לואי עצר את המכונית מול הבניין של דודה שלו,בניין צבוע בלבן מלוכלך,בערך שמונה עשרה קומות למראית העין ואגניות פרחים היו מפוזרות לאורך כל הבניין.
הארי יצא מהמושב שליד הנהג אל המדרכה וחיכה שלואי יצא גם כן.
לואי לקח את הטלפון שלו וסיבב את המפתחות של הרכב על האצבע,מתקדם לכיוון הבניין ומורה להארי לבוא אחריו,הם נכנסו ללובי,הוא היה גדול והריח כמו חומר ניקוי בריח לימון,מראה גדולה מלווה בעציצים ניצבה על אחד הקירות שהיו עשויים מלבנים בצבע קרמי,מנורה גדולה עם אור לבן סוגרת את כל הסיפור.
הם ניגשו אל אחת המעליות ולחצו על הכפתור שיביא אותה אליהם מחכים שהיא תיפתח אבל לא יותר מידי זמן לפני שהם שומעים צפצוף והיא נפתחת,אישה עם עגלה מהנהת אליהם ברכות ויוצאת מהמעלית,נותנת להם את האפשרות להיכנס."בחיים לא היה לי כל כך קשה למצוא חנייה" לואי אמר ונאנח,גורם להארי לצחקק "בחיים לא ראיתי אותך כל כך עצבני" הוא אמר בגיחוך ולואי גלגל את עיניו,חיוך מזדחל לשפתיו
"אבל אתה נראה טוב שאתה עצבני אז זה מפצה על זה" הארי מלמל מתחת לנשימה שלו ולואי הסתכל עליו וגיחך,לא מצפה לתחושה של השפתיים של הארי על שלו אבל אוחז בו מהמתניים ומעמיק את הנשיקה,הלשון שלו מזדחלת לתוך הפה של הארי,מה שלא שורד הרבה זמן לפני שלואי מנתק את השפתיים שלו מאלה של הארי
"רק חכה שניהיה לבד בייבי" הוא לחש לתוך הצוואר שלו
"אבל אנחנו לבד" הארי לחש חזרה ולואי ציחקק שנשמע צלצול קטן והדלת של המעלית נפתחה חושפת ארבעה אנשים שהתקדמו לתוכה
"כבר לא" לואי אמר וחייך לכיוונו של הארי,מושך אותו מחוץ למעלית ומוביל אותו לכיוון הדירה של דודה שלו.הדלת הייתה עשויה מפלדה דמויית עץ ועליה שלט 'טומלינסון' היה כתוב עליו באותיות גדולות ולואי מיהר לדפוק על הדלת בחוסר סבלנות,עוברות כמה שניות לפני שהדלת נפתחה ומולם עמדה ילדה,השיער שלה חום וארוך,והעיניים כחולות כמו הים,הארי שיער שזאת הייתי פיזי,היא לא הייתה קטנה כמו שהוא ציפה,נראית בערך בת 14,הטלפון שלה יושב בכיס של הג'ינס שלה וחיוך רחב פרוס על הפנים שלה,בלי להגיד כלום היא קפצה על לואי וחיבקה אותו,מה שגרם ללואי לקבל אותה אליו ולחבק אותה חזרה,חיוך נרקם על הפנים שהיו נראות לחוצות לפני פחות מדקה.
"לפחות אחות אחת שמחה לראות אותי" הוא צחק והתנתק מהחיבוק מה שגורם לה לראות את הארי,מי שהיא לא ראתה לפני כן משום מה.
"אפשר לשאול מי אתה?" היא אמרה בקול מתוק וחייכה לכיוונו "אני הארי אני-" הארי אמר ונקטע על ידי לואי "הוא בא איתי לקחת אותך לבית שלי" הוא אמר והארי הביט בו בגבות מורמות.
"למה אני צריכה לבוא לבית שלך?" היא שאלה את לואי "לארה עשתה תאונה אז אני-""היא עשתה מה?"
לואי ציחקק "היא רק שברה את היד שלה היא בסדר" הוא ענה ופיזי הנהנה לכיוונו
"מה שרציתי להגיד זה שבגלל שהיא בבית חולים אז באתי לקחת אותך לבית שלי,התאומות כבר שם,את היית פה לבד?" הוא שאל ופיזי צחקה "עם דודה כמו לארה?באמת נראה לך שהיא הייתה משאירה אותי פה לבד?היא הביאה לי בייביסיטר,היא כבר לא סומכת עליי מאז שלקחתי אחת מהסיגריות שלה"
"את- לא משנה,איפה הבייביסטר אז?" לואי שאל,הגבות שלו מורמות בזמן שנער נכנס לתוך הסלון בתיאום מושלם.
"סליחה שהתעכבתי הייתי צריך ל-" הבייביסיטר אמר וגיחוך נרקם על פניו שהוא הביט בלואי והארי
"הנה הבייביסיטר המדובר" פיזי אמרה ועיניו של הארי נפערו,כך גם אלו של לואי,מכל האנשים בעולם הבייביסטר של אחותו היה הוא,דווקא הוא,ניק פאקינג גרימשיט.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Hayran Kurgu-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *