פרק 20!

2.6K 177 131
                                    

עדכון שני להיום כמו שהבטחתי:)
מקווה שתהנו ואל תשכחו להצביע❤
(אגב סליחה שאני מעלה מאוחר כל הזמןןן)

*****

הערב בהחלקה על הקרח עבר מדהים בשביל הארי,הוא נהנה מכל שנייה.
המטרה הראשונית שלו הייתה ללכת כדי לשכוח מלואי ואולי לואי היה שם אבל זה לא הרס לו כלום,הוא שמח לקבל את ההתנצלות מלואי גם אם הוא לא סלח לו.

הארי,ליאם לוטי ונייל התארגנו כדי ללכת לביתם,הם עמדו לצידו של אולם ההחלקה על הקרח וחיכו לתפוס מוניות בזמן שלוטי חיכתה ללואי שיחזור מהשירותים ונייל חיכה לאימו.
5 דקות עברו ולואי הופיע,הוא הוא התקרב לכיוונם ונופף בסימפטיות לחבורת הנערים שנעמדה שם אבל עדיין נעץ סכינים עם עיניו לנייל שנמנע מקשר עין.
"קדימה לוטי צריך ללכת" הוא אמר ולוטי הנהנה ובאה להתחיל לצעוד ואז הסתובבה חזרה אל הארי,
"הארי אולי תישאר אצלינו הלילה?" היא שאלה ועיניו של הארי נפערו ומבטו עבר מלוטי לתוך עיניו של לואי שהביט בו.
הארי שלח ללואי מבט מתשאל,הוא לא ידע כמה זה יהיה בסדר עכשיו ללכת אליהם ולהישאר עם לואי שוב אבל הוא לא רצה לאכזב את לוטי.
"בטח,אני אבוא" הוא אמר והתקרב לכיוונם בצעדים חלושים.
לואי פתח את דלת המכונית עבור הארי ולוטי ואז נכנס בעצמו ובפחות מ20 שקות הם כבר היו בבית משפחת טומלינסון.

"איפה אבא שלכם?"
הארי שאל בזמן שהוא נכנס לביתם וחלץ נעליו.
"הוא חזר לאמסטרדם" לוטי אמרה בקצרה והארי הנהן,חבל,הוא דווקא חיבב את אבא שלהם.

"אתה נשאר איתי בלילה?"
לואי שאל את הארי,זה היה מוזר לשאול את זה, אבל באיזשהו מקום הוא קיווה שהארי יישאר איתו.
"תאמת שחשבתי אם אני יכול להישאר עם לוטי?" הוא אמר והוריד פניו,הסיטואציה הייתה מביכה בעיניו,הוא לא חשב שהוא ישרוד לילה עם לואי,הוא העדיף ללכת עם לוטי.
"בטח למה לא" לוטי אמרה והוסיפה "אבל תיקח את המקלחת של לואי כן?"
הארי הנהן והתחיל לעלות עם שני האחים במעלה המדרגות.
בקומה השנייה הארי צעד בתחילה לכיוון המקלחת של לואי כדי לצחצח שיניים,הוא כבר שכח את המברשת שם פעם קודמת אז זה היה בסדר.
הוא נכנס לתוך חדרו של לואי ולתוך האמבטיה בלי להגיד מילה ללואי.
מיד אחריו לואי נכנס והביט בהארי בזמן שפניו היו מרוחות במשחת שיניים ולקח את מברשת השיניים שלו עצמו מתוך המתקן שהיה שם.
הוא פתח את הברז והרטיב את המברשת ואז פתח את פיו ואמר "למה לא רצית להישאר איתי?"
הארי היה מבולבל משאלתו של לואי,זה לא היה ברור?
"לא יודע,זה פשוט הרגיש לי מוזר" הארי מלמל תוך כדי צחצוח ופניו של לואי נפלו
"אם ככה הרגשת.." הוא אמר והארי כיוון את פניו לכיוונו של לואי והרים גבה,זה רק הוא או שלואי היה נראה,מבואס מזה?
"למה? אתה רצית שאני אלך איתך?" הארי שאל בפה מלא משחה ולואי הכניס את המברשת שלו לפה ומלמל מאחוריה.
"לא אגיד שרציתי רק קיוויתי שדברים לא יהיו מוזרים או שתרגיש לא בנוח לידי" לואי אמר והארי הנהן בהבנה,גם הוא לא רצה שזה יהיה ככה אבל אולי זה מה שאמור להיות.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now