לואי כבר ארבע שעות מנקה בלי הפסקה,הגב שלו כואב והוא מתנשף בכבדות כל פעם שהוא צריך להתכופף.
כבר הרבה זמן שהוא לא עבד ככה,מתרוצץ מחדר לחדר ומנקה בפראנואידיות גם את מה שכבר נקי,התנהגות שמתאימה לזמנים שבהם אבא שלו אמור לבוא.
וזאת באמת הייתה הסיבה,אביו התקשר אליו באותו בוקר כדי להודיע שהוא מגיע לביקור,ההתראה הייתה קצרה ולא עבר זמן רב מאז הפעם האחרונה שהוא בא.
השיחה ממנו הגיעה בהפתעה,בדיוק בזמן שהוא בא להגיד לאחיותיו לילה טוב וברגע שהוא חזר לחדרו הוא ראה שיחה שלא נענתה ממנו ומיד חייג חזרה בזמן שתופף באצבעותיו בלחץ על השידה שליד מיטתו,שעליה עמד גם בקבוק של חומר סיכה,אותו אחד שהוא השתמש עם הארי לפני כמה זמן...
הארי
הוא לא ייתן לראש שלו לברוח חזרה אליו.
כבר שבועיים שהוא לא ראה אותו,מאז אותו יום בים,הארי ביחד עם ליאם ונייל בחרו לחזור לבתים שלהם כל אחד בנפרד,ובזמן שניק החליט שגם הוא עוזב אם הארי עוזב לואי נשאר באחריות מלאה על אחיותיו.
תחושת הבעלות שחזרה אליו הייתה מרגיעה,סוף כל סוף הוא לא היה צריך לראות את ניק מסתובב בין הרגליים שלו בניסיון לשמור על הפעולות שלו בזמן שבפועל הנוכחות של ניק הייתה חסרת תועלת לחלוטין.
למרות שלואי שמח שניק עזב החיסרון בהארי,נייל וליאם היה ניכר ומשמעותיי בבית,הוא הרגיש ריקני,הם היו מביאים לו חיים ומשחקים עם הבנות ועכשיו התזוזה היחידה שיש בביתם היא מתי שמישהו רעב ויורד מטה למטבח כדי למצוא משהו לאכול.
שלא תבינו לא נכון,לואי אהב את הנוכחות של אחיותיו שם,אם הוא היה יכול להשאיר את לארה בבית החולים לנצח רוב הסיכויים שהוא היה עושה את זה,גם בשביל להיות קרוב יותר לאחיות שלו אבל גם בגלל שהוא לא חיבב אותה במיוחד,מה שלא היה מסובך מידי לשים לב אליו.
הוא באמת אהב את זה שהן שם,בכל מה שיש בו,אחרי שנתיים של געגועים אליהן וסוג של חיים שלמים בלעדיהן באמת לא הפריעה לו כמות הזמן שלארה שכנה בבית החולים,למרות שהוא כן קיווה שיהיה קצת יותר פעיל,כי בנתיים הדבר היחיד שהיה פועל הייתה הטלוויזיה בחדר של אביו והטלפון הנייד של פיזי.אז כרגע,בבית דומם ושקט למדיי לואי שוטף את הכלים,מה שמסיבה מסויימת הוא השאיר לסוף.
בתזמון הכי גרוע שיש,שידיו מלאות סבון הטלפון שלו מזמזם ותמונתו של אביו עולה על המסך.לואי מנסה לעקם את צווארו ולהביט מבעד לזרוע הספוגה שלו בהודעה שנשלחה,מניח אצבע רטובה על המסך ופותח את ההודעה שכבר הספיקה להעלם.מ: אבא :)
מקווה ששלומך טוב,לא יכולתי להתקשר,יש לי פגישה לחוצה בעוד פחות מדקה.
רציתי להודיע לך שהייתי שמח להעביר את הזמן שאני מגיע גם עם הבנות ודודה לארה,ביחד,תדאג להזמין אותה בשבילי.אני יכול לסמוך עליך?עיניו של לואי נחשכו בזמן שסגר את הטלפון שלו וחזר לכלים.
להזמין את לארה כדי שהם יוכלו לבלות זמן ביחד?
זה לא קורה בדרך כלל,כמעט אף פעם.
טוב לפחות לא קרה מאז היום שלואי אמר לאביו שהוא לא מרגיש בנוח בנוכחותה של לארה ואבא שלו היה מהיר לפצל את לוח הזמנים שלו כדי להקדיש זמן גם ללואי ולוטי וגם ללארה והבנות,בנפרד.
הבעה מבולבלת נרקמה על פניו מבלי ששם לב,כדאי לו להגיד לאבא שלו שהיא בבית חולים בכלל?
רוב הסיכויים שלא,אם הוא יגיד לו אבא שלו יגיד לו בכל זאת ללכת ולהזמין,בשביל הנימוס,מה שלואי לעולם לא הצליח להבין.
הוא רצה לסרב לבקשתו של אביו,לשאול אותו על ההחלטה הזאת שהייתה שונה לגמריי מההסכם שהיה להם עד היום,הוא חשב שזה היה מסודר באופן מושלם,מה הצורך הפתאומי להעביר לפחות חמישה ימים לכל היותר ביחד?
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfic-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *