פרק שמיני!

2.3K 179 20
                                    

אחרי שהאימון נגמר הארי הלך לביתו וכך גם לואי ושאר השחקנים.
יום לפני כן לואי ישב והבריק את ביתו ביחד עם הארי בגלל שכפי שאנחנו יודעים, אבא שלו מגיע.
המשפחה של לואי הייתה די מסובכת, הם התחילו כמשפחה נורמאלית ומאושרת, אמא, אבא, ארבע אחיות ואח, עד שאמא שלהם נפטרה מסרטן שלואי היה בן 13, זה שבר את כולם למיליון רסיסים וכל אחד מהם נפל למשהו אחר.
אבא של לואי לא ממש יכל לקחת את זה, הוא התחיל לשתות וניהיה מכור למשך כמה חודשים טובים, לוטי נכנסה לדיכאון בגיל 11, היא אהבה את אמא שלה כל כך ותמיד סמכה עליה ועכשיו שהיא איבדה את הבן אדם שהכי חשוב לה, היא לא יכלה להתמודד עם זה.
התאומות פיבי ודייזי היו קטנות מאד באותו זמן, בנות חמש, הן לא באמת הבינו מה קורה סביבן אבל הן התגעגעו לאמא שלהן, מאד.
פיזי הייתה בת 9 באותו זמן, היא תמיד הייתה ילדה אינטילגנטית מאד והיא הבינה את מה שקרה ברמה גבוהה מאד, היא הבינה איך זה ישפיע על החיים שלהם מה שגרם לה להישבר קצת יותר מכולם, היא נפלה להפרעות אכילה ודיכאון בגיל 9 ועד היום נאבקת בהן, מה ששבר את המשפחה עוד יותר.
לואי היה פשוט ילד בן 13 שנשאר עם שתי אחיות דיכאוניות, שתי אחיות שלא הבינו איפה אמא ואבא אלכוהוליסט, הוא היה שבור, אבל הוא לא יכל להיות חלש באותו זמן, הוא היה חייב להשאיר את כולם חזקים, בגלל זה הוא התחיל לנקות, לבשל ולשחק את הדמות של האח הגדול והתומך, בגיל 13.
לואי תמיד היה מנגן על הפסנתר עם אמא שלו וברגע שהיא הלכה, היא השאירה אותו והפסנתר לבד, בשביל לנגן מנגינות שקטות ומתוקות שגרמו ללואי לעיניים רטובות ואדומות כל פעם מחדש, הפסנתר הזה היה העוגן שלו, החיבור שלו לאמא שלו, לאישה שגידלה אותו ואהבה אותו יותר מהכל, לאישה החזקה שהגנה עליו מכל משמר, האישה שהביאה לו חיים.
אחרי שנה שלואי דאג לכולם וניסה להשאיר את המשפחה מאוחדת ואבא של לואי מצא עבודה חדשה והתאפס על עצמו הוא נאלץ לעבור לארץ אחרת בשביל להמשיך לממן אותם, הוא השאיר אותם עם דודה שלהם אבל היא לא הייתה אישה טובה במיוחד, היא אהבה את התאומות ודאגה לפיזי כל הזמן, אבל הסיפור היה שונה עם לוטי ולואי, היא לא אהבה אותם אפילו לא טיפה,במיוחד את לואי, אי אפשר היה להבין ממש למה היא לא אהבה אותם, היא פשוט לא.
היא הייתה יושבת כל לילה ומספרת לתאומות לפיזי דברים רעים על לואי, על זה שהוא בן אדם נורא, היא הייתה אישה פתטית.
התאומות קנו את זה בהתחשב בעובדה שהן היו קטנות מאד, הן התרחקו מלואי וזה שבר אותו, אחיות שלו הקטנות לא רצו לדבר איתו, לחבק או או אפילו להסתכל עליו.
פיזי לעומת זאת, הייתה קצת יותר חכמה בשביל להבין שלואי לא באמת בן אדם רע, היא לא קנתה את הבולשיט הזה והמשיכה לדבר עם לואי אבל זה הגיע לשלב של איומים מצד הדודה,שלא יתקרבו ללואי או שהיא תזרוק אותו מהבית, האישה הזאת הייתה צריכה פסיכאטר. לואי, לוטי ופיזי ידעו את זה, אפילו את הפסנתר הדודה לא הסכימה לו להביא איתו והוא היה גמור מזה.
ככה לואי חי, בנידוי מוחלט עד שהוא היה בן 16(זה הגיל שאתה כבר חוקי באנגליה), הדודה העיפה אותו חזרה לבית שבו הוא גדל ביחד עם לוטי והשאירה אותו להסתדר, היא לא הייתה בודקת עליהם או שומרת עליהם, אפילו את החגים הם היו עושים לבד, הייתה להם תמיכה כספית מאבא שלהם, הוא היה שולח כסף כל חודש כדי שהם יוכלו להתקיים, אבל ללואי היה קצת קשה להתקיים ככה, כל כך רחוק מאחיות שלו, בלי אפשרות לראות אותן, לראות אותן גודלות, ובידיעה שכל יום מספרים להם לפני השינה שיט על כמה שאח שלהן הגדול מניאק.
בהתחלה שלוטי ולואי גרו ביחד זה היה קשה, מאד. הם רבו על כל דבר קטן ועשו בלאגן כל הזמן, זה היה אסון. אבל לאט לאט הם התגבשו יותר כאחים, הם למדו להסתדר, כמובן שזה עדיין קשה אבל ככה הם חיו, לא הייתה דרך אחרת.
אבא שלהם נהג לבקר אותם פעם בכמה שבועות, לקחת טיסה מהאמסטרדם והיישר אל לוטי ולואי ואז לאחותו, לראות את פיזי ואת התאומות.
לואי לא ידע מה הוא מרגיש כלפיי אבא שלו, מצד אחד הוא השאיר אותם שם, לבד, להסתדדר עם מה שהחיים יציעו. אבל מצד שני אם הם רצו כסף, לא הייתה ממש ברירה. אז לואי היה ביחסים טובים עם אבא שלהם עד רמה מסויימת.
בניגוד ללואי, לוטי לא יכלה לראות את אבא שלהם, כי היא זכרה, היא זכרה את האלכוהול, היא זכרה את המכות שלואי קיבל, היא זכרה את אחיה הגדול חבוש עם חבלות על גופו וזה שבר אותה.
איכשהו לואי תמיד ראה את הטוב באבא שלהם, הוא לא ראה את המכות ולא כל דבר אחר, הוא ראה את האבא המצליח שלהם שדואג להם ומביא להם כסף וזה חירפן את לוטי כי היא אהבה את אח שלה, מאד, לראות אותו חבול הרס אותה ומאז, כל פעם שלואי היה מקבל מכה, חבלה או כל דבר הכי קטן, לוטי הייתה מקבלת התקף חרדה, טראומות ילדות מציפות אותה.

"לואי אולי תשב קצת"? לוטי אמרה ללואי שלא נח מהרגע שהוא חזר מהאימון.
"אתה אפילו לא התקלחת מאז שחזרת, ניקית פה אתמול, לא צריך לנקות עוד, תרגע"
"אני פשוט לחוץ, את רוצה שאבא יבוא ויראה שהכל מבולגן? לואי ענה ממשיך לנקות ולהתרוצץ ממקום למקום, לוטי פשוט גלגלה עיניים.
"לואי נקי פה אוקיי? אתה חייב לנוח, אגב, למי אכפת אם אבא יראה בית מבולגן כך או כך נקבל כסף לא?"
"לא יודע אני פשוט...אני לחוץ ועייף לוטס תביני, אני לא יודע מה לעשות." לואי אמר בקול מותש.
"יודע מה? כנס להתקלח אוקיי? תנוח, אני אמשיך אותך מפה."
וזה מה שהיה לוטי התחילה לנקות לקראת בואו של אבא שלהם ולואי עלה להתקלח, לשטוף מעצמו את המחשבות, הוא צריך את זה. מאד.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now