פרק 62!

1.5K 137 151
                                    

הארי צפה בדלת החדר של ליאם נטרקת על ידי לואי בזמן הוא יצא,משאיר אותו קפוא ועם לחיים אדומות. הארי הסתכל סביבו רואה את המבטים שננעצו בו בחזקה,הוא הרגיש את הצורך לשבת שוב והתקדם למיטתו של ליאם,מכחכח בגרונו. השתיקה שסררה בחדר הלחיצה אותו משום מה, ארבעה זוגות עיניים שהביטו בו,פעורות גרמו לו להתחיל לגרד בערפו. "טוב,זה היה מיותר." הוא אמר,כמעט מגמגם שהמילים משתחלות משפתיו שהאדימו יחד עם הלחיים שלו.הוא עדיין הצליח להרגיש את הנשימה החמה של לואי על האוזן שלו,ועדיין הרגיש את השפתיים שלו מונחות בעדינות מתחת לאוזן שלו,מנשק כל כך חלש אבל בצורה כל כך....מורגשת.

"אתה באמת חושב שזה היה מיותר?" לוטי שאלה בזעזוע על פניה והארי הנהן,מושך בכתפיו בנחת ולוטי נענעה בראשה,עיניה מתגלגלות. "אתה לא יכול להיות רציני איתי,הוא אמר לך פה משהו שיכול להיות נכון לגמרי ואתה מעדיף להאמין לניק בצורה עיוורת?אני צריכה להזכיר לך את הדברים שהוא עשה לך?מאיפה כל האמונה הזאת באה פתאום?" הקול שלה תקיף בזמן שהיא מדברת,כמה מטומטם הוא יכול להיות שהוא אפילו לא בודק את זה.
ניק חייך מהצד באותו רגע למראיתה של לוטי,החיוך שלו נראה מרגיע בזמן שהוא מתרומם ממושבו ומתקרב אליה,מנסה לשמור על טון רגוע ושליו "לוטי,אני יודע שזה אח שלך,אבל זה ברור לחלוטין שהוא מקנא ו-"
"אל תנסה את השיט הזה איתי ניק,אני מכירה את לואי ,בניגוד למישהו פה" היא אמרה וכיוונה את מבטה להארי שהביט בה בפה פעור ומבט פגוע "והוא בחיים לא היה מנסה להרוס להארי את הזוגיות או מנסה לקחת משהו שמשמח אותו ממנו לא משנה כמה הוא מקנא,אתה מדבר בולשיט ואני רואה את זה בעיניים שלך." 
נייל כחכח בגרונו מעט מה שגרם ללוטי להסתכל עליו מהצד השני של החדר וללכוד את מבטה בעיניו "לוטי, כמו שאת חושבת שללואי יש הגיון גם לניק יש,רואים כמה לואי מקנא ואני לא חושב שהדאגה שלו להארי כמו שאת טוענת הייתה מונעת ממנו להפיל משהו כזה על ניק,זה נוח בשבילו בגלל העבר של ניק." הטון שלו היה דומה לטון של ניק, רגוע שמנסה להסביר את התוכן הלא הגיוני מאחוריו וזה גרם לדמה לרתוח.

"על איזה עבר אנחנו מדברים פה?אתה באמת חושב שניק הספיק לעבור שינוי רוחני מזדיין אחרי שבועיים?ועוד שבועיים שהוא היה עם דודה שלי?אתה אולי לא מכיר אותה אבל אני כן ותאמין לי שהיא הייתה משתמשת בניק כמו שצריך,ואני לא חושבת שהוא היה מתנגד,עוד קצת משחקים לא?"

הארי הביט בה והוריד את עיניו,היא מנסה להגן על אח שלה,הוא ידע שזה הסיפור אבל למה ללכת עם זה כל כך הרבה?
"לוטי,אני מבין שאת מנסה להגן על לואי אבל אולי תיצמדי למציאות?אין לו שום הוכחה לזה ויש לו מניע,אני מאמין לניק,תשחררי את זה." הארי אמר בשקט וקיווה שלוטי תבין,אבל כמצופה היא רק גלגלה את עיניה שוב "הארי אתה באמת הכי אידיוט פה" היא אמרה מתנשמת והארי הרים את גבותיו "אומרים לך שבוגדים בך ואתה אפילו לא מנסה לבדוק את זה?אתה פשוט מאמין לו כאילו זה כל כך פשוט,הוא גם ככה לא טוב בשבילך. לא דיברתי על זה עד עכשיו כי אלה הבחירות שלך,אני לא אתערב. אבל אם יש כזה סיכון גדול שהוא בכלל לא אוהב אותך אתה לא רוצה אפילו לבדוק את זה?"
הארי הוריד את עיניו בזמן שניק גלגל את שלו והניח את ידו שוב על הברך של הארי "אני לא בוגד בו" הוא אמר במשיכת כתפיים ומבט עצבני על פניו,מעביר אותו אל הארי "מה הקטע עם העיניים למטה?אתה לא באמת מנסה לחשוב על זה נכון בייבי?אני באמת השתנתי אני מבטיח." הוא שאל אותו בקול שגרם ללוטי לרצות להקיא באותו הרגע,אלוהים ישמור.
"אני לא שוקל את זה,אני רק מנסה לעכל מה שקורה פה,קצת קשה." הארי אמר,מבטו עדיין מובך ורכון כלפיי מטה,נייל נענע בראשו וצקצק בלשונו בשפתיים קפוצות "לוטי אני חושב שזה יותר מידי בשבילו כל האשמות האלה והכניסה הזאת לזוגיות שלו,את צריכה לעזוב את זה."
עיניה של לוטי נפערו ומבט לא מאמין נרקם בהן באותו הרגע "לעזוב את זה?אני דואגת לו,אתה לא מרגיש שכל מה שהולך פה לא בסדר?"
נייל התנשף ועצם את עיניו לרגע "אני מרגיש שגם לך יש מניע להאמין כל כך מהר שניק בוגד בהארי,ואני לא אוהב את זה,זה הכל."
לוטי הסתכלה עליו מבולבלת,על מה לעזאזל הוא מדבר עכשיו. "איזה מין מניע?" שאלה לוטי בטון מתחקר ותקיף שהצליח להבהיל גם את ליאם שישב בקצה של החדר וניסה להתעלם מהסיטואציה הזאת,אולי הוא ידבר עם הארי על זה אחרי שהלחץ ייגמר,לריב כרגע לא יעזור לכלום.

"אני פשוט חושב שיש סיכוי שלא רק לואי מקנא פה." נייל אמר,גורם לניק להוציא גיחוך קט משפתיו בזמן שהארי הסתכל עליו במבט מבולבל ומופתע,לא ניתן להבחין מה הוא יותר באותו הרגע.
"סליחה?" היא שאלה,נראה היה שהיא נותנת לנייל הזדמנות לחזור בו ומהאמירה המטופשת שהוא הוציא מפיו כרגע,זה היה הדבר האחרון שהיא ציפתה לו.
"לוטי,אנחנו יודעים שהיה לך קראש על הארי,ואמרת שהתגברת על זה אבל זה לא מרגיש ככה."
לוטי גיחחה ביובש בזמן שניק ציחקק צחוק קטן שניסה להחזיק בבטנו והארי הכה אותו בזרוע
"תפסיק" הוא אמר בקול מזהיר וניק כמעט גלגל את עיניו אבל מיד נזכר בתפקיד שהוא אמור לשחק פה,הוא הנהן במתיקות ונתן להארי נשיקה על השיער,אלוהים הילד הזה חייב להחליף שמפו,הוא חשב.
"אתה באמת חושב ככה?נייל אתה יודע שאני אוהבת אותך אל תיהיה אידיוט ,אני לא רוצה לנהל את השיחה הזאת עכשיו,בטח ובטח שלא מולם ככה,זה אפילו לא קשור אני אומרת לך פה שאי אפשר לסמוך על ניק וזה על הזין שלי שהוא פה בחדר ומקשיב."
הארי הסתכל על המחזה באימה,הוא הרגיש אשם על כל מה שקורה פה וכל המריבה האיומה הזאת,הוא שנא את זה שבגללו עכשיו לוטי ונייל רבים ואת זה שליאם נראה כאילו הוא רוצה שיקברו אותו,ואת זה שניק שם ושומע את כל הלכלוכים עליו,ובמיוחד את זה שגם עם כל מה שקורה פה הדבר היחיד שהוא מצליח לחשוב עליו זאת הדרך שלואי הסתכל עליו ומשך אותו אליו כאילו הוא עדיין שלו,והחזיק את הגוף שלו קרוב אליו כמו שרק הוא יכול,הוא כל כך כל כך מתגעגע אליו אבל גם כל כך כל כך כועס שהוא ניסה להמציא סיפור כזה על ניק,הוא יכל להשיג אותו גם בלי זה,השקר הנוראי הזה רק הרס הכל.

"אני לא רוצה לנהל את השיחה הזאת בכלל, לוטי." נייל אמר משלב את ידיו,מוציא את הארי מהרקיע השביעי שהוא ריחף בו ולוטי גיחחה שוב "אם זה ככה אז אתה באמת לא מבין כלום,זה מאכזב אותי שאתה לא מאמין לי נייל." היא אמרה בהתנשפות מיואשת והמשיכה "אז תהנו לכם אני אחזור הביתה,גם ככה אני צריכה לעזור ללואי לסדר את הבית,אבא שלי בא. אם כבר מדברים על זה,ניק תגיד ללארה שהיא מוזמנת,גם אתה ואבא שלך,מחר,אל תאחרו,אוקיי כמעט בן דודה?" היא שאלה מגחחת את החלק האחרון וניק הנהן בראשו והארי הסתכל עליו בבלבול "כמעט בן דוד?" הוא שאל ולוטי צחקה לפני שניק זכה להסביר "הוא לא סיפר לך?אבא שלו מאורס!לדודה שלי!חמוד לא?"
ואחרי זה לוטי גם יצאה מהחדר בטריקת דלת והארי שמביט בה בעיניים פעורות.
למה כולם במשפחה הזאת חייבים להיות כל כך דומים אחד לשני?

*******

רציתי לכתוב פרק יותר ארוך היום אבל ארבע בבוקר ואני עייפה אז אני מקווה שתתמודדו עם הפרק היותר קצר הזה,אני מאמינה בכם.
הפרק הבא יהיה עם יותר תוכן אני מבטיחה :)

מקווה שנהנתן מהפרק❤

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now