פרק 11!

2.3K 174 75
                                    

הנה הפרק של היום הוא די קצר כי לא רציתי למרוח אותו אבל מקווה שתהנו ואל תשכחו להצביע אם אהבתם❤

***

"אתה בטוח בזה נייל?
הארי אמר מביט במראה, הוא הרגיש מוזר ולא בנוח.
"ברור שאני בטוח האז, אתה נראה מדהים.
אתה תלך לשם וכולם יסתכלו עליך כי אתה גבוה, מתולתל עם עיניים ירוקות ופצצה מתקתקת של סקס."
הארי ציחקק, מוסיף "ובתול" נייל פרץ בצחוק הממכר שלו "נע, אל תדאג אם אתה רק תבקש ממישהו או מישהי יתנו לך מה שאתה רוצה, אני אומר את זה כסטרייט הארולד."
"אתה רוצה לזיין אותי ניילר? הארי אמר, מזייף טון דרמטי ושם יד על החזה.
"ברור שכן הארי, בשמחה הייתי הורס אותך אבל אני לא הטעם שלך." נייל אמר מנגב דמעות דימיוניות מעיניו מעמיד פנים שהוא בוכה.
"מה אתה חושב שהטעם שלי אממ?" 
"אנשים שהשם משפחה שלהם הוא טומלינסון ויש להם עיניים כחולות."
"מה?" הארי אמר בפתאומיות, כמעט מחליק ונופל לרצפה.
"מה מה הארי? כולנו יודעים שיש לך קטע עם לוטי." נייל קם למקרר הקטן בחדרו ולקח בקבוק בירה,שותה אותו ומסתכל על הארי, מחכה לתשובה.
"אני לא מבין מאיפה אתם מביאים את זה, באמת שאין לי כלום עם לוטי."
"כן כן ברור הארי, אם ככה אז למה אתה תמיד מוצא תירוץ ללכת לבית שלה?"
"כי היא חברה טובה שלי! כיף לי לבלות איתה ניילר תכניס את זה לראש שלך."
"טוב האז אם אתה אומר לא אציק לך על זה, אבל אני יודע שמשהו קורה ואתה לא מספר, אתה יותר שקוף מהחומר סיכה שיכניסו לך לתחת היום במסיבה."
הארי פרץ בצחוק מתגלגל שגרם לגומות שלו להופיע, לנייל לא הייתה טיפת של טאקט וזה מה שהארי אהב בו, הוא היה כדור של אושר בתוך בחור בלונדיני עם מבטא אירי כבד.
"אבל באמת ניילר, אני לא יודע כמה אני רוצה ללכת למסיבה הזאת היום, אני לא טיפוס של מסיבות, אתה יודע שאני לא....אם אני אשתכר ואהיה מוזר ו-"
"הארי סתום את הפה"
"אבל"
"לא"
"אבל נייל אני-"
"שאש"
"אתה מתחיל לעצבן אותי-"
"שום מילה"
"אני שונא אותך"
"הדדי האז, עכשיו תמשיך להתארגן ליאם ולוטי עוד מעט באים, זאת גם מסיבה גדולה כל הפאקינג תיכון בא, אל תדאג יהיה לך כיף.
אז הארי התארגן, הנה באה המסיבה הראשונה שלו.

שליאם ולוטי הגיעו הארי ונייל כבר היום מאורגנים.
נייל לבש ג'ינס כחול עם קרעים קטנים באזור של הברך, חולצה אפורה עם הדפס של להקה שהוא לא הכיר עליה, נעלי ספורט לבנות עם סמל קטן של חברה עליהן והשיער שלו היה מסודר עם ג'ל, רעמה בלונדינית ומושלמת.
לוטי לבשה שמלה כחולה עם עקבים שחורות ושיער אסוף לקוקו מושלם.
ליאם כרגיל חיפף בהאוטפיט ולבש ג'ינס כחולים עם גופיה לבנה וכפכפים, הוא לא היה הטיפוס שמתלבש אבל עדיין אי אפשר היה להתעלם משרירי הזרוע שלו והמבט הכובש.
ולבסוף הארי, הארי לבש זוג צמוד צמוד של סקיני ג'ינס, חולצה שחורה ופשוטה שבאה על החזה שלו באופן מושלם וזוג נעלי בלנסטון, הארי סידר את השיער שלו כאילו הוא הרגע קם אבל בצורה טובה, סקסית. עם חיוך קטן, שתי גומות מבצבצות, קעקועים מרוחים על הזרוע שלו,חולצה מכסה את חלקם ומבט תמים ואדיב בעיניים הארי היה עוצר נשימה, יפייפה.
"אתה נראה טוב הארי" לוטי אמרה ושיחקה בקצוות השיער שלה, מוציאה את מהבועה שהוא היה בה.
"הו תודה לוטס גם את נראית טוב." הוא החזיר ונשק לה ללחי, לוטי חייכה והלכה.

שארבעת החברים כבר היו מוכנים לצאת למסיבה הכל כך חשובה וכל כך מדהימה(לפי המילים של נייל),הם צעדו מחוץ לדלת הבית של נייל ונייל סגר אותה חרישית.
הם לקחו מונית, המסיבה הייתה די רחוקה ולא היה לאף אחד מהם כל כך הרבה חשק ללכת כרגע.
בנסיעה הייתה שתיקה, לא מהסוג הנוח אלא מהסוג שגורם לך להרגיש מוזר ולהתנוענע באי נוחות במושב, הארי שנא שתיקות כאלה והוא רצה לשבור אותה, להגיד משהו.
"לוטס לואי בא למסיבה נכון? הארי שאל, זה הנושא שיחה היחיד שעלה לו לראש באותה דקה.
"כן" לוטי אמרה והסתכלה מהחלון, לא טורחת להמשיך את השיחה.
זה די ייאש את הארי, הוא ישב במשך 20 דקות נסיעה בשתיקה ששיגעה אותו, הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו, אין דבר שהוא שונא יותר משתיקות,אין, הארי הוא ילד עם שמחה הוא אוהב לדבר ולצחוק ושהוא מקשיב לשקט הוא שוקע במחשבות של עצמו, המחשבות שלו הפחידו אותו, מחשבות טראומתיות מהילדות שלו,זאת היה הבעיה בשקט. לא הסיטואציה המביכה,לא הרצון לדבר, אלא התשוקה הבלתי פוסקת שלו להשתיק את הראש שלו ולתת למחשבות להעלם משם.
הנסיעה עברה וארבעתם יצאו מהמונית, משלמים לנהג ושולחים אותו לדרכו, נכנסים לתוך הבית שבו נערכה המסיבה.
הנה אנחנו פאקינג מתחילים...

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now