זה פרק קצת קצר אבל זה משהו:)
מקווה שתהנו מהפרק ואל תשכחו להצביע אם אהבתם❤****
כל התלמידים עלו על האוטובוסים ובחזרה לבית הספר.
הלילה עבר והם עברו עוד יום מלא בפעילויות וזה היה כבר הזמן לחזור הבייתה.
הטיול היה חוויתי בשביל הארי,לא בגלל המשחקים המטופשים של המדריכים ואפילו לא בגלל הים שלקח את נשימתו כל פעם שהוא הבחין בו, זה היה לואי.
לואי,לואי,לואי, זה כל מה שהיה לו בראש מאז הלילה, הוא לא האמין שהוא סיפר לו על הילדות שלו ואבא שלו והוא לא האמין כמה רגיש ומתוק הוא יכול להיות.
לואי התחיל להיות הרבה יותר נחמד אליו,מבין ומכיל וזה חימם את הלב של הארי כי לואי בדרך כלל היה יורד עליו כי הוא נמשך גם לבנים, את הקטע הזה הארי לא הבין, למה מישהו כל כך טוב כמו לואי צריך להיות הומופוב? אולי הוא ידבר איתו על זה,לפחות יסביר לו שזה לא רע לאהוב בנים.בזמן שכל מה שהיה להארי בראש זה לואי הוא לא ידע שגם הוא היה המחשבה העיקרית בראשו של לואי.
לואי בילה את כל היום לאחר הלילה ואת כל הנסיעה במחשבה על הארי,אם להיות אמיתי הוא לא הפסיק לחשוב על הארי מהלילה של המסיבה.
הוא גילה בהארי דברים שסיקרנו אותו, הילדות שלו, המחשבות שלו, כל הרעיון של הארי סקרן אותו.
הוא לא הבין כל כך הרבה דברים.
למה שאבא שלו יהיה כל כך רע אליו?
איך הוא מחזיק את עצמו אחרי כל מה שהוא עבר?
למה לואי עצמו בעצם התבריין עליו מההתחלה? הוא ילד טהור ותמים עם ילדות קשה ולב חזק, מה הוא כבר עשה? הו כן, הוא אוהב לקבל בתחת.
טוב זאת לא סיבה לשנוא אותו,נכון?
תכלס זה די מטופש, הוא לא באמת שולט בזה שהוא נמשך לגברים למה שלואי התייחס אליו ככה?
לואי עשה באותה נסיעה הסכם עם עצמו שהוא לא מתכוון להתנהג כמו מניאק להארי יותר, הוא באמת היה ילד טוב,אז הוא יקבל יחס של אחד כזה.במשך הנסיעה לואי ניהיה לחוץ, הוא רצה כבר להגיע הבייתה וללכת להתאמן, הוא לא הבין למה תקעו טיול שנתי לפני משחק של הקבוצה שלהם אבל בגלל שהטיול הזה היה פאקינג חובה הוא היה צריך להיות שם.
הוא לא יכל להפסיד במשחק הזה, הוא סיבב את ראשו כדי להביט בזאין שישן במושב לצידו,הוא נוחר, טוב הגיע הזמן להעיר את היפייפה הנרדמת, לואי חשב.
"זין, קום קדימה האוטובוסים עצרו צריך לצאת כבר." לואי אמר ושקשק את גופו הישן של זאין בחזקה.
זאין מלמל כמה מילים לא ברורות והמשיך לישון, לואי כבר התייאש ממנו, הוא סחב את גופו של זאין אל מחוץ לאוטובוס ועמד על הרצפה עם תיקיו של זאין והתיקים שלו עצמו.
זאין כבר הספיק להתעורר בזמן הזה והביט בלואי בעיניים עייפות "למה הערת אותי לואי?" הוא הוציא יבבה ולואי גלגל את עיניו ואמר "צודק, הייתי צריך להשאיר אותך שם"
זאין הכה את לואי בעורף והם הלכו לכיוונה של לוטי שעמדה לצד אחד האוטובוסים וציחקקה עם חבריה.
"לוטי בואי צריך ללכת הבייתה" לואי אמר ולוטי הנהנה והפנתה את ראשה לכיוונם של ליאם,נייל והארי לפני שהיא אמרה "אני צריכה ללכת הבייתה,אל תתגעגעו אליי יותר מידי." נייל ציחקק ואמר "אל תדאגי לגביי זה" מה שגרם ללוטי לגלגל את עיניה והארי וליאם פרצו בצחוק, מנופפים לה בזמן שהיא מתרחקת מהם יחד עם לואי וזאין.
"בא לכם לבוא אליי היום?" נייל אמר והמשיך "הרבה זמן לא בילינו רק שלושתינו"
"אני בעניין, גם ככה אין לי הרבה מה לעשות"
ליאם אמר והארי הנהן בחיוך והמכונית של אמא של נייל עצרה לידם והם נכנסו בפנים.
"היי נייל, היי ליאם והארי, נשארים היום?"
אמא של נייל אמרה והארי ענה "כן גברת הורן"
"אתה יכול לקרוא לי מאורה הארי" היא ציחקקה ואמרה "אתה כמו בן בשבילי"
הארי חייך ושאר הנסיעה הייתה מלאה בדיבוריה של מאורה, בעיקר דיבורים על נייל כתינוק מה שהביך את נייל וגרם לליאם והארי לפרוץ בצחוק ועיניהם היו מלאות בדמעות לפני שהם הגיעו לביתו של נייל.
שהמכונית סוף סוף עצרה בחנייה של משפחת הורן נייל הרגיש הקלה ומשך את ליאם והארי אל מחוץ למכונית,לתוך הבית והם נכנסו לחדרו וליאם התרסק על המצעים ברגע שהוא נכנס, הוא חיכה לזה כל הטיול.****
"זאין תמסור לי הכדור אלוהים ישמור!" לואי צעק מנגב זיעה מהמצח המיוזע שלו ועצר במקומו בכדי לשפשף את הברכיים העייפות שלו.
"לואי אנחנו בטיול והנה אנחנו פה מתאמנים כבר שעות! אנחנו צריכים לנוח אם אנחנו רוצים שיהיה לנו כוח למשחק מחר לא?!"
זאין אמר, הוא הרגיש שליבו הולך להתפוצץ, הוא היה מותש הוא רק רצה ללכת כבר הבייתה ולישון.
לואי הסתכל על חברו עם מבט מבולבל,איך אפשר ללכת לישון שיש משחק כל כך חשוב מחר?צריך להתאמן!
אבל מצד שני הוא באמת היה עייף,הגוף שלו התחיל לוותר על כוחותיו ולואי נאנח "אולי אתה צודק,לך לישון רינגו, אני גם אלך עכשיו, אני מקווה שנצליח במשחק הדפוק הזה מחר."
זאין הנהן ונפנף ללואי לשלום והתחיל לצעוד לביתו ולואי נכנס לתוך ביתו שלו ועלה לחדרו.
הוא התפשט מבגדיו וקרס על המצעים הרכים, עייף מידי בשביל להתקלח.
המחשבות הטרידו את ראשו המותש למשך זמן מה אבל לבסוף הוא נפל לשינה עמוקה,זה יום גדול מחר.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Hayran Kurgu-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *