כזה קריטי, את רוצה לענות על השאלה שלי?" הארי שאל, הוא לא היה כל כך סבלני בעניין הזה, באיזשהו מקום הוא היה כועס, הוא תמיד סיפר ללוטי הכל, כאב לו שהיא לא הרגישה שהיא יכולה לספר לו הכל.
"יש לי עוד שלוש אחיות, כן אמא שלי נפטרה,כן אני לא סיפרתי לך הכל על החיים שלי הארי, מרוצה?"
"לא ממש" הארי ענה.
"טוב אז זאת כבר בעיה שלך לוטי אמרה והפעמון צלצל, מוריע שצריך לחזור לכיתות.

***

יום הלימודים נגמר והארי היה צריך ללכת למגרש, בכל זאת, יש לו ריתוק.
הארי ראה את המאמן מתקשה בהרמה של שק כדורים ואז כל הכדורים עפו על הרצפה.
הארי רץ לעזור למאמן להרים את הכדורים.
"תודה ילד" המאמן אמר ואז הסתכל עליו "הארי נכון? אתה זה שהולך לעזור לי השבוע?"
"כן זה אני." הארי אמר קצת בלחש, הארי היה די ביישן רוב הזמן.
"אוקיי אז לא נקשה עליך יותר מידי, אני רוצה שפשוט תשב שם עם מגבות ובקבוקים, אם אחד מהשחקנים מבקש משהו אתה פשוט מביא לו, יש?"
הארי הנהן ולקח מהמאמן ערימה של מגבות וחבילת בקבוקים, הוא סחב אותם איתו והתיישב איפה שאמרו לו, מחכה שהאימון יתחיל.
שהארי הביט בכל השחקנים שהגיעו למגרש לואי תפס את מבטו, עומד על המגרש ומתחמם, לואי היה עם הגב אל הארי כך שלהארי הייתה את האפשרות להסתכל על התחת שלו, רק עכשיו הארי קלט איזה תחת היה לו ,וואו.
ששלב החימומים נגמר הם התחלקו לשתי קבוצות והתחילו לשחק והארי לא הבין כלום בכדורגל אבל זה לא עצר אותו מלבהות בלואי כל המשחק, לפחות עד שהייתה הפסקת מים וכולם ניגשו להארי כדי לקחת מים.
"נהנת ממה שראית שם הארי?" לואי שאל מגחך מול הילד הצעיר יותר.
"מ-מה?" הארי שאל, ברור שלואי תפס אותו.
לואי פשוט תפך על הכתף של הארי והלך, טוב אולי הם כן ביחסים יותר טובים כרגע, לואי היה די נחמד חוץ מזה שהוא התגרה בהארי,אבל הוא לא היה אמור להתעצבן שהארי בהה בו? הרי כמו שהארי כבר אמר, הוא הומופוב כלב, הוא היה אמור להתעצבן.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now